Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Je moet niet bij het intyp kadertje kijken maar bij de veelgestelde vragen.

Hier:

Comment

• Niet dat ik de chat nog nodig heb want alles is netjes opgelost met matijs over e-mail maar ik kan die icoontjes niet vinden, of ik ben blond of ze zitten goed verstopt :-)

Comment

• Originally posted by Mol View Post
        of ik ben blond of ze zitten goed verstopt :-)
        Ik weet niet of je blond bent, daarvoor hebben we spiegels uitgevonden!

Comment

• de groepsleiding kwam met het idee om een disco te houden:D dus de onze vaste dj,s die werden meteen al benoemt. (zijn buren van een andere groep) ik snel inhaken ooh ik wil wat plaatjes aan zetten geen brobleem hoor.
          (omdat de buren alle muziek iligaal heeft verkregen en ze draaien met een zooi bij elkaar geraapte speakers die uitvallen wanneer je te veel laag verstuurt).

nouw ach fijn dacht ik lekker draaien:D daar heb ik zelf ook zin in:D
          toen zij ik jaah maar dan moeten we met z,n alle wel wat geld bij een leggen om de itunes kosten te betalen want die betaal ik niet. ik verzorg al een pc speakers en ga dj,en. (ach vaste verhaal kun je het gewoon niet iligaal downloaden). ik zeg meteen nee (omdat iligaal downloaden moniken werk is).

nouw als iedereen nouw gewoon 25 euro in de pot goot en mee betaalt aan itunes dan kan ik mijn kleine collectie vergroten met dance music:D en kan ik vaker komen draaien.

is maar de vraag of je upberhaupt geld ziet. en iligaal doe ik het niet. ik denk dat we veel lol kunnen beleven met mijn genelec 8020b speakers. een kleine ruimte vullen is volgensmij geen brobleem.:D

en daar heb ik nouw zo giga hekel aan:twisted:
          Last edited by donkey kong; Monday-12-03-2012, 22:49.

Comment

• Ik volg het niet helemaal.

Je bied eerst aan om het baantje van een ander over te nemen ( geen idee wat die ervoor krijgen ) en als je het hebt ga je klagen ik wil..... euro.

Ik denk eerst na van oke, dit wil ik sponseren ( gratis doen of voor minder ) en hiervoor wil ik gewoon betaald krijgen. Als ik dan een keer een sponsor project toe zeg hou ik de eer aan me eigen en kom ik het na ook als het tegenvalt.

Eerst iets toe eigenen en dan klagen van ja maar ik moet geld hebben Misschien een beter idee om de volgende keer eerst na te denken voordat je gaat roepen ikke ikke ikke.

Ik heb dan wel weer een hekel aan mensen die mij gaan vertellen wat ik wel en niet moet gaan sponsoren. Dat ze het vragen prima, vragen staat vrij. Maar je moet mij niet gaan vertellen van je MOET ons maar gaan sponsoren want...... Dan is het voor mij al meteen helaas boterham met hmmmm doe maar jam. ( knakworst is ook altijd goed )

Met natuurlijk altijd de standaard opmerking ja maar misschien heb je de volgende keer wel een feestje door ons wat je wel betaald krijgt. Kan je 1 ding zeggen dat valt tegen hoor. Zo vaak levert een sponsor werk nog niet echt spectaculair werk op.

Comment

• @donkey kong
              Ik snap ook het deel niet dat je geld gaat betalen voor iTune's muziek omdat het streamen dan zogenaamd niet illegaal is. Maar die discussie wil ik niet aan gaan.

@ronennieshow
              Kijk, en zo is het maar net.

Comment

• Donkey kong,

Als je iets aanneemt ook al is het gratis want dat weet je op voorhand, dan ga je toch niet bedelen om je muziek betaald te krijgen, vreemde manier om als dj aan de bak te komen, neem je iets aan dan zorg je zelf voor de muziek toch?

Comment

• @mol dat is ook wel weer zo.
                  ik heb hier nog wel wat euro,s liggen voor een paar itunes bonnen dan moet het wel helemaal goed komen:D
                  ik was alleen onzettend bang dat de kosten de pan uit gingen reizen.
                  en daarom dacht ik aan een vergoeding. maar ik kan ook gewoon nog effe wat muziek er bij kopen en dan disco,en maar;)

greets dj donkey kong.

Comment

• Originally posted by JONKIE
                    ...
                    Doe eens even normaal, zo gaan we hier niet met elkaar om.

Comment

• Zo hoor je in heel nederland niet met elkaar om te gaan. Als ik jouw post lees, denk ik misschien wel dat je de duivel bent. Maar dat post ik hier toch ook niet??

Comment

• pff want een comments zeg,

@rintie dat zal gerust, maar ik zeg nou eenmaal wat ik vind, aard van het beestje zeg maar!

@JP als jij nou eerst naar je zelf kijkt voor je mij en mijn stijl van reaguren bekritiseerd, dan komen we sowieso al weer een stukje verder,

Maar even voor de duidelijk heid, ik krijg regelmatig een Berisping voor mijn taal gebruik, maar ja.....couldn't care less...

Comment

• Account van JONKIE voor een half jaartje dicht. Ik blijf niet bezig met waarschuwen en ik wil al helemaal niet dit soort rare uitspraken op het forum.

Behandel elkaar met een beetje respect alsjeblieft.

Probeer het over een half jaar nog maar eens, ik ben er nu een beetje klaar mee.

Comment

• En dat al voor de tweede keer...

Comment

• Zizo, alvast alle kisten met rigging en lichtmultikabels klaargemaakt voor een grote productie komende week. Ik weet nu al dat ik een hekel ga hebben aan die kisten als ik ze in de vrachtwagen moet duwen :-P

Comment

• Kilometers rijden voor een collectie *in zeer goede staat* zijnde LP s en dan concluderen dat het eigenlijk rommel is bij arriveren (zelfde verhaal bij CD s).

Dan heb ik echt zoiets van, zucht kerel zeg dan niet dat ze in goede staat zijn en zeker niet als ik er over blijf doorhameren vooraleer ik langskom.

Comment

Working...
                                X