Originally posted by Rick
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Waar heb jij een hekel aan?
Collapse
X
-
Originally posted by Rick View PostDom dom dom, Band Zonder Banaan natuurlijk. Het was al laat.
maar idd Band zonder Banaan, opzich wel goeie boeruh muziek :P behalve dus als er van die échte boeren bij zijn XD gelukkig geen flesjes en bier mijn richting op gegaan :D
Comment
-
Hier in Zeeland is elk jaar het vaste schuurfeest, wat zeker in de boerendorpen gretig aftrek vind:) Wordt expres georganiseerd met en door mensen uit Brabant, anders is het vast minder gezellig, maar daar wordt ook altijd van die muziek gedraaid die eigenlijk te fout is om waar te zijn;) En het bier is gratis, dus echt droog blijf je niet...
Comment
-
Een beker bier valt misschien nog wel mee, wat wij pas geleden hadden was toch best... K*T om het maar lichtelijk uit te drukken. We waren gevraagd om bij een gondelvaart voor een beetje licht en geluid te zorgen op een boot wat we ook zeker hebben gedaan met 7400 watt aan geluid en twee setjes parren en 2 movingheads wat voor die boot eigenlijk een beetje veel was... Maar we moesten onderin de boot staan omdat er nergens anders op de boot plek was omdat de aggregaat een beetje groot uitgevallen was. De avond ging eigenlijk goed, het was hartstikke gezellig en iedereen was tevreden tot opeens het licht en geluid uitging. Er was dus een boot van de politie met een rotgang langs komen varen met een grote golf als gevolg. Die golf was over alles heengegaan waar je het liever niet hebt zoals de krachtstroom verdeler, dj-set (mengpaneel, cd-speler. Gelukkig niet de computer, harde schijf en het beeldscherm), geleend versterker-rack(!), geleende speakers(!), eigen versterker rack, stroomverdeler in licht case, de licht-sturingen en (natuurlijk, het zal er eens toevallig niet in gaan) de cd-koffer.
Gevolg;
-Een avondje laat door, tot een uur of half 4 om alles open te maken en zo goed mogelijk droog te maken met de middelen die we hadden en te drogen te leggen bij een grote ventilator.
-Een dagje gedwongen(?) vrij van school om `s ochtends om 7 uur weer verder te gaan waar we die dag ervoor waren gestopt.
-Een dag werk om alle apparatuur helemaal droog te maken, dus ook alle printplaten van de cd-speler bijvoorbeeld en natuurlijk te testen.
-De inkt van de cd-hoesjes is van vele uitgelopen en de papiertjes zijn gekreukeld maar dat is voor weinig te vervangen.
Pluspunt;
-We weten nu hoe alle apparatuur er van binnen uit ziet...
-De geleende versterkers zijn stofvrij gemaakt want die zaten zowat verstopt en misschien is dat de redding geweest want alleen de ventilators waren nat...
-De eerder genoemde dag vrij van school.
En misschien we het belangrijkst alles doet het nog! Dat is waarschijnlijk te danken aan het werk wat we `s avonds hebben verricht met de hulp van de opdrachtgever (aardige vent trouwens, bracht de volgende dag ook onze spullen weg die we bij hem in de schuur open hadden gemaakt) en het gelijk laten drogen.
Van de Politie hebben we alleen gehoord dat we nieuwe spullen wouden kopen en daarom er water overheen hadden gegooid.... de Politie is je vriend zullen we maar zeggen.
Comment
-
Zo.... ik neem aan dat je in die dagen wel het een en ander hebt bijgeleerd, voornamelijk van de binnenkant van apparatuur.
Wel verwonderlijk dat er verder niets gesneuveld is ja, maar het is inderdaad goed geweest dat je er vlug bij was om actie te ondernemen.
Comment
-
Originally posted by Paradise View PostLang leve jezelf ziek melden?
We hadden niks afgesproken over waterschade want we gingen er vanuit dat er niet hard werd gevaren omdat het toch druk was. We hadden wel afgesproken dat als er wat kapot zou gaan door bijvoorbeeld een dronken persoon dat de vervangingswaarde werd vergoed dus dat zat wel goed maar ook dat is gelukkig niet nodig geweest. Ik kan wel vertellen dat het flink schrikken en bibberen is als je zelf helemaal nat bent en alles is uit dus ik hoop dit soort geintjes nooit meer mee te maken en wens het niemand toe!
Comment
-
Ik haat een glibberige ramp.
Kistjes uitladen op die ramp gaat nog enigszins: beneden kom je wel. Moet je je echter eens voorstellen om een flightcase met 4 line array kastjes op zo'n ramp in de vrachtwagen te duwen. Kist raakt een halve meter ver en besluit dan om mij terug naar beneden te duwen...
Comment
-
Pas hiermee wel op dat het touw én stevig genoeg is, én grip genoeg biedt. Wanneer iemand per ongeluk het touw uit zijn handen laat glippen bij een grote case en er loopt iemand achter, zal de case met een leuke vaart richting de persoon glijden die er achter staat om hem te duwen.
Comment
Comment