Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by roderickk View Post
    Drie keer raden wat ik op maandag heb gedaan;).
    Gestofzuigd en de zandbak gevuld.

Och, met carnaval zat bij mij ook alles onder de confetti, vind nog steeds snippertjes terug in de profielen.

Comment

• dat de schilder je garagedeur staat te verven.. net als je haast hebt en al wat te laat bent met inladen.....

Comment

• Dronken mensen die zelfs nog naar herhaaldelijk vragen aan je lichtstatieven hangen en als ze eindelijk weggaan staat het bier dat ze vergeten er nog. Een doorlopende polonaise die bijna over je apparatuur heen loopt

Comment

• Mensen die (terwijl we aan het opruimen zijn) met een transpallet over de audiomulti heen rijden en het daarna raar vinden dat je daar kwaad om wordt. "Het is toch maar een kabeltje?"

Comment

• kan een duur geintje worden als je hierna kabel breuken oploopt ja!

Comment

• Originally posted by Paradise View Post
              Altijd wat bouwlampen meenemen voor buiten klussen, heb je tenminste bij het afbouwen nog wat licht...
              Mjah der hingen er wel een paar, maar die moeten op een bepaald moment ook weg omdat de kabelkissies vol moeten :p en daarnaast was het gewoon donkerrr.. Zelfs met een paar gasontladers

Comment

• Originally posted by rick1993 View Post
                Grote ergenis van vandaag:

Dat je werkgever waar je altijd trouw komt 's middags opeens zegt dat je contract is afgelopen en niet kan worden verlengd en dat je niet weer hoeft te komen..
                Originally posted by Citybeatz View Post
                Zoek een supermarkt die kunnen altijd handjes gebruiken om vakjes te vullen op jouw leeftijd, lekker goedkope arbeid ;-)
                Niet nodig :cool:, heb deze week / volgende week 2 gesprekken met licht en geluids bedrijven die wel intresse in mij hebben. 2 andere bedrijven nemen binnenkort nog contact met mij op. Ik zal zeker laten weten hoe het afloopt.

Ik had trouwens mijn scanmaster review en artikel over ledjes als een soort 'referentie' opgegeven. :D
                Last edited by rick1993; Thursday-09-09-2010, 16:58. Reason: puntje vergeten. Niet dat ik denk dat anderen er een punt van maken, maargoed..

Comment

• Waar ik me aan kan irriteren, als ik moet draaien voor mijn klas en dat dan iemand gaat vragen: mag iedereen even draaien?

Comment

• Nog net basisschool? Ja, dan denken ze allemaal: wow, mooie spulletjes, dat wil ik ook!
                    Ik weet precies wat je bedoelt.

Comment

• mensen die voor de speaker gaan staan en dan gaan zeuren dat het geluid te hard staat.. of je, zorgvuldig op het publiek uitgelijnde, speaker weg draaien...

Comment

• De buren van de lokatie waar je draait.. die gaan vragen waar de stekker zit... kom op man het is middag (was 5 uur was net 1 uurtje aan het draaien)

Comment

• Dit dus

Gelukkig niet bij mij gebeurd, maar het is wel een enorme afknapper als je dat overkomt...

Comment

• Nu moet ik eerlijk zeggen, het is volgens mij ook niet zo'n heel bier proof meubel. Maar ondanks dat alsnog zeer vervelend voor zowel de gasten als de dj's.

Comment

• Originally posted by hardstyle View Post
                              Nog net basisschool? Ja, dan denken ze allemaal: wow, mooie spulletjes, dat wil ik ook!
                              Ik weet precies wat je bedoelt.
                              Haha klopt :P zit in groep 8, en ik moet dan in ong. november draaien, maar van tevoren zei er al iemand: mag iedereen even draaien anders is het niet leuk :S ik hoop tog wel dat ze weten dat er altijd 1 iemand altijd draait... :P

Comment

• Ik weet niet of je een cd speler hebt met scratch, anders laat je ze een keer het jog wheel aanraken:P Dat vinden ze al helemaal geweldig xD

Comment

Working...
                                X