als de sirene naast de hoofdingang hangt waarvoor een binnenplein gecreëerd is met verschillende kraampjes, kan je dit best niet gewoon laten loeien
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Waar heb jij een hekel aan?
Collapse
X
-
Mensen die mij beschouwen als hun persoonlijke gratis ICT-helpdesk en raar op kijken als ik het over een uurtarief van €50,- heb.
Sorry, maar ik doe veel liever lachen, bier drinken en frikandellen vreten op m'n vrije zaterdagavond dan om jouw oude afgeragde PC van spyware te ontdoen.
En dan doe je het eens gratis voor een goede kennis, vraag je van de week om hulp om te verhuizen maar dan weten ze wel ineens wat een bedrag per uur is.
Ik wens ze allemaal een nare ziekte toe, echt waar.
Comment
-
Originally posted by Patrick Godschalk View PostMensen die mij beschouwen als hun persoonlijke gratis ICT-helpdesk en raar op kijken als ik het over een uurtarief van €50,- heb.
Sorry, maar ik doe veel liever lachen, bier drinken en frikandellen vreten op m'n vrije zaterdagavond dan om jouw oude afgeragde PC van spyware te ontdoen.
En dan doe je het eens gratis voor een goede kennis, vraag je van de week om hulp om te verhuizen maar dan weten ze wel ineens wat een bedrag per uur is.
Ik wens ze allemaal een nare ziekte toe, echt waar.
Comment
-
Of nog een leuke van m'n oude stageplaats bij de H4A, had iemand een brief geschreven waar je spontaan oogaids van kreeg qua spelfouten. Ik natuurlijk de desbetreffend typmiep aanspreken om d'r fouten.
Patrick: Hoi, even ter info, het woord standaart bestaat niet. En ik-vorm eindigt nooit op dt.
Typteef: Ja hoor eens ik ben niet aangenomen voor d's en t's
Patrick: Ja, maar wel om de zogenaamde uitstekende beheersing Nederlands op je CV
Typteef:
Nog nooit zo'n korte stage gehad :D
Comment
-
Originally posted by full effect View PostIk bespeur hier ernstige opgekropte frustraties! wel erg herkenbaar ook;) sommige denken echt dat alles gratis is...
Ik zorg ervoor dat je software werkt, ben er niet om het uit te leggen. Je volgt maar een cursus Excel ofzo.
"Ja maar jij bent toch ICT stagiair?" Dus? Ik hoef niet te weten hoe AutoCAD werkt, is mijn taak niet. Die van jou wel, dus als jij het niet weet ben je gewoon niet geschikt voor je functie, klaar.
Comment
-
bij mijn vorige werkgever werdt ik ook dagelijks gebeld met onder andere Excel dingen. ik moet wel zeggen dat ik het een geweldig programma vind met geniale mogelijkheden.. niks leukers als overzichtjes maken met excel!
de eerste maand nadat ik daar weg was probeerde een paar ex collegas het nog wel eens. (dat was snel klaar;) )
Comment
-
dj's die jou geen tijd gunnen terwijl ze niet weten wat een subwoofer is.
even verdere uitleg:
Gister was ik op een schoolfeest waar ik mocht draaien, de tijd was in 3 stukken verdeelt 20:00-21:00 21:00-22:30 en 23:00-0:30
ik draaide de eerste en mocht daarna (van de organisatie) nog een halfuur om 22:30-23:00.
vervolgens die gast die de 2e sessie doet tegen mij zegt.. jij hebt al genoeg tijd gehad en tief nu op.
dus ik zij zovan maar van de organisatie mag ik nog een halfuur.
toen werden er een paar cd's op de grond gegooit en uiteindelijk ook mijn hoesje van mijn hdj1000.
toen gaf ik het op.
als ik voor de volgende keer word gevraagt.. dan wil ik gewoonniet dat die aso van 17 nogwel draait.
Comment
-
gisteren gebeurt,
een of andere verhuur firma had een dj booth geleverd in het plaatselijke jeugdhuis, ik kwam er langs voor alles op te stellen, ik test alles en 2 kanalen van de djm800 werken niet => ik bel naar de leverancier en hij doet precies alsof ik er niets van ken maar hij komt langs...
kwartiertje later staat hij er, test het mengpaneel en merkt hetzelfde als ik, 2 kanalen dood, vervolgens krijg ik een heel verhaal te horen over mensen die bestellingen annuleren en een door hem genoemde dj schuivenbreker,
ik moest al die zever niet horen, ik wil gewoon een oplossing!!!
Comment
-
Een verhuurbedrijf hoort jou een werkend product mee te geven, of had tijdens het bespreken van de bestelling moeten zeggen dat deze niet meer optimaal werkte.
Wat jou betreft, klachtenbrief schrijven waarin je een oplossing verwacht. Aangezien de feestavond al is geweest, (gedeelte) van huursom terug of flinke korting op de volgende bestelling.
Comment
Comment