Nee soms wel, maar merk bij mij gauw dan als ik lange teksten schrijf dat ik vergeet leestekens te gebruiken en dat het te langdradig wordt.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Waar heb jij een hekel aan?
Collapse
X
-
In ieder geval goed dat je het opmerkt.
On-topic: het idee dat ik weer naar school moet over een paar weken.
En natuurlijk mensen die dingen bedenken wat volgens hun in theorie moet kloppen en in praktijk moet gebeuren die helemaal niet kunnen. (lees: mensen die st**nt eigenwijs zijn)
Comment
-
--Djdave--
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BCDrivein
Ja dat doe ik allemaal, maar het gaat een beetje stroef.
Heb ik ook vaak, gewoon flink door rammen :P
truss: aluminium
staal is nogal wat harder dan alu dus als je flink gaat rammen sla je de gaten in je truss kapot. de pennen zijn ook niet voor niks konisch gemaakt!!
ik gebruik ook altijd een kunststof-hamer om truss in elkaar te zetten zodat je geen bramen op je pennen slaat.
ik heb een hekel aan mensen die goedbedoelt je willen helpen met opruimen waardoor je thuis nog 2 uur bezig bent met ordenen. (geen hekel aan die mensen maar aan dat ze willen helpen)
Comment
-
Grote ergenis van vandaag:
Dat je werkgever waar je altijd trouw komt 's middags opeens zegt dat je contract is afgelopen en niet kan worden verlengd en dat je niet weer hoeft te komen..
Met als gevolg dat mijn maandsalaris behoorlijk daalt en dat mijn plannen voor aankopen waarschijnlijk nog wel weer uitgesteld worden...
Comment
-
-
Ik heb officieel vakantie tot volgende week maandag (regio Noord), maar we moeten vrijdag al boeken ophalen + kennismaken. En dan begin ik aan mijn (hopelijk) laatste jaar op de middelbare school, 5 Havo..
@Hardstyle: Ja, ik had een halfjaarcontract...
Comment
-
Je ligt er niet zomaar uit, wat voor werk deed je? Seizoensgebonden; is het minder druk op je oude-toko; of je inzet was gewoon niet groot genoeg!
Zoek een supermarkt die kunnen altijd handjes gebruiken om vakjes te vullen op jouw leeftijd, lekker goedkope arbeid ;-)
Comment
-
Ik werkte in een winkel, ze waren wel tevreden over mij, maar mijn snelheid met het inpakken van cadeautjes was niet hoog genoeg, zeiden ze. Alhoewel ik het gevoel heb dat ze liever de vakantiekracht van dit jaar als voor vast aannemen...
Maargoed, dit gaat wel een beetje heel erg off-topic..Last edited by rick1993; Monday-23-08-2010, 08:39. Reason: on-topic moest natuurlijk off-topic zijn..
Comment
-
Waar ik ook een hekel aan heb is een hoop spam in je gastenboek of forum. Van die mensen die je echt gaan vervelen met info waar je totaal niets mee kunt. Net zoiets als onzin biedingen uit zwabi babi land van jah ik betaal wel stuur maar op. Heb echt een hekel aan dat soort mensen.
Onkunde jah kan maar opzettelijk van die onzin grrrrrrrrrrrrr.
Kortom heb een hekel en erger me aan oplichters.
@ rick: misschien een krantenwijk is makkelijk te combineren met school en betaalt redelijk goed.
Comment
-
Ik heb een hekel aan tape wat tussen je tanden blijft zitten.
Ik heb een hekel aan slagbomen die niet open gaan op een camping.
Ik heb een hekel als mensen vragen op locatie wat wil je drinken? Nou alles staat klaar heb nog 20min. doen maar een bakkie koffie en dan krijg je koude koffie brrrr
Ik heb een hekel aan nog wat dingen maar ik kom er niet altijd op.
Comment
Comment