Originally posted by djwildfox
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Waar heb jij een hekel aan?
Collapse
X
-
Originally posted by JPSholland View PostAls ze flink de bocht om zijn kan je, je ook nog eens afvragen wat voor nummertje ze eigenlijks bedoelen......
Je kan zo natuurlijk honderden smoesjes verzinnen..
Comment
-
-
Discotheken die je inhuren voor een teeangedisco en dan 2 dagen later zeggen.. dat het van 2 tot 14 is en dan weer bellen dat het van 11-16 is en dan proedraaien en dan blijkt dat ik geen house mag draaien... en het is nu van 2-12... ik kan er echt niet tegen:-( gelukkig draai ik alsnog op een andere teenagedisco..
Comment
-
Originally posted by rintie View PostIk kan niet tegen DJ's die hun muziek downloaden via torrents of LimeWireŽ. En vervolgens hoor je door de muziek heen: "Download more songs at www.songcollections.com"Last edited by JPSholland; Friday-15-10-2010, 11:38.
Comment
-
Ik heb een hekel aan:
-Mensen die zich voorstellen als (huis)geluidstechnicus, en vervolgens raar gaan kijken als je vraagt om een talkback lijntje naar het podium..
-"Artiestenbegeleiders(chauffeurs)" die mij vertellen dat ik mijn "rookmachientje" uit moet zetten terwijl ik een nette oil cracker heb pruttelen op nog geen 5% output.
-Deze vervolgens telkens in de weg gaan staan backstage.
-Organisaties van tentfeesten die bij slecht weer geen rijplaten naar de achterkant van het podium leggen, waardoor je er met de vrachtauto niet bij kunt, en vervolgens een feesttent van 40m of langer mag doorlopen met al je cases.
Mensen die je ongevraagd gaan helpen dmx lijntjes oprollen, om de elleboog en vastzetten met een strakke knoop, terwijl je al je kabels netjes voor elkaar hebt, met klittebandjes.
Zo... zijn er zoveel dingen......;)
Comment
Comment