knopje digitaal;) die komt hier wekelijks voorbij
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Waar heb jij een hekel aan?
Collapse
X
-
Originally posted by Rick View PostIs toch ook niet nodig, zij moeten alleen hun kunstje op hun DJ-gear vertonen. ;) Zal hun verder een zorg zijn, als het maar oorverdovend hard gaat. :D
Comment
-
Originally posted by roderickk View Postknopje digitaal;) die komt hier wekelijks voorbij
Comment
-
onboard geluidskaarten die je vraag niet kunnen voldoen en dan foutjes geven.
of mensen die mijn hulp vragen bij computer broblemen. (maar met de tekst maar ik wil het wel zelf doen. krijg je z,ker in dj wereld vast veel voor). want jaah ik wil wel gratis geholpen worden maar blijf met je vingers van mijn latop af grrr. dan niet.
en de mediamarkt waar iedereen die teveel wil betalen komt.
Comment
-
Originally posted by donkey kong View Postonboard geluidskaarten die je vraag niet kunnen voldoen en dan foutjes geven.
en de mediamarkt waar iedereen die teveel wil betalen komt.
Originally posted by donkey kong View Postof mensen die mijn hulp vragen bij computer broblemen. (maar met de tekst maar ik wil het wel zelf doen. krijg je z,ker in dj wereld vast veel voor). want jaah ik wil wel gratis geholpen worden maar blijf met je vingers van mijn latop af grrr. dan niet.
N.B.: voor de oplettende lezer Rick: nee, het is geen collega van ons hoor ;)
Comment
-
Originally posted by Patrick Godschalk View PostDoe ik dagelijks op m'n werk. Staat zelfs in m'n functieomschrijving, hoe vind je die.
nouw verbeter me maar. eens.
ik sag eimant loopen dar aan de oferkand dei neit lesen en shrijfen kon. en dad eimant anters get verbetterden. omdad dad sijn verk vas. hahahaha. we kunnen weer effe lachen:D
Comment
-
Originally posted by dj nick View PostDat taaltje ken ik onderhand wel, er staat:
"ik zag iemand lopen daar aan de overkant die niet lezen en schrijven kon. en dat iemand anders gaat verbeteren omdat dat zijn werk was."
Ik heb een hekel aan dat ik niet kan slapen. Oh wacht, daar heb ik nu last van.
Comment
-
Dj's die thuis niks hebben en daar zuinig op zijn maar zodra ze met de spullen van een ander mogen werken ze denken dat de faders van een djm 800 100mm lang zijn in plaats van 50mm en ze dus ook knoer hard naar boven rammen. Resultaat 1ste keer mixer gebuikt en al zowat 2 faders kapot.
Hallo pannekoek dj's heb je een rijbewijs? Ja
Oke wat betekent rood dan? Ja stoppen
Wat betekend oranje dan? Dat ik op moet letten
Waar staat groen voor? Dat het oke is om door te rijden
Waarom doen die pannekoeken dat met een mixer dan niet. Ik had gister een hardstyle hardcore feestje en ik heb niet eens gezien dat de rode lampjes uitgingen na ik de eerste dj zag starten. Ze gingen pas uit toen het afgelopen was. Waarom? Hier kan ik me echt mateloos aan storen.
Er zat toch een dbx 260 in met daarin een limiter functie. Beginnen ze ook nog te klagen het klinkt niet echt lekker vandaag. Nee knuppel misschien als je op 0 db draait dat je erachter komt dat dan de limiter niet hoeft te werken het net zo hard gaat en wel klinkt. Wat zeggen ze dan??? Ah joh dat beetje rood moet ie gewoon kunnen hebben gaat de mixer niet van stuk hoor. Dat zijn de mensen waar ik een hekel aan heb. Al draai je dan nog zo goed en strak ben je in mijn ogen een oelenwapper en in de verste verte niet een dj anders wist je wel dat het niet goed is als je zo draait.
Comment
-
haha jij verwoord het perfect, dat probleem heb ik ook wel eens en is best wel heel irritant inderdaad. Ik heb het ook wel eens gehad dat ze opzoek gingen naar een nieuwe dj bij ons in het dorp. Nou dan krijg je zo'n popiejoppie die nergens verstand van heeft en die je echt alles moet voordoen en dan kijken ze je gek aan als je ze op de kop geeft dat het te hard gaat en alles in het rood staat.
Comment
Comment