Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Een flinke jongen van een boom met een enkel parretje er aan, ik zie het probleem niet zo, mits fatsoenlijk bevestigd. Je moet het natuurlijk niet gaan proberen met de eerste de beste kleine perenboom, maar dan heb je het hele effect ook niet.

Belichting van zo'n boom zou je juist doen om de dikke stam leuk uit te lichten. En dat wordt wel meer gedaan. En bij een dikke stam, heb je ook dikke takken.

En mocht zo'n boom om wat voor reden dan ook naar beneden komen, dan zijn er wel meer problemen dan dat enkele parretje dat er in hangt...

Neemt echter niet weg dat je bomen als truss moet gaan gebruiken. Gaat het om een enkel spotje dan zeg ik ja, gaat het om een complete lichtshow dan zeg ik; absoluut niet.

Comment

• Stoppen die doorslaan door een bandje die ik al 30x heb verteld dat het in dat stopcontact hun spullen moeten stoppen. wat doen ze? ja hoor ze zetten hem op de zelfde groep als mijn licht. vervolgens als ze gaan spelen valt mijn licht uit. toen stopten ze in een andere (zelfde groep als mijn geluid) bam! geluid weg.
      Vervolgens gaat de conrector van de school zeggen dat ze er mee wilt stoppen terwijl het feest nog 2 uur zou duren. nou ik heb het geregeld. het is wel gelukt hoor

Comment

• @ djwildfox

Er is ook maar één oplossing voor dat probleem.
        Zorg dat je je stroom goed verdeelt.
        Alle blokjes (etc) rondom het podium op de goede groep, dan kan er nooit (maar zeg nooit nooit) iets fout gaan! ;)

Comment

• Originally posted by ajdeboer View Post
          @ djwildfox

Er is ook maar één oplossing voor dat probleem.
          Zorg dat je je stroom goed verdeelt.
          Alle blokjes (etc) rondom het podium op de goede groep, dan kan er nooit (maar zeg nooit nooit) iets fout gaan! ;)
          Heb ik voorgenomen om te toen! normaal speel ik nooit met bands etc.

Comment

• Wees gerust, dit is dan nog maar je 1e ergernis in verband met bands... Er zullen er nog véél volgen ;-)

Comment

• Originally posted by Rick View Post
              Een flinke jongen van een boom met een enkel parretje er aan, ik zie het probleem niet zo, mits fatsoenlijk bevestigd. Je moet het natuurlijk niet gaan proberen met de eerste de beste kleine perenboom, maar dan heb je het hele effect ook niet.

Belichting van zo'n boom zou je juist doen om de dikke stam leuk uit te lichten. En dat wordt wel meer gedaan. En bij een dikke stam, heb je ook dikke takken.

En mocht zo'n boom om wat voor reden dan ook naar beneden komen, dan zijn er wel meer problemen dan dat enkele parretje dat er in hangt...

Neemt echter niet weg dat je bomen als truss moet gaan gebruiken. Gaat het om een enkel spotje dan zeg ik ja, gaat het om een complete lichtshow dan zeg ik; absoluut niet.
              Dit doe ik eigelijk alleen bij de "levende" kerst stal bij ons op het plein, dan hebben we een grote kerst boom met licht en dan heb ik om 5 andere bomen LED parren hangen In plastic verpakt, gaat meer om extra effect,

verder gebruik ik bijna overal led als deco licht, vind het fijn en veilig vooral als je up-lighting of bij plekken waar brandbare materialen zijn zoals bomen maar ook tenten e.d.(en die showtec led parren kosten geen hol)

Comment

• Originally posted by StijnS View Post
                Wees gerust, dit is dan nog maar je 1e ergernis in verband met bands... Er zullen er nog véél volgen ;-)
                Iets met houthakkers (of juist niet...)

Maar als we al die ergernissen hier ook neerplempen zijn we nog niet klaar! :D

Comment

• mensen die de hele avondt zitten te roken buiten. en niet komen feesten.
                  feesten for the win.

Comment

• Originally posted by donkey kong View Post
                    mensen die de hele avondt zitten te roken buiten. en niet komen feesten.
                    feesten for the win.
                    Mensen die willen roken hou je toch, en dan is het de uitdaging om ze binnen te krijgen:)

Comment

• mensen die overal aan willen zitten
                      mensen die weer is willen voelen hoe hard je speakers trillen
                      mensen die zeuren om dat ene lied was ze echt nu willen horen
                      mensen die overal maar vragen over stellen

Comment

• Mensen die niet op punten, komma's en hoofdletters letten.

Maar waarom mensen die willen voelen hoe hard je speakers trillen?
                        Als ze er gewoon even kort staan om de trillinkjes te voelen is er toch geen probleem?

Comment

• Al willen ze heel de avond voor me speakers wonen vind ik het nog prima. Die subs rammelen toch wel door. Als het een groot feest is staat er toch altijd een barier voor de set dus dan kan het al helemaal geen kwaad al gaan ze ervoor staan want dan zit er toch nog een paar meter tussen.

Me toppen staan eigenlijk altijd toch zo hoog dat ze over het gros van het publiek heen gaan dus daar maakt het ook niet voor uit. Zie dit ook niet zo zeer als een probleem of reden tot ergenis. Als ze er nu in gaan klimmen en dan gek vinden als het om donderd hmmm ja dat zou misschien wel een ergenis voor me kunnen zijn, dit heb ik alleen nog niet meegemaakt.

Comment

• Het zijn niet jouw oren die kapot gaan als ze hun kop voor je speakers houden... Niets van aantrekken...

Comment

• mensen die overal aan willen zitten
                              mensen die weer is willen voelen hoe hard je speakers trillen
                              mensen die zeuren om dat ene lied was ze echt nu willen horen
                              mensen die overal maar vragen over stellen
                              Mensen die overal maar over zeuren?:)
                              Anyways, ik heb van dezelfde dingen 'last' maar zie het als uitdagingen.
                              Laatst ook op een kinderfeest, dan heb je altijd een of twee kinderen die nogal bijdehand zijn. Eentje bleef zeurvragen stellen, op 'n gegeven moment de vraag "Meneer, beschadigt u uw oren niet". Waarop hij te horen kreeg "Niet erger dan jij nu doet".
                              Nummers die aangevraagd worden die ik pertinent niet ga draaien zeg ik ook zeer zeker niet toe. Hoe ik het afwimpel hangt af van het soort feest, maar meestal ligt de cd 'helaas' thuis.

Het zijn niet jouw oren die kapot gaan als ze hun kop voor je speakers houden... Niets van aantrekken...
                              Ben ik het niet geheel mee eens, je dient wel voor een zekere vorm van veiligheid te zorgen. Voorheen stond mijn rookmachine 'op de grond'. Tot een malloot het een keer in zijn hoofd haalde om met zijn vingers heel dichtbij het heetste punt te komen. Gelukkig zag ik het op tijd, en sindsdien hangt de rookmachine, of is hij ergens achter geplaatst:)

Comment

• Mooi, nu vallen er hete druppels uit je rookmachine op iemand z'n hoofd?
                                Je kunt altijd dingen blijven "beveiligen", maar er blijven altijd grotere idioten komen... ;)

Comment

Working...
                                X