Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Dj-Walter View Post
    Sneeuw.
    Tregten klagt.

Comment

• Originally posted by Dj-Walter View Post
      Sneeuw.
      I Love It!

Comment

• Door de sneeuw is er vandaag een klus afgelast. Scheelt mij toch weer 300 euro helaas. Dan heb ik er wel een grote hekel aan. Als ik vrij van school krijgt niet.

Comment

• Ik kon niet eens naar m'n werk, hoe vind je die. Moest opgehaald worden door de baas met de BaxTaxi :D

Comment

• Waar staat die in de webshop?? lijkt me wel laggen voor een weekendje stappen.

Comment

• Sneeuw... kan er niet genoeg van krijgen.... ik heb in dit geval eerder een hekel aan het gebrek aan bergen en skiliften hier :P
              Vandaag er gisteren weer lekker wezen glibberen en glijden over de wegen YEEEHAAA!

Comment

• Originally posted by ronennieshow View Post
                Waar staat die in de webshop?? lijkt me wel laggen voor een weekendje stappen.
                U vraagt wij draaien.
                Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users.

Comment

• Waar ik wel echt een hekel aan heb: een prefab case bestellen waar te korte boutjes inzitten om de wielen goed vast te kunnen zetten (20 mm terwijl de bodemplaat zonder wielen alleen al zo dik is.... dan moeten die er nog op, ringetjes.... dat werkt dus niet!

Comment

• Originally posted by Patrick View Post
                    Ik kon niet eens naar m'n werk, hoe vind je die. Moest opgehaald worden door de baas met de BaxTaxi :D
                    Is dat die zwarte met 4 van die ringetjes naast elkaar die helemaal aan het einde van het parkeerterrein stond toen ik in Goes was? Of is die soms van de buurman die een handeltje in kweekmaterialen heeft en als logo een veredelde wietplant gebruikt?

Comment

• pff sneeuw was afgelopen nacht geen pretje... kstond bijna stil in de vlake tunnel omdat me auto niet meer verder wilde en bleef glijden....

gelukkig vandaag een vroege klus gehad en om 9 uur al thuis (net voor de sneeuw) ook wel is lekker voor een keertje.

Comment

• Chinezen die er 4 maand over doen om DMX kabels op te sturen.

Comment

• SNEEUW, kost de entertainment wereld geld.. helaas mij ook.

Tevens heb ik een hekel aan TNT post die er veel te lang over doet om post te bezorgen hebben ze dan niet door dat hun stakingen niet serieus genomen worden en wat wil je elke gleuf pakt die je tegen komt!

Comment

• Wanne be collega drive-in shows die zelf niets hebben behalve de spullen voor 1 show. Tot hier geen probleem iedereen zijn manier van werken. Maar dan heb je ze ook nog die wel allerlei andere dingen willen doen maar dan de aansluit kabels niet hebben en deze geregeld komen lenen. Kosten kabeltjes zelf 10 euro. Koop ze dan gewoon zelf als je ze toch geregeld nodig hebt. Denken ze ook nog dat ze je er een dienst mee doen om ze bij jou te lenen :S NEE dat doe je niet. Kan ik voor 2 kabeltjes naar me halletje daar afgooien ophalen of zefls erger nog er achter aan om ze terug te krijgen. Weer testen en in me racken leggen :( Geef je ze een link waar je ze zelf kan kopen krijg je een reactie ja maar dat kost 10 euro. Daar heb ik nou een hekel aan

Comment

• als het steeds dezelfde zijn kan je toch nee zeggen? ;)

Comment

• Doe ik ook voortaan maar dan nog is het iets waar ik een hekel aan heb. Ik heb zoiets van koop het lekker zelf joh. Als je 1x toevallig iets nodig hebt prima dan wil ik ook nog wel eens iets lenen maar zoals al gezegt het zijn meestal de zelfde.

Comment

Working...
                                X