Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• k heb een hekel aan tape wat tussen je tanden blijft zitten
    't is ook geen trekdrop.. ;)

Gaffa kan je toch gewoon probleemloos scheuren?

Comment

• Niet als het van die ''zwabi babi'' tape is wat je niet kan scheuren... (daar heb ik overigens echt een hekel aan).

Comment

• Gewoon goede tape gebruiken! :D

Ik heb er geen hekel aan, maar ben het onderhand wel erg gewend:
        Gaffer op elk moment onder je schoenen vandaan kunnen peuteren! :D

Comment

• Zorg er dan ook voor dat je geen swam zandi tape bij je hebt....

Comment

• Nog zoon fijn iets. Moet je ergens draaien op een groot festival of feest en prik je dus in op een installatie bij een extern bedrijf. Jawel hoor sta je daar met min 30 db ten opzichte van de band. Ik heb echt geen moeite met zachter als de band staan dat is logisch maar af en toe...........

Bij Purple hebben we dit al best vaak gehad.

Ook een omgekeerde dan. Iemand anders prikt bij ons in stellen hem netjes af op 0 db zodat hij net zo hard zou kunnen als ons. Maar dan tijdens het optreden / act gewoon steeds harder gaan. Maakt niet zo heel veel uit we hebben een vrij scherp afgeregelde procesor pieke + 3 laat hij even door daarna helaas pinda kaas. Maar toch en dan ga je naar ''DE'' geluidsman of dj toe om te vragen of hij er rekening mee wil houden dat de rode lampjes echt niet heel de tijd hoeven te knipperen en wat is het resultaat dan? Jawel ze knipperen niet meer maar blijven ze branden.:mad:

Comment

• Ik heb gewoon goede tape wat lekker makkelijk scheurt en redelijk plakt (goed plakkende tape kan wel eens resten achterlaten of de verf van iets af trekken) maar bijvoorbeeld op mijn school hebben ze tape waarvan je eerst een meter verknoeit voordat je een bruikbaar stukje hebt.

Comment

• Gewoon Nicheban nemen. Ben jij, de klant en collega's gelijk blij.
                Extra kosten reken je desnoods door aan de klant....

Comment

• Om hem maar in te koppen:
                  Ik heb een ongelofelijke k***e hekel aan tape anders dan Nichiban.
                  Wat een waardeloze k*ttroep is dat zeg! Zelfs als ik het 'gratis' aantref in een kabelkist gebruik ik liever gewoon 'echte' Nichiban.

Ik heb ooit een 25m haspel moeten schoonmaken waar iemand Aldi tape op had geplakt (over bijna de gehele 25 meter....) :|

Comment

• - Vriendinnen die er met iemand anders er vandoor gaat.
                    - Mensen die mijn naam voor de 3x keer verkeerd zetten op een poster.
                    - Apparaten die het begeven.
                    - De locatie niet kunnen vinden en de organisator de telefoon niet op neemt. (thuis en mobiel)
                    - De navigatie er af en toe mee stopt.
                    - Kinderen die het STOP knopje bij roltrapen leuk vinden.
                    (en dan maar tillen met apparatuur)
                    - Kapote liften.
                    Last edited by waltervanpeene; Thursday-26-08-2010, 17:43.

Comment

• precies mijn hekellijst;p

Comment

• Een regende dag...

Comment

• Jij ook al, is zo lekker, steeds van die kleine stukjes door de regen rennen als je aan het werk bent.

Comment

• Het is nu buiten ook al pikke donker, de lantaarnpalen staan nog niet eens aan!

Comment

• Als je bovenburen op dit moment (chinezen) keihard aan het karaoken zijn en je dat door heel de flat hoort :S

Comment

• *doet me denken aan de reclame van die chinese man die last heeft van zijn zoontje op de gitaar. Op een gegeven moment haalt hij de stekker net om de hoek van zijn slaapkamer er uit* haha. Ik kon alleen niet bedenken van wie die reclame nou was, anders had ik de link gepost ;)

Comment

Working...
                                X