Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by djwildfox View Post
    Kinderen (met name dj's) die alles van hun ouders krijgen... daar kan ik dus echt NIET tegen... en dan ik keihard werken (draaien) ervoor enz.
    en al helemaal als ze eerst een hele drive in gaan aanschaffen en dan het niet meer leuk vinden
    je kan niet meer gelijk hebben !!!

Comment

• Originally posted by JPSholland View Post
      Als ze flink de bocht om zijn kan je, je ook nog eens afvragen wat voor nummertje ze eigenlijks bedoelen......
      Of dat je dat nummer net beluisterd hebt, maar dat het (heel jammer natuurlijk) beschadigd is.. Of dat die CD in de vorige week gestolen koffer zat..

Je kan zo natuurlijk honderden smoesjes verzinnen..

Comment

• Ik kan niet tegen DJ's die hun muziek downloaden via torrents of LimeWireŽ. En vervolgens hoor je door de muziek heen: "Download more songs at www.songcollections.com"

Comment

• Whaha, die mag wel onder het kopje blunders, als je zo'n tekst door je muziek heenhoort. Dan ben je te dom om goede nummers te downloaden/lui om te beluisteren.

Comment

• Ofdat je opeens hoort: "preview"
            maar dan moet je wel heel dom zijn als je dat download :D

Comment

• Originally posted by --Djdave-- View Post
              Ofdat je opeens hoort: "preview"
              maar dan moet je wel heel dom zijn als je dat download :D
              Komt ook vaak voor, daarom beluister ik de muziek altijd 10 keer ofzo ;d
              Wacht, dat zijn er al bijna 30.000 ;O Tot volgende week =D

Comment

• Ik wou net zeggen, download je in 1x een top 100 ofzo van de beste dance hits (noem maar een voorbeeld), zorg dan dat je ze allemaal een x hebt gehoord, de kwaliteit goed is en er vooral geen stomme teksten doorheen zijn geprutst.

Comment

• Of dan heb je van die mensen die zelf CD's hebben gebrand. En dan staat er muziek op, dat er zo ongelofelijk veel gekraak dat je boxen er zowat doorgaan. Nee, niet echt bepaald ideaal.

Comment

• Discotheken die je inhuren voor een teeangedisco en dan 2 dagen later zeggen.. dat het van 2 tot 14 is en dan weer bellen dat het van 11-16 is en dan proedraaien en dan blijkt dat ik geen house mag draaien... en het is nu van 2-12... ik kan er echt niet tegen:-( gelukkig draai ik alsnog op een andere teenagedisco..

Comment

• Originally posted by rintie View Post
                      Ik kan niet tegen DJ's die hun muziek downloaden via torrents of LimeWireŽ. En vervolgens hoor je door de muziek heen: "Download more songs at www.songcollections.com"
                      Meen je dat nou? Als dj beluister je de muziek toch eerst voor je het gaat gebruiken?
                      Last edited by JPSholland; Friday-15-10-2010, 11:38.

Comment

• Ik heb een hekel aan boeren die even vrolijk na het land omspitten de openbare weg op gaan. Waardoor ik een kilometer of 5 niet harder kan dan stapvoets, omdat ik anders om een boom heen vouw :/

Ook heel m'n schoenen onder de modder.

Comment

• Ik heb een hekel aan:
                          -Mensen die zich voorstellen als (huis)geluidstechnicus, en vervolgens raar gaan kijken als je vraagt om een talkback lijntje naar het podium..

-"Artiestenbegeleiders(chauffeurs)" die mij vertellen dat ik mijn "rookmachientje" uit moet zetten terwijl ik een nette oil cracker heb pruttelen op nog geen 5% output.

-Deze vervolgens telkens in de weg gaan staan backstage.

-Organisaties van tentfeesten die bij slecht weer geen rijplaten naar de achterkant van het podium leggen, waardoor je er met de vrachtauto niet bij kunt, en vervolgens een feesttent van 40m of langer mag doorlopen met al je cases.

Mensen die je ongevraagd gaan helpen dmx lijntjes oprollen, om de elleboog en vastzetten met een strakke knoop, terwijl je al je kabels netjes voor elkaar hebt, met klittebandjes.

Zo... zijn er zoveel dingen......;)

Comment

• Mijn grote ergernis van vandaag:

ik weet de code van de Bax kluis actie niet

Comment

• Dat is geen ergernis, je moet alleen de 1 miljard mogelijke codes even proberen... ;)

Comment

• Oke daar waag ik mij even aan. De code kan bestaan uit letters en cijfers.
                                Even een korte rekensom:
                                Uitgaande van dat de code 10 cijfers bevat.
                                Er zijn 26 letters en 10 cijfers.

36₁₀ = 3656158440062976 mogelijkheden.

Oké succes,en tot volgend jaar :D

Comment

Working...
                                X