Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• een hekel, nee niet echt... maar ik had gisteren wel een heel vaag iets:

Een paar ledparren van mij stonden aangesloten op een showmaster 24 in een zaaltje en daar zat ook nog wel meer achter, paar blinders en een paar van deze of soortgelijke dingetjes. Nou zet de lichtman daar die kleurenwisselaar op de auto-modus. (deze stond helemaal op het eind van de DMX-kring) en mijn ledparren gaan ook opeens knipperen. De kleurenwisselaar in de auto-modus zond dus een signaal uit (achteruit). Probleem gebeurde de hele tijd...

Waar ik verder nog een hekel aan heb:
    -Mensen die niet in ABN schrijven op het forum (en daarmee bedoel ik niet Algemeen Belabberd Nederlands! :eek:)
    -Oplichting
    -Lampen die niet doen wat ze moeten doen
    -Leuke appratuur die veel te duur is...
    -Geld dat op is...
    -en nog wel veel meer wat ik hier vast wel ooit gepost zal hebben.

Comment

• Heb er ook weer eentje: Klus op de 3de verdieping van een basisschool, was een lift aanwezig maar die deed het niet (werd mij pas verteld toen ik er was..).

Ik was alleen, heb maar besloten om mijn subwoofers in de auto te laten

Comment

• Mensen die op het forum advies vragen (en krijgen) en vervolgens melden dat ze toch iets heel anders gekocht hebben.

Mensen die zich aanmelden op het forum om vervolgens nooit wat te posten (en dat zijn er heel wat!). Wat is het nut er van, vraag ik me dan af...

Comment

• Een hele poos geleden was dat nut om de 5% korting te scoren.

Hiernaast zijn er vast ook een hoop gebruikers die niet veel posten omdat ze niet veel kennis hebben om toe te voegen. En persoonlijk vind ik dat helemaal niet erg, als mensen een account aanmaken om een paar topics te kunnen volgen en zo veel informatie op te kunnen nemen, die wellicht later toegepast kan worden.

Comment

• Ik heb me ook aangemeld op meerdere forums waar ik nooit wat post en dat doe ik alleen maar omdat ik dan de laatst geplaatste berichten kan zien en niet overal hoef te kijken of er wat nieuws bijstaat.

Comment

• IK post ook weinig,zeg maar nooit. Maar lees wel elke dag het forum voor kennis op te doen. En buiten dat, me mengpaneel is behringer,geluidset de dap dancemate. Deze merken worden toch steeds de grond ingeboord.Terwijl ik er toch een hoop plezier mee beleef. En nog druk heb ook, Zodra word dap of weet ik het vald ,is meteen budget troep. Nee dan lees ik liever. mvg henk

Comment

• Daar heb ik ook wel een hekel aan: mensen die showtec of DAP o.i.d. zien staan en meteen zeggen dat het een slecht product is, zonder dat ze enige ervaring met het product hebben.

Ook heb ik een hekel aan linkjes (in "post hier je drive in foto's" bijv.) die niet werken :(

Comment

• Behringer maakt op zich best leuke producten, echter hebben ze schijnbaar in het verleden nogal veel randapparatuur gemaakt die wat ruis in hun hadden. Sindsdien wordt door veel mensen 'hahaha je krijgt er gratis ruis bij'-opmerkigen gemaakt, helaas, want toch zie ik bij veel drive-in shows en zelfs theaterproducties Behringer randapparatuur. Van een simpele crossover tot een eq, compressor, gate of processor.

Wat betreft DAP, dat heeft een slechte reputatie gehad vanwege de budgetreeksen, de MDJ en MC-reeks. Voor mensen die erg veel verwachten van zo'n luidspreker zou het inderdaad kunnen tegenvallen. Echter vind ik dat DAP haar naam inmiddels al goed heeft hersteld, er is veel positiefs te horen over de X-reeks, RB-reeks (die alleen nog niet veel te zien is) en voordat de AX-reeks er uit ging ook. En dan niet te vergeten de Palladium versterkers die nog steeds mateloos populair zijn.

