Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik heb een hekel aan zangers die denken dat ze goed kunnen zingen(wat ze niet kunnen) en dan de schuld geven aan de geluidsman/geluidinstalatie dat het niet goed klinkt.

Comment

• Komt me vaag bekend voor ;)

Comment

• Oké dan ben ik niet de enige :D

Comment

• Originally posted by r.dubbelman View Post
          Na veel lezen, youtuben, fora bezoeken, etc.. allerlei apparatuur aanschaffen in de overtuiging dat je dan een perfect setup hebt........ Om dan binnen de kortste keren toch weer te gaan denken dat er nog wat anders bij moet/kan. Een lasershow erbij? Mooie movingheads? Of toch een sterrendoek....of zal ik alles op marktplaats zetten en toch weer heel andere apparatuur halen???? Het is gewoon nooit af/perfect. Daar heb ik dus een hekel aan (of stiekem toch niet)
          briljant!! dat heb ik dus ook!!

Comment

• Een nieuwe: Omweers beestjes die onder je lcd scherm zitten je ziet ze lopen maar je kan ze niet weg halen zeer vervelend!

Comment

• Gisteren monitors gedaan voor een errug goed bandje, 1 van de toetsenisten (schrijf je dat zo?:P) speelt ook bij marco borsato in de band en moest ook wat eerder weg daardoor..:P maarr er waren dus 4 kanaaltjes keys, 1 keer piano linksrechts en 1 keer keyboard linksrechts, vervolgens wil keyboard meer volume.. en gezien we geen soundcheck hadden gedaan en ik dus niet wist welke keys wat waren begon in vrolijk aan het verkeerde kanaal te draaien.. Ditzelfde gebeurde met 1 van de leadzangers die zijn handheld gewisseld had met een andere zangeres

Maar hee:P t was maar op school en ik kon er achterof wel om lachen met hun :razz:

Comment

• Ja...
                ik heb ook een hekel eraan om als het apparatuur aangesloten is of wordt en we dan niet weten wat waarop zat. Maarja meestal komt dat wel goed.
                En veel van die mensen die betweterig doen en er echt over door blijven gaan... pff...
                Als ze echt gelijk hebben en ze brengen het goed vindt ik het geen probleem, maar niet heel erg over door gaan als het niet zo erg belangrijk was.

Maarja, het blijft leuk om te draaien en geluid te doen..

Comment

• Gister naar Q-Dance de feestfabriek geweest, man man man wat viel dat tegen:o

Slecht geluid, door de indeling leek de arena erg klein, erg warm(was voor mij niet zo'n probleem maar een maat van me werd er ziek van), de prijzen van drank daar en hoe je daarvoor moest betalen.. :mad:

Gelukkig stonden we op de gastenlijst maar het was dat 2 uur durende ritje door de ergste regenbui die ik ooit meegemaakt heb niet waard!

Comment

• Als je alle apparatuur naar binnen draagt, en het gaat stort regenen, omweren en hagelen.

In de loop van de avond, ging het nog meer omweren, en wij stonden even buiten om een lamp aan te sluiten. Wij waren zeik, maar dan ook zeik nat!

En als je van een klant een DVD krijgt met muziek erop, en aan het einde van de avond ben je het vergeten het eruit je laptop te halen... Weer een aantal minuten wachten tot het opgestart is.

En als je je boxen op een speakerstatief plaatst, en ineens schiet het veiligheids speltje van een kabeltje los. Wij mochten even gaan zoeken daar, waar niet veel licht was.

Edit:
                    Een meisje die zegt; als Nederland morgen wint, krijg jij een kus/zoen. :$ En dan verliezen ze helaas.

Comment

• hihihi mijn vriendin gaf zonder dat we winnen een omhelzing en een tongzoen neneen. Ok sorry.

Comment

• En je ergert je daar aan, of is het maar offtopic? ;)

Comment

• haha nee tuurlijk niet. Maar ik ben weer helemaal on-topic!

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post

En als je van een klant een DVD krijgt met muziek erop, en aan het einde van de avond ben je het vergeten het eruit je laptop te halen... Weer een aantal minuten wachten tot het opgestart is.
                            Paperclip of veiligheidsspelt in de buurt hebben werkt daarvoor.. kan je m open maken zonder op te starten d.m.v. het gaatje op het deurtje van je dvd drive...

Heb altijd een spelt of paperclip in mn portemonee en/of laptoptas.

En vaak kan je je drive al openen tijdens de eerste seconden van t opstarten

Comment

• Bedankt voor de tip! Ik zal het eens uitproberen (wist niet eens dat het bestond).

@ Rick,

Had je het tegen mij?
                              Ik had een hekel dat ze verloren hadden, anders... :oops:

Comment

• Had het tegen Walter, maar nu weer ontopic.

Comment

Working...
                                X