Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Je kan ook de hints afwachten. Voor nu back ontopic met wat meer serieuzere zaken.

Comment

• Ook nog een leuke. Dan nodig je een zangeres uit voor opnames op basis van een zeer goede demo, druk op REC, klinkt het helemaal nergens naar omdat het arme kind hardstikke nerveus was :p

Comment

• Of jij bent gewoon niet goed met vrouwen... :D

Comment

• +1 voor Rick

Comment

• Originally posted by rintie View Post
            +1 voor Rick
            1 maar.. ik dacht 5

Comment

• Knuppels die stroom verdeel blokken met zekeringen / automaten / aardlekken boven in een truss leggen waar je voorlopig niet meer bij kan.

Of net als van het weekend een extern bedrijf wat ook een artiestje moet begelijden ( django wagner ) en dan vervolgens 3 sets sp4 van sound project binnen rijden zonder ergens naar te kijken of op te letten. Als alles eindelijk staat gewoon stekkers van jou eruit gaat rukken en er in steekt ( resultaat henk wijngaard stond zonder geluid omdat het rack van zijn geluidsman daar ook op zat ). Op die paddestoel zat ok al heel het zaal licht en podium licht en rookmachine's. Leuk om zoon setje er dan ook nog bij te zetten weet je zeker dat de zekeringen eruit knallen. Ergste was dat er 2 meter naast nog een paddestoel stond met 1x 125 ampere vrij 2x 63 ampere vrij 2x 32 ampere vrij. Maar zeker niks vragen gwoon insteken ;).

Comment

Ik kan niet tegen DJ's die hun muziek downloaden via torrents of LimeWire®. En vervolgens hoor je door de muziek heen: "Download more songs at www.songcollections.com"
                Ik had laatst een DJ tijdens een evenement en die had volgens mij zijn muziek opgenomen van de radio en daar hoorde je af en toe wat achteraan :o

Maar goed zijn hobby setje leek ook op geen enkele wijze te koppelen aan mijn apparatuur en ik heb altijd dankzij Bax voldoende verlopen bij mij...

Ik heb een dus een flinke hekel aan mensen die dingen half doen

Comment

• Of die mensen die hun muziek van YouTube downloaden, of ergens anders opnemen. De kwaliteit is dan zo ongelofelijk slecht... dan zeggen ze telkens 'harder die muziek' terwijl je boxen al naar de (...) gaan van al dat gekraak. Nope, ik houd het toch liever bij de originele CD's ;)

Comment

• Och ik ben zelf erg wijs met MP3-muziek maar dan wel zelf geript...

Ohw ik heb ook een hekel aan computervirussen...

Comment

Of die mensen die hun muziek van YouTube downloaden, of ergens anders opnemen. De kwaliteit is dan zo ongelofelijk slecht... dan zeggen ze telkens 'harder die muziek' terwijl je boxen al naar de (...) gaan van al dat gekraak. Nope, ik houd het toch liever bij de originele CD's ;)
                      Ik heb daar inderdaad ook een hekel aan.
                      Maar moet eerlijk gezegd toegeven dat ik gisterenavond beschikte over een internetverbinding op locatie en dat ik toch wel enkele verzoekjes rechtstreeks heb afgespeeld via youtube (al dan in HD versie ;))

Comment

• HD van YouTube is alleen video, en dus geen geluid. Maar als je het geluid niet al te hard zegt, kan het best wel af en toe.

Comment

• ik heb er een hekel aan dat ik die bax kluis niet kraaak
                          GRRR :P

Comment

• Heeft er iemand een breekijzer :D

Comment

• Ik heb ergens een hekel aan waar ik vanavond zeker niet de enigste in ben.

Maarliefst 4 prodcutpagina's in een uur aan kunnen klikken.

Comment

• Ik sluit me helemaal bij rick aan, vind het ook enigzins raar.
                                Want je kunt dit verwachten lijkt mij?

Comment

Working...
                                X