Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik heb wel een aantal nieuwe connectoren besteld laatst, maar ben er nog niet aan toe gekomen om ze te vervangen.
    Maar zolang alles nog werkt vind ik het wel even prima zo....

Comment

• Originally posted by StijnS View Post
      Ik heb nooit iemand gekend die zo'n plastic ring speakon meer dan 10x kon gebruiken...
      Aangenaam! :mrgreen:
      Ik heb vaak een setje (zeker meer dan 10x) meegehad, waar inderdaad deze connectors aan de kabels zaten. Minder prettig dan met de 'knop' ontgrendeling, maar zeker werkbaar. Nooit problemen mee. :)

Comment

• Hier nog een gebruiker met plastic speakon ringen... werk er al zeker 5 jaar mee zonder problemen.

Comment

• Hmm, dan moet ik m'n collega's eens gaan aanmanen wat zachter met het materiaal om te gaan :p

Comment

• Als ik er een keer met een versterkerrack (+/- 50 kg) dan is de plug wel aan zijn eind. Terwijl dit met XLR pluggen na een stuk of 3 keer pas gebeurd. Kortom, het zijn goedkope en prima pluggen. Maar ze zijn niet geweldig road proof vind ik..

Comment

• Ik heb een hekel aan mensen die in je huis inbreken... en dan vervolgens de waardevolle dingen laten liggen! Er ligt nog een laptop, een tv, sieraden, mijn MIDI controller, en zelfs bankpassen. Verder is het grootste deel van het huis overhoop gehaald. Ik voel me ook een beetje beledigd dat ze de controller niet hebben meegenomen, ze dachten waarschijnlijk dat die niks waard is, hij stond namelijk in het volle zicht...
              We waren op vakantie, en ik had mijn gloednieuwe en dure laptop gelukkig meegenomen op vakantie, had er nog veel over gezeurd, want ja, als er nou iets mee zou gebeuren?!!!

Comment

• Of ze waren op zoek naar een bepaald iets. Of gewoon om erg flauw te zijn

Comment

• waarschijnlijk heb je dan geluk gehad en zijn ze gestoord. Het is een redelijk gebruikelijke tactiek om eerst overal te kijken wat er te halen valt (grote bende maken en kijken wat waar tevoorschijn komt) en pas als je alles ziet te kiezen wat je mee kan/wil nemen.

Comment

• Originally posted by DJMa5treat View Post
                    mijn MIDI controller. Ik voel me ook een beetje beledigd dat ze de controller niet hebben meegenomen, ze dachten waarschijnlijk dat die niks waard is, hij stond namelijk in het volle zicht...
                    Ik weet natuurlijk niet om welke midi controller het hier gaat. Maar dit soort dingen zijn nu niet de meest ja dat ga ik jatte en weer verkopen voor de criminelen. Je hebt er nogal wat werk mee omdat het maar een vrij kleine markt is die er 2de hands intresse in hebben. Dus het zullen er maar een paar zijn waarvan ze denken hmmm daar kan ik wat mee. Als je daar 2 cdj2000 met een djm900 hebt staan is de kans al wel een stuk groter.

Comment

• Toch niet, aangezien ze de grote dingen hebben laten liggen... En ze hebben datgene wat is meegenomen in een rugzak gedaan.. En daar passen geen 2 CDJ 2000's en DJM 900 in!
                      Een controller daarentegen is niet groot en kan makkelijk in de andere hand gedragen worden, welke het ook is ;)

Comment

• Wat hebben ze dan wél meegenomen als ik vragen mag?

Comment

• Geld, ook een aantal passen, creditcards, een laptop, reservesleutel van de auto, ze probeerden een kleine tv die dienst deed als beeldscherm mee te nemen, maar die is in de vlucht gevallen en total loss, een aantal portemonnees, een doosje met tanden, waar een heel klein beetje goud en veel zilver op zit... Waarschijnlijk zullen we nog wel meer dingen ontdekken.

Comment

• Succes om een DDJ-T1 controller in 1 hand langer dan tien minuten te dragen.

Maar wel mooie klote dat er is ingebroken, hoop dat de verzekering het meeste gewoon dekt!

Comment

• Met 1 hand word met die misschien een beetje lastig. Maar wat dacht je van onder de arm? Tenzij je een dwerg bent, moet dat lukken.

Comment

• De ddj-t1 is helemaal niet zwaar dus is makkelijk met 1 hand te dragen!

Comment

Working...
                                X