Gaat het om de musical van die basischool? Had je dus uiteindelijk toch voor mij kunnen draaien. Een goed contract is de enig oplossing, heb je dat niet dan sta je met lege handen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Waar heb jij een hekel aan?
Collapse
X
-
Originally posted by Paradise View PostGaat het om de musical van die basischool? Had je dus uiteindelijk toch voor mij kunnen draaien. Een goed contract is de enig oplossing, heb je dat niet dan sta je met lege handen.Last edited by DeejayTim; Wednesday-09-06-2010, 07:38.
Comment
-
Originally posted by Beckers Entertainment View PostNieuwe ergenis..
Falende handrem van de vrachtwagen.
Jawel, bergaf, veel gewicht, oude wagen. Daar ging hij dan, recht op een gebouw af. Net op tijd kunnen stoppen...
Wel zonde van de versterkerracks en pearl die van de laadklep vielen. Laten we maar hopen dat alles de val heeft overleefd.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostBrrr. Maar stond dat ding dan niet gewoon in z'n versnelling?
Originally posted by DeejayTim View PostLijkt mij erg schrikbarend, het gevoel dat je machteloos bent tegenover je voertuig..
Comment
-
Kinderen die tijdens het draaien op een podium klimmen en hard gaan stampen waardoor ondehand mn dj booth ondersteboven lag.
Waardoor ik ze vriendelijk verzocht het podium te verlaten, je verwacht het al ... dat deden ze niet. dan maar de tent blank zetten met rook (ook dat helpt niet, dat vinden ze alleen maar leuk) toen heb ik ze maar van het podium afge .. trokken/sleurd/duwd/trapt :D
Comment
-
Wat een agressiviteit hier, dat snap ik echt niet hoor... dat wil je echt niet uitstralen naar je opdrachtgever en ook zeker niet naar eventuele ouders van die kinderen.
Je kan het ook gewoon op een leuke manier aanpakken als ze een beetje vervelend of druk worden, door een spelletje op te starten. Regel een bezemsteel en doe een limbo-wedstrijd, een dans-wedstrijd, stoelendans, een wedstrijd kabouterdans dansen, noem het maar op. Zorg dat je een prijsje in een van je koffertjes hebt liggen (bezoek de lokale Action of Big Bazar eens) en geef die weg. Hoeft je echt niet veel te kosten, maar zorgt wel voor een hoop meer plezier.
Jij als DJ moet er voor zorgen dat die kids vermaakt worden, hoe vervelend ze ook in jouw ogen kunnen zijn. Zij weten niet beter dat een podium er voor is om op te treden en dat willen ze dan vaak zelf ook. En zo'n DJ met veel schuifjes en knopjes is gewoon heel interessant om naar te kijken.
Ik heb zelf in mijn diversen-koffer een stuk of 20 lichtgevende LED-gadgets liggen, die worden regelmatig uitgedeeld aan de kids. Je ziet ze dan gelijk weggaan om te zeggen 'mama mama kijk wat ik heb' en zult ze dan ook niet snel terugzien omdat ze er mee bezig zijn.
Comment
Comment