Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik heb een hekel aan DJ's die zichzelf capabel genoeg vinden om zichzelf DJ te noemen, maar eigenlijk echt niks kunnen. Of mensen die nóg zo goed kunnen beatmixen, maar niet snappen dat je na hardcore geen Bach kan draaien. Als is dat voorbeeld wat overdreven.

Klacht: DJ's die zichzelf DJ's noemen waar dat niet op zijn plek is, waardoor de hele wereld zich DJ noemt en de benaming waarde verliest.

Comment

• Originally posted by laroche View Post

dj's die zichzelf dj's noemen waar dat niet op zijn plek is, waardoor de hele wereld zich dj noemt en de benaming waarde verliest.
      Amen!

Comment

• Originally posted by Partysounddriveinn View Post
        Nee in spijkenisse (zuid-holland) zulke mensen mogen van mij naar mars verbannen worden of gewoon naar die heerlijke kont van mijn opel vectra sport kijken haha!
        dat is toevallig ik woon in Spijkenisse.

Comment

• Was jij het dan GRRRR hahah!

Wat ik echt haat maar dan ook echt heel irritant vind!!

Is sneeuw en gladdigheid!

Comment

• wat ik irritant vind is de ruimte in de auto die nu toch wel te klein begint te worden...;)

Comment

• Originally posted by djvince View Post
              wat ik irritant vind is de ruimte in de auto die nu toch wel te klein begint te worden...;)
              Wat ik net in een peugot 206 heb gedouwd ;):
              2x cdj-800 mk2 inclusief flightcase
              1x djm-800 inclusief flightcase
              1x 4 bar (par 56) inclusief flightcase
              1x martin magnum 650 rookmachine
              2x kisten vol met bekabeling
              1x toolkist
              1x cd koffer
              1x lichtsturing voor flightcase ;)

Je moet dan wel het een en ander verbouwen maar ...... ;-)

Comment

• Originally posted by Citybeatz View Post
                Ben ik nou de enige die een hekel heeft een de Pioneer prijsstijgingen
                Gelukkig beginnen ze weer te dalen... Maar daar heb je wel de reden dat ik nog steeds mijn oude gear heb, ja.

Beetje 150 euro meer gaan betalen voor een cdj-400 omdat je een half jaar terug geen geld had?

No, thank you!

Comment

• Of mensen die bij je komen staan: "Héé ik heb nog een verzoekje, het deuntje gaat zo: lalala tutu tutu tralala laaa". Weet jij misschien hoe dit nummer heet?

Edit: Ik heb zelf geen drive in, maar het lijkt me erg irritant.
                  Last edited by Joriën; Sunday-14-03-2010, 00:08.

Comment

• Ik heb een hekel als het stroom hier heel de tijd uitvalt, omdat ik te veel verbruik ;s

En als ik ergens moet draaien, en de mensen kijken echt heel de tijd, (anderhalf uur lang) hoe jij de show opbouwd.

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
                      Ik heb een hekel als het stroom hier heel de tijd uitvalt
                      Probleem
                      omdat ik te veel verbruik ;s
                      Oorzaak

Oplossing: Minder tegelijk aanzetten of pa en ma lief aankijken om een krachtstroom kabeltje te laten aanleggen.

En als ik ergens moet draaien, en de mensen kijken echt heel de tijd, (anderhalf uur lang) hoe jij de show opbouwd.
                      En de rest van de avond dan? Dan kijkt de héle zaal naar je als je het een beetje goed voor elkaar hebt.

Comment

• Tja, daar heb je gelijk in.. Maar bij krachtstroom moet ik weer een verdeler kopen, dus dat is nu nog te duur
                        Last edited by Dj-scratch; Sunday-14-03-2010, 15:27.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                          Oplossing: Minder tegelijk aanzetten of pa en ma lief aankijken om een krachtstroom kabeltje te laten aanleggen.
                          Daar heb je op locatie niets aan. En laat het nou niet een probleem zijn als het op locatie uitvalt. Thuis zul je toch wel niet alles op vol vermogen zetten (mag ik hopen).

Comment

• Haha. Nee dat doe ik niet, zielig voor de ruiten en de buren! Maar niet iedere locatie heeft krachtstroom. maarja, ik ga voorlopig op 2 verschillende stopcontacten werken, elke een andere groep.

Comment

• Aan mensen die verslaafd zijn aan het spelen met je jogwheel van je cdj's.
                              Dus sta jij bij een klus een achtergrondmuziekje te draaien komt er opeens één of andere maloot langs die even moet "scratsen"

Comment

• Originally posted by --Djdave-- View Post
                                Aan mensen die verslaafd zijn aan het spelen met je jogwheel van je cdj's.
                                Dus sta jij bij een klus een achtergrondmuziekje te draaien komt er opeens één of andere maloot langs die even moet "scratsen"
                                Laat ze dan geen eens in de buurt komen van je appratuur, lijkt me een beetje asociaal dat mensen aan je appratuur gaan lopen prutsen.

Comment

Working...
                                X