Comment

• Al het slechte blijft ook langer hangen dan de goede dingen.
                    De goede dingen worden snel vergeten.

Ik draai ook met skytec en behringer. Ik vind het goed apparatuur.

Comment

• Ook ik ben niet zo'n groot fan van DAP en Behringer.
                      Vooral kabels en multi's van DAP (die ik hier en daar vaak genoeg tegenkom) zijn verschrikkelijk. Allemaal rukke connectoren waarbij je de connector uit het stageblock moet schroeven om je kabel eruit te krijgen...

Behringer vind ik dan wel weer redelijk.
                      Vooral hun lichttafeltje is een van de betere, zo niet, de beste lichttafel onder de 200 euro!
                      Daarnaast zijn hun microfoons (C2, B5, XM8500) goede (kopieën) microfoons voor het geld. Zeker de C2 (kopie van Neumann KM184) is echt helemaal te gek!

Waar ik me aan erger:
                      Klusje voor de gemeente, zogezegde "Raad in de Tuin" vergadering.
                      2 kleine tentjes voor een discussie met 2 X-actjes en een EW165 voor de spreker, en een groter podiumpje met 2x SP15 en 2 PM'en. Wanneer de bus alleen al opengaat, komt er al een oud kereltje naar me toe gescharreld om te zeggen 'dat de jeugd van tegenwoordig alles zo hard zet'.
                      Vervolgens gaat diezelfde man tijdens een dansact op het 'grote' podium recht voor de stack staan en begint weer te zeuren dat het te hard staat. Daarna komt hij bij een discussie in zo'n klein tentje en gaat 10 meter buiten dat tentje staan. Gaat ie zeuren 'dat ding doet niks' AAAAH! :p

Beste wensen overigens!
                      Last edited by ajdeboer; Thursday-31-12-2009, 15:17.

Comment

• ik was net mn subwoofers aan het inladen (en wat flightcases) gaan ze vanuit de flat allemaal vuurwerk naar beneden gooien. daar heb ik een hekel aan!

Comment

• ik was net mn subwoofers aan het inladen (en wat flightcases) gaan ze vanuit de flat allemaal vuurwerk naar beneden gooien. daar heb ik een hekel aan!
                          Politie bellen en in laten laden die gasten!

Top 5:
                          1. Dronken idioten die maar blijven hangen...
                          2. Mensen die constant lopen te verkondigen dat ze voor Phil Collins on tour gewerkt hebben (Voorbeeld) maar als het puntje bij paaltje komt met een mond vol tanden staan en je het alsnog zelf kunt opknappen!
                          3. De hulpjongen van het lokale licht/geluidsbedrijf die lang en breed komt vertellen hoe hun het altijd doen en wat er allemaal wel niet goed is.
                          4. Acrobatische verrassingsact: de trap
                          5. De zogenaamde rolcontainer liftjes waarvan mensen overtuigd zijn dat er een podium deel van 2x1 meter inpast, het is mij nog niet gelukt.

Maar toch zou ik al dit gedoe en gemekker voor geen GOUD omruilen voor een 8 tot 5 baan bij een regulier bedrijf, dat zou ik nog geen week volhouden :p.

Comment

• aan mensen die een klacht tegen je hebben ingediend wegens geluidsoveralst.
                            (Dan probeer je zo stil mogelijk je spullen uit te laden:S)

Comment

• Inderdaad, ook zoiets als doe die klere herrie is uit.. (dat zijn toch de mensen die denken dat ze het beter kunnen.)

Comment

• Op een feest met alleen jeugd, waar house enz.. gedraaid moet worden. Verzoekjes krijgen voor Rammstein. En dan om de 2 minuten terugkomen, waar die blijft..
                                Bahbahbah
                                Was blij toen hij zijn jas pakte.

Comment

Working...
                                X