Als mensen net op het laatste moment een feest afzeggen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Waar heb jij een hekel aan?
Collapse
X
-
- Je video kaart die het begeeft op een feest.
- Als je vraagt naar twee groepen en ik terug loop en de kabels van hun zelf uitzoek dat ze gewoon allebij in 1 stopcontact zitten met een stekkerdoosje er tussen.
- Als me vader de stop naar beneden haalt als de muziek te hard staat ( altijd hier )
heb vast nog wel wat dingetjes kan er niet zo opkomen
Comment
-
Ik heb een hekel aan mijn toetsenbord, en dan vooral dat hij een maand na het eind van de garantieperiode kuren begint te vertonen. Het is toch best lastig om een titel van een nummer in te typen als hij er steeds mee stopt.
Comment
-
Nog eentje: een bepaalde conciërge bij ons op school, die denkt dat er misschien toch nog meer rode lampjes op het mengpaneel zitten. Niet mijn mengpaneel, daar niet van, maar toch zonde als die Behringer Europower of system one speakers zouden sneuvelen.
Comment
-
Originally posted by Dj-scratch View PostGeen idee, hoe ik een nette algemene voorwaarden moet maken,, Anders had ik het allang.
Ik heb verschillende algemene voorwaarden gelezen van andere drive in show's
(de meeste shows hebben wel iets op internet staan). Hierna ben ik na gaan denken wat voor mij van toepassing is. De regels die ik mijn inziens nodig had heb ik gekopieerd en in mijn eigen voorwaarden geplakt, dit alles wel na dat ik toestemming heb gevraagd aan de eigenaar van de voorwaarde waar ik uit wou kopiëren. Dit alles heb ik in Word verwerkt, er een nette lay-out van gemaakt en vervolgens het bestand ook als PDF opgeslagen. Dit heb ik gedaan om het "veilig" naar mensen op te sturen zonder dat ze regels kunnen wijzigen er in :cool:.
Waarom zou ik opnieuw het wiel uitvinden? ;)
Comment
-
Ben net terug van een musical, daar het licht en geluid gedaan.
Heb een hekel aan het volgende:
- Mengtafel schee er mee uit.
- Sennheiser schee er mee uit.
- 2 parren die floepte er opeens uit.
- 2 kanalen van het mengpaneel zijn stuk.
- stroom viel uit omdat de leidingevende zonodig even een extra lampje op moest zetten
- Wil ik een kleurenfilter vervangen zit de lamp los in de behuizing par lamp kapot op de grond.
Kortom een avond die ik nooit meer over wil doen...
Comment
-
Klinkt als een slechte voorbereiding of spullen die niet goed worden onderhouden. Net als bijv. die losse parlamp, daar heb je een borgring voor.
Hiernaast speel je denk ik wel erg kiele-kiele als je stroomgroep er uit knalt als er een extra lamp ergens wordt aangesloten.
Comment
-
Klinkt als slechte voorbereiding van de andere partij, ik deed deze klus samen met nog iemand. mijn spullen waren prima in orde (op die par lampen na)
Hij was de borging vergeten en ik wist dat niet. dat extra groepje ging ook wel, het licht hadden we op 380 staan.
Dat mengpaneel ging vanavond stuk, dat was hun eertste mengpaneel zeiden ze.
Comment
-
Na veel lezen, youtuben, fora bezoeken, etc.. allerlei apparatuur aanschaffen in de overtuiging dat je dan een perfect setup hebt........ Om dan binnen de kortste keren toch weer te gaan denken dat er nog wat anders bij moet/kan. Een lasershow erbij? Mooie movingheads? Of toch een sterrendoek....of zal ik alles op marktplaats zetten en toch weer heel andere apparatuur halen???? Het is gewoon nooit af/perfect. Daar heb ik dus een hekel aan (of stiekem toch niet)
Comment
Comment