Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by thomasdj View Post
    Ook een keer een jongen gehad die dacht stoer te zijn en rook in ons gezicht te blazen
    En eens wat rook terug blazen in zijn gezicht met je rookdoos, helpt dat niet? :twisted:
    Ik zou die jongens inderdaad ook kort houden, want zo iets kan niet.

Comment

• Mmm ook ooit zoiets meegemaakt. Er werd niks in m'n gezicht geblazen, maar wel een peuk uitgedrukt op de booth en wij kregen er 2 richting onze hoofden. Je mag raden wat mijn reactie was...

Comment

• Een hekel aan? Showtec dus:
        Een led van een pixelbar (blauw) kapot, pixelbar opgestuurd naar highlite. Vandaag opgehaald bij dealer met een gerepareerde led en een fikse nieuwe deuk in de behuizing. Plus flinke krassen over het frontje. Nu maar wachten op nieuw frontje want bij showtec wacht je toch weer snel een dikke week of 4. :twisted:

Comment

• Ik heb een gloeiende hekel aan melk in de thee.

Comment

• Ik heb een hekel om klanten te moeten vertellen dat ik de job niet wil aannemen.
            Een klant mailde mij gisteren voor een verjaardagsfeest voor hun dochter op 7 september. Het gaat om een 18 jarige en er zijn rond de 80 perosnen aanwezig van die leeftijd en daar ik weinig ervaring heb met jongeren en hun muziek heb ik de klant moeten zeggen dat ik de job niet wil aannemen en om nu nog een dj te vinden die vrij is op 7 september zal heel moeilijk zijn, dus ik voel mij een beetje verveeld maar als ik iets niet goed kan doen dan doe ik het liever niet anders kan mijn goede naam door 1 feest gekraakt zijn.

Comment

• Hm, 7 september duurt nog wel even hoor. De meeste mensen in nl zoeken op 'n termijn van 1 maand van te voren of minder..

Het is juist slim dat je zoiets niet aanneemt, als je er zelf niet zeker van bent!

Mijn hekel moment:
              Mensen waarnaar je een e-mail stuurt, maar helemaal niets laten horen of wat. Stuur op z'n minst dat je het ontvangen hebt of dat je ons te duur vind bijv... Daar heb ik veel meer aan

Comment

• Originally posted by Mol View Post
                Ik om nu nog een dj te vinden die vrij is op 7 september zal heel moeilijk zijn,
                check pm... ;)

Comment

• Denk dat er vast wel een aantal mensen zijn (inclusief ikzelf) die zon job voor je zouden willen uitvoeren.

Je levert de klant hiermee een stukje service, (die wil jou, dat gaat niet dus jij zorgt voor een oplossing) en dat zal ie zeker onthouden.

Comment

• Een beetje regionale connecties hebben is inderdaad wel handig. Is het niet voor dubbele boekingen, dan wel voor speciale feestjes of in noodgevallen wat apparatuur.

Je kunt elkaar ook van dienst zijn in plaats van puur concurrentie te zijn, zeker in dit soort circuits. ;)

Comment

• Zo werk ik ook, ik werk met 4 andere drive-in shows samen, dubbele boekingen sturen we naar elkaar door, feesten die de ene niet willen/kunnen doen sturen we door naar elkaar enz... dat is een stukje service naar de klant toe en even belangrijk dan een feestje draaien en de klanten vinden het erg fijn dat wij zo werken, zo weten ze dat wij een goede dj ter vervanging zullen zoeken want we werken enkel samen met andere drive in shows als we ze al hebben horen draaien, daarom zit ik ook vaak op trouwfeesten van andere dj's om te zien hoe ze het doen.
                      Probleem is dat het feest binnen 3 weken is en iedereen uiteraard al bezet is, de klant heeft te laat gezocht naar een dj maar toch heeft het mij geen lekker gevoel dat ik ze niet verder kan helpen, ik probeer alsnog een goede dj te vinden die een perfect feestje kan afleveren.

Comment

• Printers !

Even snel een factuurje, paklijst, handleiding, lichtplan oid printen voordat je moet vertrekken.. vergeet het maar: inkt op, papier op of meestal gewoon een nutteloze domme foutmelding

Comment

• Ik heb altijd een hekel aan mensen die denken dat ze weten welk nummer je op dat moment moet draaien maar die er eigenlijk totaal niks van af weten. Want dan draai je dat nummer en dan gaat iedereen zitten in plaats van helemaal uit hun dak.

Comment

• Originally posted by SLGV View Post
                            Printers !

Even snel een factuurje, paklijst, handleiding, lichtplan oid printen voordat je moet vertrekken.. vergeet het maar: inkt op, papier op of meestal gewoon een nutteloze domme foutmelding
                            Daar heb ik dus ook zeker problemen mee, koop een (dacht ik) Epson 2-in-een printer en scanner. Vele opties zoals uitlijnen en dergelijke. Elke keer als ik iets print staat er wel een regeltje tekst scheef. Of een inktpatroon dat leeg zou zijn maar nog makkelijk 20 velletjes print.

En dan is die oude printer van pa toch wat beter ;)

Comment

• ik zweer het bij lazerprinters, niet goedkoop in aankoop, maar dat verdien je terug. (sory voor het afdwalen ;) )

Comment

• Ik heb er een hekel aan dat als er op diverse fora wordt verteld dat klittenband goed hecht op speakerschuim en dus bestel ik dit. En dat ik er dan vervolgens zelf achter mag komen dat dit gewoon letterlijk niet hecht. En ik dus 16,00 kwijt ben aan dom klittenband.

Comment

Working...
                                X