Maar het is toch voor die kinderen ook heel interessant om naar te kijken! Kun je ze evt. nog iets uitleggen of zelf iets laten doen... Zo heb ik zelf op mijn 12e een Hog 500 gewerkt.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Waar heb jij een hekel aan?
Collapse
X
-
Originally posted by rick1993 View PostMaar het is toch voor die kinderen ook heel interessant om naar te kijken! Kun je ze evt. nog iets uitleggen of zelf iets laten doen... Zo heb ik zelf op mijn 12e een Hog 500 gewerkt.
Even zonder dollen, de opdrachtgever is de baas. Niet iedereen vind het fijn als er mensen mee kijken of aan je spullen zitten. Aan jou de taak om dat dan op een normale en leuke manier op te lossen. Gewoon de beuk in, schreeuwen en duwen zal er echt niet voor zorgen dat je nog een keer geboekt word.
Ik vind het altijd wel leuk als mensen zich ervoor intresseren, en de meeste kinderen vinden het dan ook super als ze even met de joystick van een lichttafel mogen bewegen of even mogen scratchen. Als je dat op een goede manier aanpakt dan luisteren de kinderen ook als je een grens stelt. Nee = Nee.
Mocht je het blijvend last hebben dan ga je naar de opdrachtgever en leg je het uit.
Comment
-
Originally posted by djvince View Posten terecht, korte metten maken met die etters;) eerst ff aardig, helpt dit niet, letterlijk de beuk erin gooien;)
Comment
-
Dan vraag je gewoon een fles cola o.i.d. aan het barpersoneel. Scheelt hun weer iemand waar zij zich zorgen over hoeven te maken, gebeurt hier regelmatig dat we gewoon een fles bij ons krijgen. Kan je zelf bijschenken.
En over naar de wc gaan, ligt er aan op wat voor feestje je draait. Is het een bezopen tienerfeest dan kun je een volwassene even vragen toezicht te houden, gaat het om een bruiloftje of achtergrondsituatie dan kan je op zich wel eventjes van je plek af.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostDan vraag je gewoon een fles cola o.i.d. aan het barpersoneel. Scheelt hun weer iemand waar zij zich zorgen over hoeven te maken, gebeurt hier regelmatig dat we gewoon een fles bij ons krijgen.
Comment
Comment