Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik heb gelukkig geen lekke rookmachine;)

Comment

• Dus.... er zijn meer Dj's die geen rookmachine hebben?!
      Je kunt natuurlijk ook je rookmachine achter je DJ meubel hebben of gewoon dicht in de buurt!

Comment

• Rookmachines hoeven niet persé te lekken om hete druppels uit te spugen. Vooral in het budgetsegment moet je hier een beetje mee uitkijken.

Ik gaf altijd een eenmalige 'pas op dat is heet' waarschuwing aangezien mijn rookmachine altijd naast het meubel stond (iets verhoogd). Toch aanzitten? Zelf weten. ;) Is wel de meest efficiënte leermethode. En ik ben geen babysitter. Dan moeten pappie en mammie de kroost maar in de gaten houden.

Comment

• Uhu, pappies en mammies wel ja... die zijn allang blij dat ze even niet op de kids hoeven te letten. Hoe vaak ik ouders al niet heb horen vragen "moet jij de dj niet helpen?" Uhhh NEE!

Maar ik heb verder niks tegen kinderen hoor ;) ze kunnen alleen zo vreselijk irritant zijn door de hele tijd bij je te staan en irritante vragen te stellen. En de ouders vinden het alleen erg schattig. Eens kijken hoe leuk ze het vinden als ik zo'n leuk kind bij hun op het werk neerzet...

Comment

• Aan de media man bij ons op school die denkt verstand te hebben van licht en geluid (en behoorlijk eigenwijs is).

Deze week moesten wij met de klas een filmpje (waar aardig wat uurtjes werk in zaten) afspelen tijdens de laatste lesdag. De media man vond het niet nodig om beeld of geluid te testen, want dat gaat altijd goed.

Tijdens het afspelen hoorden we helemaal niets (nou ja, een beetje ruis). Blijkt later dat die man het inkomende signaal van de laptop in de uitgang van het mengpaneel had geplugd (mengpaneel is de simpelste in zijn soort). Zijn enigste reactie was: "Sorry foutje, leer je ook weer van."

Ja, daar heb ik nu een hekel aan (en de rest van mijn klas, mijn mentor en de schooldirecteur ook ;)).

Comment

• Achja, dat heb je en blijf je altijd hebben op scholen.

Comment

• Hoeraa: 2 ergernissen op 1 dag!
                #1: Stroomvoorziening die niet 100% OK is. Mooie 3x63A aansluiting, maar al m'n conventioneel licht (4x 2kW PC, 2x 1kW halogeentje) staat te knipperen...
                #2: Van de organisatie een cdtje krijgen met muziek voor tijdens de voorstelling. Op de cd vind ik platgecompressede kakmp3's van het internet. (<= 128kbps natuurlijk) Bah, lang geleden dat 'k nog zó slecht geluid gehoord heb.
                Om het feest compleet te maken is elk nummer compleet anders gegained... (wat snappen mensen niet aan de functie "normaliseer volume" van een brandprogramma?)

Comment

• En hier hebben we er nog een paar.

Een 63A krachtstroom aansluiting besschikbaar hebben maar waar een 32A kabel aan zit

Geen Laad los ruimte hebben op locatie! er zitten toch wielen onder die kisten

Dronken pipo's die met bier gooien:mad:

trappen, verhogingen en smalle doorgangen waar je kisten niet door heen kunnen.

De gezonde maaltijd: owja jullie crewdinner, ik moet de pizzaboer nog even bellen

Bandartiesen die niet kunnen zingen en dan maar de tech de schuld geven.

Bands met Riders die echt overtrokken zijn, en dan verbaasd zijn als je toch alles hebt geregeld conform de rider

Comment

• Tja, maar je gezonde maaltijd weet je van te voren, dat is ( meestal ) geen uitgebreid diner ;)

Comment

• Originally posted by Martijn.events View Post
                      En hier hebben we er nog een paar.

Een 63A krachtstroom aansluiting besschikbaar hebben maar waar een 32A kabel aan zit

Geen Laad los ruimte hebben op locatie! er zitten toch wielen onder die kisten

Dronken pipo's die met bier gooien:mad:

trappen, verhogingen en smalle doorgangen waar je kisten niet door heen kunnen.

De gezonde maaltijd: owja jullie crewdinner, ik moet de pizzaboer nog even bellen

Bandartiesen die niet kunnen zingen en dan maar de tech de schuld geven.

Bands met Riders die echt overtrokken zijn, en dan verbaasd zijn als je toch alles hebt geregeld conform de rider
                      Als er bij ons niet 1 van bovenstaande aan de hand is zijn we een weekeinde vrij geweest.
                      Je zou bijna zeggen dat je een licht en geluid bedrijfje runt ;)
                      Last edited by ronennieshow; Sunday-22-05-2011, 01:35.

Comment

• Originally posted by dj-drace View Post
                        Tja, maar je gezonde maaltijd weet je van te voren, dat is ( meestal ) geen uitgebreid diner ;)
                        Maak het toch vaak mee dat het ook wel erg goed is.
                        Mee eten met gasten aan zeer uitgebreid koud/warm buffet vind ik toch wel oke. Of een cateraar die speciaal voor ons komt ( met zeer degelijk voedsel).

Zo nu en dan friet / kebab / pizza is niet zo erg, maar niet meer dan eens per week aub...

Comment

• Zo weer terug van een nachtje breken,
                          Een ergenis waar ik vanacht las van had, knoopje schoot los van mn broek.
                          Waardoor mn broek steeds afzakte, toen een rolletje gaffa geprobeerd en he dat lukt ook niet.

Ook nog een ergenis van vanacht, de lift waar je een minuut moet wachten voordat die dicht gaat en dat als je heeeeeeel veel met de lift moet vervoeren.

Comment

• Had je niet een spanband kunnen pakken om je broek omhoog te houden? Heeft m'n vader in disneyland gedaan toen hij zijn riem vergeten was. :)

Comment

• owja inderdaad, nu ik eraan denk ... spanband die om de subjes heen zat.
                              Alleen was deze wat te lang.

Comment

• En vandaag weer wat om toe te voegen

Rappers die te lullen en niet rappen En dan ook nog je Shure mice volspugen:x

Comment

Working...
                                X