Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mensen die altijd net niet of net wel te laten de informatie doorgeven die je vraagt.

Ik heb dus al een maand een boeking binnen, in het begin al gevraagd om zo snel mogelijk na te vragen welk materiaal al aanwezig was. Het probleem is namelijk dat ik parren en speakers altijd voor een zeer schappelijk prijsje afhuur. Echter deze zijn meestal vrij lang op voorhand gereserveerd en dan moet ik het stellen met de bejaarde speakers en lichten van onze jeugdbeweging als het andere materiaal uitgeleend is.
    Dus deze avond pas (een halve maand voor het feest) doorgekregen dat ik nog lichten zal moeten afhuren. Laten we hopen dat ik morgen goed nieuws krijg en dat de goede lichten nog vrij zijn.

Comment

• Halve maand van te voren? Das nog veel hoor! Ik krijg meestal 2 weken van te voren een belletje of mailtje, en soms dan nog iets bij huren. Bij mij geen probleem.. Heb genoeg collega bedrijven waar ik wel wat vandaan kan toveren. Goede connectie is hierbij erg handig.

Comment

• inderdaad, en die goede connectie is bij mij onze jeugdbeweging :) ik ben namelijk de enige daar die dat materiaal zal gebruiken voor prive doeleinden (de meesten komen er gewoon nooit aan, zeker niet als ik er ben om alles op te zetten :) ). Ik heb dus altijd de zekerheid dat er materiaal aanwezig is. Alleen is dat materiaal van de jeugdbeweging het afgeschreven gerief van waar ik het goede materiaal afhuur, je kan je er dus wellicht al wat bij voorstellen (4 kanaals controller met maar 3 werkende kanalen e.d.) Maar als leek zie je het verschil wellicht niet, en voor verjaardagsfeestjes is het vaak goed genoeg.

Comment

• En anders kijk je even op : www.licht-en-geluid.com voor een verhuurbedrijf bij jou in de buurt.

Comment

• blijkbaar zijn ze nog niet zo ver in België geraakt, maar alsnog een interessante site ;)

Comment

• Het noodzakelijk kwaad; facturen maken.
              Maar er is weer een stapeltje klaar, dat gaat morgen de deur uit en dan komt er weer mooi het een en ander binnen

Comment

• Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
                blijkbaar zijn ze nog niet zo ver in België geraakt, maar alsnog een interessante site ;)
                Tja, ook Belgen mogen zich gewoon gratis aanmelden op de site hoor. Het enige wat we in ruil daarvoor vragen is een linkje terug naar onze site... en dat geldt ook voor jou

Comment

• Heb ik dan ook gedan, nu gewoon nog even wachten op reactie ;)

Comment

• Goed, tijd voor een raadseltje. Zoek de link naar www.licht-en-geluid.com op de site van Mathias (ik kan 'm niet vinden namelijk)...

Comment

• klein technisch probleempje, maar nu zou het goed moeten zijn

Comment

• Ok, ik zie het... een originele plek ;-) Je staat inmiddels ook op onze site.

Comment

• Gisteren ben ik zelf nog maar eens een stapje in de wereld gaan zetten (een mens mag ook eens aan de andere kant van de lichttafel komen he ;)), en wat ik zag was weer een enorme ergernis...
                          Ik werd met de neus op de feiten gedrukt: Wat een bende PRUTSERS is dat ene bedrijf hier in de buurt! Safety cables? Nooit van gehoord. PARlamp ophangen? Trekbandjes!

Comment

• Mensen iets willen kopen van je, stuur je je rekening nummer en laten vervolgens niks meer horen :/

Comment

• Originally posted by StijnS View Post
                              Gisteren ben ik zelf nog maar eens een stapje in de wereld gaan zetten (een mens mag ook eens aan de andere kant van de lichttafel komen he ;)), en wat ik zag was weer een enorme ergernis...
                              Ik werd met de neus op de feiten gedrukt: Wat een bende PRUTSERS is dat ene bedrijf hier in de buurt! Safety cables? Nooit van gehoord. PARlamp ophangen? Trekbandjes!
                              ach, ik heb met de grootste jongens van ampco, purple etc. gewerkt en daar gaat ook zat, zoals het niet mag.
                              maarja als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat. ik zal me ook altijd blijven verbazen.

Comment

• Ik vrees dat het niet altijd is omdat het niet gaat zoals het moet, maar te vaak uit nonchallance is

Comment

Working...
                                X