Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Je dubbele cdspeler uitbouwen, inpakken en opsturen... en er dan achter komen dat het gewoon een los contactje is in de stroomkabel (verwacht je ook niet bij een kabel die nooit van zijn plek gaat)

Comment

• Ik kan me soms ook ergeren aan mensen die een verkeerd beeld van ons hebben / te veel verwachten. Zo ben ik de zin " jij moet dat liedje toch kennen want je bent dj" al meer dan beu gehoord.

Comment

• Zeker mee eens Mathias!
        Dan gaan ze hem bijvoorbeeld neuriën en dan is het raar als je hem niet kent.
        Zo vroeg iemand pas een nummer aan via een blaadje, er stond op: Soccer Q- (tracknaam), ik herkend het nummer niet zo 1-2-3, later de avond draaide ik iets van Socking Blue (correct me if i'm wrong) en toen kwam diegene van het briefje naar me toe, ja dat is het!

Comment

• Originally posted by DJ Lars View Post
          later de avond draaide ik iets van Socking Blue (correct me if i'm wrong)
          Vooruit dan, het is Shocking Blue, en het nummer zal ongetwijfeld Venus geweest zijn ;-)

Comment

• Haha, volgens mij was het ook Venus, maar wat er op het blaadje stond leek er dan ook niet echt op :P

Comment

• nee dat had ik er ook echt niet uitgehaald...

Comment

• Back ontopic. ;)

Comment

• Ja hier weer 1

Je mag offerte maken voor een echt leuke grote klus. Dus hup daar ga je.

Offerte's aangevragen voor de dingen die ingehuurd moeten worden. Hier optie's op laten leggen.
                  Extra collega's inhuren en in opie zetten.

Alles netjes in een uitgebreide offerte zetten.

3d annimatie maken met daarin een al meer dan redelijk duidelijk beeld van wat ons idee is over het project.

Verschillende vergaderingen hebben.

Niet hoeven te maken.
                  We zijn een kleine 2.000 euro goedkoper.
                  Uitgebreidere licht show.
                  Zwaarder en merk stapje hoger geluid.
                  Bij ons incl 6 plasma's en 4 beamers en visuals.
                  Maar helaas nee we blijven toch bij de ander want die doet het toch ookal een 4 a 5 jaar best goed.

Waar maak ik dan nog prijs voor? Wees dan gewoon eerlijk en zeg je hoeft niets te maken we blijven toch wel bij de vorige. Niet zo erg ze vroegen nu al of we volgend jaar wel weer een prijs willen maken

Weinig kans frans ga niet weer een alles bij elkaar een dikke week elke avond alles uit zitten pluizen en samen stellen om er dan vervolgens een mooie animatie bij te doen en dan te horen neej joh hij doet het nog prima.

Als ik te duur of een mindere dienst lever prima niets mis mee maar prijs mogen maken en op elk punt er overheen te gaan om vervolgens te horen houdoe en bedankt hij doet het toch nog niet zo verkeerd wil je volgend jaar weer zoiets leuks maken dan bedank ik toch vriendelijk.

Comment

• Dat soort mensen weten gewoon niet zo goed wat ze willen >.< hoogstirritant...

Comment

• Je steekt er veel te veel werk in Ronnie. Een offerte is niets anders dan 'hoe goedkoop kan het'. Daar vergelijken de meeste klanten op. Heb je een akkoord, dan kun je animaties en weet ik wat gaan maken voor de finetuning, maar ik zou nooit zoveel werk in een simpele offerte steken.
                      En volgend jaar? Deze prijs + 10%, in offerte knallen, klaar. Kost je dan misschien 20 minuten.

Comment

• Schijnbaar kijken ze niet naar de prijs. Dan hadden we er wel weer een leuk klusje bij ;)

Normaal doen we er ook echt niet elke keer een animatie bij. Maar voor deze leek het ons wel interessant.

Ach zien volgend jaar wel weer.

Comment

• Zo'n typische aanvraag om de prijs te laten drukken bij degene die ze al jaren hebben....

Comment

• "Waar heb jij totaal geen hekel aan?"
                            Ik mag dadelijk geluid gaan verzorgen op een lingeriemodeshow:mrgreen:

Comment

• Originally posted by StijnS View Post
                              "Waar heb jij totaal geen hekel aan?"
                              Ik mag dadelijk geluid gaan verzorgen op een lingeriemodeshow:mrgreen:
                              Haha, lol!

Ik heb er een hekel aan als de batterij van je muis tijdens een klus op is en je extra batterijen meenemen niet nodig vond...:mad:

edit: Post ook ff wat foto's!!
                              Last edited by JanPetersen; Sunday-08-07-2012, 12:43.

Comment

• edit: Post ook ff wat foto's!!
                                Je snapt natuurlijk wel dat ik dan moet zeggen dat de vleesch- en elektronica-verhouding een beetje reëel moet blijven he.. ;)

Comment

Working...
                                X