Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Een hotel boeken gaat niet heel makkelijk zonder internet. Maar na wat zeuren bij de receptie hebben ze ons toch 1 uurtje internet gegeven. Maar ik vind het wel wat raar. We vonden al dat we te veel betaalden voor het hotel zelf, en dan ook nog internet. De minibar was overigens wel gratis....

Maar nu ontopic denk ik maar weer.

Ik heb er een hekel aan dat ik nu op 'vakantie' ben en niets kan bestellen bij de BAX. En dus geen standbal of €10 cadeaubon kan krijgen ...

Comment

• Ik wil ook een bax strandbal :( maar heb voorlopig niet de tijd/behoefte/geld om spullen tr bestellen

Comment

• misschien een ideetje om ze in het assortiment te steken, net als de balpennen, ijskrabbers en stickers? Rick?

Comment

• Eerst maar eens kijken hoe snel ze maar niet weg zijn! Het blijft nu eenmaal een collectorsitem en als ik het zo geloof begint de voorraad nu al te slinken. :mrgreen:

Mochten er er over hebben, dan kunnen we altijd nog zien of we ze ook in de shop zetten. ;)

Comment

• @ jan petersen.

Kan aan mij liggen maar voor iemand zonder internet plaats je wel erg veel berichten.
            Vandaag, 09:11
            Vandaag, 13:11
            Vandaag, 14:06
            Als ik echt op vakantie ben. Dan zal je mij hier niet zien. Ik ga niet naar weet ik veel waar om daar het zelfde te doen als ik nu thuis kan. Dus beetje internetten. Als ik in oktober op vakantie ga zal internet wel het laatste zijn waar ik me druk over maak. Als ik toevallig wel internet heb zal ik vast en zeker een keer chekken als ik niets te doen heb. Toch echt zo verslaafd dat je niet eens 2 dagen zonder kunt. Misschien ooit van mac gehoord. Hebben ze gewoon gratis wifi :D Heb ik ookal meerdere keren gebruik van gemaakt. ( nee niet vakantie maar werk )

Wil je een strandbal en internet houd je tegen. Gaaap wat een onzin.

Tel. 0031113212703

Zeg wie je bent en wat je wil. Maak het over via ideal ( factuur word gemaild ) en tadaa je krijgt net als iedereen een strandbal( als je voor meer dan 50 euro besteld ) en een tegoedbon van 10 euro ( als je voor meer dan 200 euro besteld )

Maar wat ik niet snap, je bent 17, klaagt over dure hotels in luxemburg, en voor 2 dagen wil je nog een andere ook. Ik volg dit van geen kanten. Toen ik 17 was ging ik in ieder geval echt niet voor 2 dagen naar een hotel in luxemburg ( hoe kom ik daar eigenlijk zonder auto? ) al helemaal niet als ik het zelf moet betalen. Hoef ik dit niet dan interreseert het me ook totaal niet wat iets kost. Ga ik me er al helemaaaaaal niet druk over maken.

Dussss dat was het eigenlijk wat ik in een 5 minuten al aan je gebeuren vond rammelen.

Waar ik een hekel aan heb. ( om toch on topic te blijven )
            Ja hoor is geen probleem morgen is het er gewoon. Helaas was dit al een dikke maand geleden ( nee niet bax iets anders )

Comment

• Originally posted by DynaSpan View Post
              Ik wil ook een bax strandbal :( maar heb voorlopig niet de tijd/behoefte/geld om spullen tr bestellen
              En ik moet bestellen maar ik heb geen nood aan een strandbal :D
              Om on-topic te blijven, ik heb een hekel aan strandballen.

En ik heb een hekel aan onbeleefde eigenaars van een winkel, gisteren hulp gaan vragen om traktor op een 2de laptop te krijgen maar ik was de registratiecode vergeten dus ik zei ik kom morgen terug, vandaag terug naar de winkel gereden (30km ver) en de eigenaar zat achter de desk, ik zei ik kom voor willem, hij zei willem is in verlof tot 15 augustus en vroeg kan ik je helpen, ik zei dat ik problemen had om traktor werkende te krijgen en willen gisteren had geholpen en toen kreeg ik het volgende antwoord, is het ons probleem dat je problemen hebt met traktor, ik zei nee maar ik kom enkel 10 minuten van jullie tijd vragen om te helpen en het hoeft zelfs niet gratis, hij antwoorde dat ik niet meer moet langskomen met onnozele vragen, ik zei ok geen probleem dan zie je mij hier nooit meer.

