Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hekel aan deze week... reden:

- headset 1 stopt er mee, headset 2 blijkt zelfde te denken.. gelukkig heb ik nog een derde (en vierde) die het vooralsnog wel doen.
    - ipod te water gelaten, kon hij niet zo goed tegen
    - In de wasstraat klapt de autospiegel ineens naar boven (nee dat hoort hij niet te doen): kapot
    - Versterker kapt er mee, 20 min voor aanvang show..
    - en op de terugweg van het optreden word ik gebeld door de klant (terwijl ik bijna thuis in Dordrecht was vanuit Gendt (nabij arnhem): had jij niet een decordoek bij? dat staat hier nog.... kon dus weer terug.

Comment

• Soms zit het leven (helaas) niet zo mee...

En is die versterker de XTi2000? En is die nu definitief gevlogen, of nog te repareren. Of was het een beveiliging??

Comment

• Geen idee. de XTI heb ik zojuist afgeleverd bij een reparateur, die gaat e.e.a. voor me uitzoeken. Heb daar geen verstand van. Met een beetje geluk heb ik hem volgende week weer helemaal draaiend.

Comment

• XTI zojuist teruggekomen (duurde wat langer dan verwacht) Was blijkbaar toch iets meer kapot dan een eindtrap... want ipv zelf te repareren is hij terug gestuurd naar de importeur, die heeft het volledige moederboard vervangen (blijft er dan niet alleen een kast over?) en een modificatie uitgevoerd. Dit alles gedaan onder garantie.

Een beveiliging was het zeker niet, want een XTi is electronisch beveiligd (geen losse zekeringen).

Comment

• DJ's die niet op hun publiek letten en gewoon draaien wat ze zelf heel fijn vinden :p kan ik me echt aan dood ergeren!

Comment

• Die zouden zichzelf geen Dj mogen noemen❕❕

Comment

• Kabeltjes die van het contact af gaan terwijl je je soldeerbout pakt... grrr. kan je ze er weer op zetten..

Comment

• heb je eindelijk je versterker terug.. weigert je CD speler dienst.... straks eruit schroeven, factuur erbij zoeken en morgen bax-helpdesk maar even bellen.....

Comment

• Het leven zit soms niet erg mee...

heb ik net een nieuwe led operator opgehaald, willen mijn lampen maar niet aan. Na een aantal uur zit er blijkbaar ook nog een fase schakelaar op. En he, alles werkt ineens...

Comment

• Bladzijde 3 ofzo van de handleiding... :?

Serieus, die dingen zitten er echt niet voor niks bij, ook al denk je alles te weten, je leert toch altijd weer iets.

Comment

• Ja klopt inderdaad. Die had ik al wel doorgelezen maar ik dacht heel de tijd dat deze goed stond. Toen ik hem uit wilde zetten schakelde ik per ongeluk de fase schakelaar om, en ineens.. LICHT!

Comment

• Ja maar wij helpen wel. Wij willen best ook wat mee opbouwen en sjouwen. Dan kan er toch wel wat van de prijs af?

Na veel zeuren. Oké vooruit.

Resultaat ik ben er met 3 man om 9 uur. Geen man te zien.
                          Alles zowat opgebouwd alles aangesloten jawel daar zijn ze.

Ow zijn jullie al begonnen? Ja 9 uur smorgens is niet 12 uur. Ja maar het was laat geworden gisteren.

En de groete hoor die korting gaat ook niet door.

Ja maar ja maar ja maar. Wat nu want ons budget.......

Had daar vanmorgen om 9 uur maar aan gedacht.

Comment

• Boh, na het lezen van je post begin ik me direct weer te ergeren aan zon situaties.

Organisaties waar je al heel schappelijk tegen bent die dan gaan zeuren over nog een paar euro minder...

Zon sjouwhulp vanuit de organisatie is ff handig om de wagen leeg te krijgen, ( dus dat bespaart je max 15 min? ) aansluiten moet je toch echt zelf doen.

Comment

• Als je ze nog laat aansluiten kunnen de kosten nog wel eens hoger oplopen...

Comment

• Een hoop kapot glaswerk over je kabels heen

Comment

Working...
                                X