Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ergens goedkoper bedoel je ;)

Comment

• Nee.
      Er staat bij "Nergens Goedkoper"
      Ergens goedkoper zou niet echt kloppen hea :'p

Comment

• Laser binnenkrijgen, netjes 'CS400RGB' op de doos, openen, netjes 'CS400RGB' op de laser, laser aanzetten, blijkt het RGY te zijn.

Inpakfoutje denk ik, die dingen lijken ook nogal op elkaar (zelfde behuizing)..
        Verkoper maar gelijk even gemaild.

Comment

• DJ's die denken dat je alleen een top avond kan draaien als je kunt beatmatchen! Ook zonder beatmatchen maar door het juiste gebruik van fade in fade out en je bek te gebruiken kun je een ZEKER zo gezellige avond draaien. Wij draaien in feest tenten en op evenementen met meer dan 2500 bezoekers per avond en dan is het niet eens een probleem als we het niet doen. Wat ik wil zeggen is dat je manier van draaien niet boeit!!!! zolang je maar op de manier draait wat het publiek van je verwacht en hun het naar de zin hebben. komplete avonden gedraaid zonder ook maar 1 beatmatch en het was super en ook avonden gedraaid met 99% beatmatch waren bijde super. Kortom er is meer dan alleen beatmatch en ik kan me zoals je al merkt ergeren aan mensen die vinden dat er maar 1 manier de juiste is om te draaien. Nog 1 dan, ik heb ook een nog grotere hekel aan mensen die mij gaan vertellen hoe ik moet draaien terwijl ze zelf amper weten wat een mixer is :S ( bijvoorbeeld de kudde leider ''lees hier tourmanager'' van roel van velzen of de pappa / mamma van de zanger ).

Comment

• Kijk, daar zeg je het precies goed. Niet iedereen hoeft dikke mixes, loops etc... je kan zowat een playlist aan zetten die zichzelf laat over faden. Mensen zitten niet altijd te wachten op een bewerking en misvormde loops in hun favoriete nummer.

Comment

• Ben blij dat je er wel bij zet ZOWAT. Soms lijkt het er wel veel op jah maar dat is ook lang niet altijd zo. Waar ik dan weer wel een hekel aan heb is van die dj's die wel echt letterlijk een playlist maken en nog net niet zeggen de groete maar dat het dus wel telkens hard en zacht gaat en allemaal rare gaten vallen. Maargoed de enigste slechte dj die ik me zou kunnen voorstellen zou kennen is een dj die alleen aan zich zelf denkt en niet het publiek enternaint / verwent met wat hun willen horen. Wat ik dan denk is van ga lekker terug naar je slaapkamer of zo dan kun je daar lekker verder met voor jezelf draaien want hier staat iedereen zig een beetje te ergeren aan jou.

Comment

• Het was dus ook iig zowat, want voor een playlist heb je geen DJ nodig. Maar een per-fecte overgang maken is ook niet altijd even makkelijk, maar dat weet iedereen denk ik wel ;)

Comment

• Alweer een ergernis (en om het topic een beetje op te kicken:P): Irritante mensen/spambots die een beetje lopen spammen op dit/andere fora.

Comment

• Valt niet volledig aan te ontkomen, maar je doet het jezelf aan als je er hele reacties op geeft, op die spambots. ;)

Wij pikken ze toch wel op en geven ze een trap richting prullenbak. Je kunt het nooit 100% dichttimmeren, dan wordt het voor de normale gebruikers alleen maar lastiger.

We zitten nu op het punt waar het redelijk gaat.

Comment

• Dat als je lekker creatief aan het zelfbouwe bent je er nooit aan ontkomt dat je of in je hand zaagt, schroeft, snijd en/of stoot. Gaat dit goed dan zitten ze weer onder de verf en of lijm ;).

Ik neem me telkens voor nu smeer ik niet alles onder en jawel hoor gewoon weer ergens in gaan hangen of onder smeren :(.

Niet zo erg maar er stond toch echt HOUD lijm op het flesje niet HAND lijm :P

Comment

• Voor een paar euro heb je al een goed stel werkhandschoenen/ een doos latex handschoenen.

Comment

• Weet ik maar ik vind met handschoenen werken niet prettig dan mis ik het gevoel zeg maar. Je moet maar eens een keer met handschoenen draaien dan zou je het zelfde moeten kunnen maar is het niet bepaald. Verder doet een fles tinner en een pot garage zeep wonderen. Blijft irritant dat altijd alles onder zit of je het nu oplost met handschoenen of zeep. Het blijft vervelend dat da spul niet gewoon kan gaan zitten waar het hoort.

Comment

• hahaha!
                            ik ken dat gevoel!

wat ik ambetant vind
                            dat je een boortje van 1.5mm uitleent aan je nonkel en hem daarna een cmtje korter terug krijgt.. :|

Comment

• Maar het ergste van dat is dat als je hem een cm terug krijgt je er waarschijnlijk zelf ook nog om hebt moeten vragen. Een jeugdsoos ding bij ons in de buurt lenen wel eens wat van ons ( aangezien er een budget is van min 10 euro per persoon ). Ja tuurlijk een bellenblaas machine is geen probleem. Kom je hem ophalen nog helemaal onder de confettie en andere zooi. Dan heb ik al tig keer gebeld en gevraagd wanneer ik hem op mog halen echt dramatisch jah. Uitgeleende doosjes met adereindhulsjes 3/4de leeg terug brengen ja hoor daar sta je dan de volgende x.

Comment

• Sneeuw.

Comment

Working...
                                X