Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Moet je je stroomkabels niet langs audiokabels laten lopen ;) en audiokabels uit de buurt van adapters en contactdozen houden.

Comment

• Zou het wel kunnen wezen. Maar heb (bijna) geen ruimte om alles uit elkaar te leggen.

Comment

• Ik heb een hekel aan dj-walter.

Die is net eerder met het plaatsen dan ik in het "vind het plaatje" topic.

Comment

• Je kan het probleem ook bij jezelf zoeken, jij bent gewoon te traag. ;)

Maargoed, nu weer wat serieuzere onderwerpen. :D

Comment

• Ik heb een hekel aan de gast die gister dacht grappig te zijn door een fiets op het spoor te leggen. Wat voor een losgeslagen idioot ben je dan, als je zoiets doet om opzettelijk een trein te beschadigen met mogelijk inzittenden erbij.

Comment

• Ik heb een hekel aan als ik terug kom van weggeweest en krijg te horen: "Ja, ik heb de kabels aan de grond getapet maar de gaffa was op maar er was nog wel een rol ducktape." En dan kan jij nog lekker al die plak er afhalen met wasbenzine. En das best zuur als er soms 50 meter aan de grond zit. Misschien tijd voor kabelmatten ofzo?

Comment

• Ik heb een hekel aan mensen die hun afspraken niet nakomen.
                Ik maak het vaak genoeg mee, kan er gewoon niet tegen.
                Het ene afspreken, en dan gewoon niet doen of iets anders doen..
                Gelukkig bestaan er genoeg mensen die hun afspraken wel nakomen.
                ( bax komt ze trouwens wel na :P )

Comment

• Had 't weekend nog een mooie. Liet iemand per ongeluk een glas kapot vallen. Kan gebeuren, dan loop je even naar de bar en vraag je blik en veger.
                  Meneer bleek het echter makkelijker te vinden om mijn rubbermat met daaronder multi enz op te tillen en daar de boel onderin te vegen. Toen ik hem er op aan sprak liep hij een beetje geïrriteerd de andere kant op. Meneer begreep schijnbaar niet dat die kabels handmatig moeten worden opgerold, met nu dus stukjes glas erin.

Comment

• en voor je kabel is het scherpe glas ook niet aanradelijk.

Comment

• Liever de kabel kapot dan je hele hand.

Comment

• Kinderen (met name dj's) die alles van hun ouders krijgen... daar kan ik dus echt NIET tegen... en dan ik keihard werken (draaien) ervoor enz.
                        en al helemaal als ze eerst een hele drive in gaan aanschaffen en dan het niet meer leuk vinden

Comment

• nou liever een snee in mijn hand dan een multikabel van misschien wel een paar 100 euro naar de klote:P
                          Maar het beste gewoon allebei niet.
                          Het blijft gewoon vrij irritant dat mensen zulke dingen normaal vinden.
                          Als jij iets keduuk laat vallen schuif je het toch ook niet onder de auto van de buurman.
                          Sommige mensen denken dit schijnbaar wel bij dj's te mogen.

Comment

• Had vorige week zaterdag een man op een feestje waar ik stond te draaien die dacht dat zijn bierflesje wel even bovenop mijn LED-tubes geparkeerd kon worden.
                            Die heb ik toch even elders naartoe verwezen...

Comment

• Dronken mensen die maar blijven zeuren over dat ene nummertje..

Comment

• Originally posted by nielsfremouw View Post
                                Dronken mensen die maar blijven zeuren over dat ene nummertje..
                                Als ze flink de bocht om zijn kan je, je ook nog eens afvragen wat voor nummertje ze eigenlijks bedoelen......

Comment

Working...
                                X