Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Herkenbaar....Heel herkenbaar, ik zeg: als je er geen verstand van hebt, blijf er vanaf of vraag hulp!

Edit:

Oh jah, ook nog een ergenis van mijn kant: een klein irritant broertje die alleen maar loopt te zeuren: hoe meer bas hoe beter. Ik ga er al niet eens meer op in:S
    Alsof het mooi is om de hoge tonen niet meer te kunnen horen door de bas heen?
    Last edited by hardstyle; Saturday-23-04-2011, 16:10.

Comment

• een klein irritant broertje die alleen maar loopt te zeuren: hoe meer bas hoe beter. Ik ga er al niet eens meer op in:S
      Alsof het mooi is om de hoge tonen niet meer te kunnen horen door de bas heen?
      Ja, dat ken ik wel. Dan ben ik even aan het oefene en dan ben ik even weg. Sta me broertje met de bass helemaal open te draaien:mad: zo irritand

Comment

• ik heb een hekel aan "jeugd" die altijd" rond je booth hangen en beetje popi-jopi & interesand lopen doen....
        of aan dubstep-sessie me kiespijn.....kan toch zo ffing hard door dreunen...damn voel em nog van 1jaar trug...

Comment

• Ja, dat is ook wel irritand. Willen ze overal op drukken enzo. Een keer hadden we een opdracht bij ons op school voor het licht/geluid. We hadden bij het opbouwen al de lichten met DMX kabels aangesloten en dat ging goed helaas was de lengte van het podium tot het einde van de zaal te kort om hem met 1 DMX kabel je bereiken. Dus hebben wij 2x 10 m DMX neergelegd. Alles deed het en de mensen kwamen binnen. Het begon met het openings woord. Een ''coole gast'' wou stoer doen en trok net de DMX kabel die op de grond lag uit elkaar waardoor het licht helemaal uitviel!! Na ong. een 1 deed hij het weer!! School leiding erbij gehaald en toen werd hij eruit gezet. Na het afbreken vond ik eigenlijk wel dat we gafa tape moetsen gebruiken. Weer iets geleerd..

Comment

• Jah, maar zo kan je dan wel over elk kabeltje een gaffa tapepje doen? Ik heb trouwens nooit mensen die stoer gaan doen door een kabel er uit te trekken gezien.

Overigens kan je er altijd nog een kastje tussen zetten die het laatste dmx waarde die je stuurt blijft vasthouden. Bij de meeste led-parren is dit ook zo. Op Mhjtes en ect is dit ook vaak in te stellen. Wel erg handig! Wordt het niet gelijk donker als je tafel/dmx lijn uitvalt.

Comment

• Vanaf nu een hekel aan 140 paginas tellende handleidingen (en dan ook nog in t engels)
              Ff snel iets opzoeken wordt toch lastig met 4 paginas inhoudsopgave.
              Gelukkig er toch zelf uitgekomen, en dat is dan wel weer leuk.

Comment

• Originally posted by Dj-Walter View Post
                Ik heb trouwens nooit mensen die stoer gaan doen door een kabel er uit te trekken gezien.
                Dit klinkt toch wel bekend hoor. We hebben zelfs meegemaakt dat er een grapjas op de noodstop van de arregraat gedrukt had. Was wel een duur grapje geworden voor de organisatie. Bij ons was er 1 dynacord s1200 versterker defect en verder viel het wel mee maar bij de lichtshow van 30 euro live waren er wel een heleboel movingheads naar zijn grootje.

Verder zijn de stekkers die in een stopcontact zitten aan de muur schijnbaar altijd erg interesant. Zelfs als ze afgetaped zijn blijven ze schijnbaar interresant.

Comment

• Ja, wat dat betrefd!! Zo irritand. Als je er geen verstand van heb blijf er dan gewoon van af of zo

Comment

• Originally posted by BDB lasershows View Post
                    Een ''coole gast'' wou stoer doen en trok net de DMX kabel die op de grond lag uit elkaar waardoor het licht helemaal uitviel!!
                    Heb/had je geen mogelijkheid om deze kabel hoog te hangen, 9vd10 keer leg ik mijn kabbel lans pijpen of daken, en als ik buiten ben leg ik vaak belangrijke kabels of van boom naar boom of in neem een goot die ik helemaal aftape

Comment

• Ja, maar dat was geen mogelijkheid het laagste punt in de zaal was iets van 5/6 meter hoog en daar hadden we te weinig DMX kabels voor.

Comment

• @Jonkie_NL: Hang jij een dikke audiomulti dan ook van boom naar boom? Ik hoop dan toch dat je dat niet doet met ingehuurde kabels...

Comment

• ja, nou je het zeg dat lijkt mij niet goed voor de kabel maar ook niet voor het bedrijf jou zelf en je portomonne (misschien)

Comment

• pssst, ooit iemand al van kabelmatten gehoord ?

lijkt me vrij goede oplossing, .

Comment

• ja, maar die zijn ook niet goedkoop voor 80 cm 134 euro!! als je dan ong. 20 meter nodig heb dan ben je al 3350 euro kwijt aan een paar matten. en dan een nieuwe kabel is dan wel goedkoper

Comment

• ik tape mijn kabels altijd hermetisch af.... maar dat is meer omdat ik met kinderen werk: die zijn onvoorspelbaar en struikelen nog wel eens.

Comment

Working...
                                X