Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik snap je punt helemaal ;)

Comment

• Verhoog je verhuurprijs naar 10 euro per stuk per dag... Dan komt er een heel goede reden om ze te kopen...

Comment

• of je zorgt dat je er 2 bij hebt in verpakking met factuur. dan zeg je kun je ze kopen:P.

Comment

• Originally posted by ooto-drive-in View Post
          Is dat die zwarte met 4 van die ringetjes naast elkaar die helemaal aan het einde van het parkeerterrein stond toen ik in Goes was? Of is die soms van de buurman die een handeltje in kweekmaterialen heeft en als logo een veredelde wietplant gebruikt?
          Dat klinkt als de auto van Robert. De buurman heeft een BMW voor zover ik weet.
          De baas rijdt in een Daew- Chevrolet. :D

Ik heb een hekel aan pallets en dozen slepen als er 20 cm sneeuw ligt.. Maar och, dat is weer eens wat anders dan copywriten.

Comment

• Een hekel aan een zatte abraham die een feestje geeft en niet eens op zijn benen kan staan en dus bijna je lichtstandaard omgooid (A)

Comment

• Over het algemeen heb ik een hekel aan irritante dronken mensen, dronken zijn oke maar gedraag je gewoon!

Comment

• :D ook dat herken ik... zeker omdat ik nooit drink tijdens het feesten..

overigens hoop ik verhalen zoals afgelopen weekend met de party animals nooit mee te maken

Comment

• Ja, nog meer haat aan sneeuw. Gisteren nog wat dingen afbreken met Patrick (citybeatz) en we kwamen ook niet vooruit met de fligtcase's en de bus zat ook vast.

Comment

• Ik heb er wel een beetje lol van, bij mij op m'n werk hebben we een groot plein, wat tevens parkeerruimte is.
                    Hierop kan je super driften:D

Comment

• asociale russen....

Comment

• Ja, nemen in Oostenrijk/Zuid Duitsland complete dorpen over en zijn zo aso als het maar kan.
                        Uit een of andere pijling bleken de Russen veruit op 1 te staan van Europese aso's, Polen was volges mij ook hoog geeindigd, maar deze waren nog bij lange na niet zo erg als die ** russen.

Comment

• Mensen die Perse moeten blijven kijken en achter je tafel gaan staan als ze om een verzoekje vragen

Comment

• Ik vind dat niet erg, als ik geluid verzorg en er komt eens iemand kijken, maak je daar een praatje mee en geef je je visitekaartje. Al vind ik het ook niet erg als er volwassen achter mij staan. Kinderen 13< dan weer wel.

Comment

• Op zo'n manier kan je juist reclame maken, om dat bij die kleine kinderen te doen is inderdaad nutteloos.
                              Zolang ze maar gewoon normaal reageren, dus niet met een half zatte kop, vind ik het best.

Comment

• Zatte mensen die als het afgelopen is opeens wel met 100 verzoekjes komen.
                                Gek genoeg heb je ze tot die tijd helemaal niet gezien en beginnen ze nu opeens te zeuren.

Comment

Working...
                                X