Je moet weten dat ik de laatse 2 maanden toch voor een kleine 2000 aan producten heb aangekocht in deze shop, nee ik heb het niet over bax want bij bax krijg je geen zo'n mongolen te zien achter de desk.
              Last edited by Mol; Wednesday-01-08-2012, 16:21.

Comment

• Originally posted by ronennieshow View Post
                Als ik in oktober op vakantie ga zal internet wel het laatste zijn waar ik me druk over maak.
                Nou ik maak me wel degelijk druk om internet als ik op vakantie ben. Ik krijg hier vrijwel dagelijks aanvragen binnen en als ik die pas na een week kan beantwoorden heeft die klant allang een ander gevonden.

Als dat nou 1 klant betreft is dat niet zo'n ramp, maar als het er 10 zijn is het een heel ander verhaal. Dus ik zorg altijd dat ik internet heb. Toevallig afgelopen vakantie een hotel gehad met gratis wifi, niet al te snel maar goed het is gratis dus we mogen niet klagen he ;)

Nu is het ook zeker niet zo dat ik op vakantie de hele dag op internet zit, dan hebben we het echt over een uurtje per dag om even de mailtjes te beantwoorden. De rest van de dag blijft de laptop (en de telefoon ook trouwens, met aangepaste voicemail) lekker op de hotelkamer terwijl ik heerlijk relaxed aan het zwembad lig...
                Last edited by Geluid-en-licht.com; Wednesday-01-08-2012, 16:54.

Comment

• Hier heb ik dus de luxe dat wij met zijn 2e zijn.

Ik op vakantie en hij lekker de mail afhandelen. Normaal doe ik dat maar als ik op vakantie ben besteed ik het lekker uit aan hem. Bijzonderheden hoor ik dan wel weer via een sms of dergelijken. Dan kan ik het lezen wanneer het me uitkomt ( hebben toch weer een tijdverschil van 9 uur )

Waar ik dan weer wel een hekel aan heb is aan mensen die denken dat je 24 / 7 berijkbaar bent en alles meteen af kan handelen. Wij werken eigenlijk altijd alles binnen een dag af. Maar voor sommige is 5 minuten al een eewigheid.

Comment

• Ik heb op vakantie ook steeds mijn laptop mee, als er geen internet is of er zit geen onbeveiligde internet in de buurt dan gebruik ik mijn mobiele internet stick, werkt in bepaalde gebieden heel traag maar ik kan toch mijn mail nazien, ik moet toch dagelijks op internet kunnen en ja een deel verslaving helaas.

Comment

• Alleen zon stick is niet echt een succes als je in het buitenland zit ( vs ) dan word het een duur grapje.

Ik heb er lang over nagedacht of ik me laptop mee zou nemen of niet maar heb eigenlijk besloten dat ik hem gewoon thuis laat.

Misschien zoon compact klein pc'tje voor een filmpje of een achterlijk spelletje maar niet echt me dagelijkse overal voor gebruiken laptop. Maar ach heb nog even dus zien wel weer wat er dan allemaal te verkrijgen is.

Comment

• Ik heb ook ouders. Met auto, en portemonnee....

Het was de bedoeling om naar frankrijk te gaan. Via Luxemburg. En in een straal van ±10 km is er totaal niks te doen. En vandaar hier maar wat op internet te klooien. Vond het al heel wat dat ze hier überhaupt internet hebben...

Denk vooral niet dat als ik in frankrijk zit ook maar iets met het internet te maken wil hebben....

Wat doe jij als je om en nabij 16 uur in totaal in de auto zit...

Comment

• Mol... Zou je die strandbal kunnen opsturen in een envelop? Ik betaal de postzegel wel + een klein extraatje :D

Comment

• Je kan er ook een laten bedrukken. Maar is waarschijnlijk niet hetzelfde als de originele van de bax.....

Comment

• Bedrukken zal waarschijnlijk meer als €50,- kosten voor een bal.

Comment

• Aan mensen die een nummertje komen aanvragen, en vervolgens de titel of artiest niet weten. "je weet wel dat nummer wat zo gaat van lalala laalaala" en als ik dan vervolgens zeg dat ik niet weet welke ze bedoeld, ze een vriendin haalt die het ook niet weet en vervolgens een heel ander melodietje nadoet...

Ook een keer een jongen gehad die dacht stoer te zijn en rook in ons gezicht te blazen, nootjes op ons te gooien en aan onze spullen te komen. Met dat soort jongens ben ik vrij snel klaar, opdrachtgever houdt ze rustig of de muziek gaat uit..

Comment

Working...
                                X