Mensen die verkleinwoordjes gebruiken. "Setje Pioneertjes", "Martin movejes" en "Lasertjes"
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Waar heb jij een hekel aan?
Collapse
X
-
Aan mensen die niet uitkijken en hun lichttafel naast mijn mixer zetten en hem zo boven op mijn ipad2 parkeren gevolg scherm gebroken gelukkig dat ik hem verzekerd heb.Last edited by dsound Audio Solutions; Monday-11-07-2011, 20:39.
Comment
-
Originally posted by DJordy View Post@ dsound
dat is toch kwestie van verzekering van de persoon die de licht tafel daar neer zetten?
dat klopt maar dat gaat mijn verzerkingsmaatschapij lekker uitvechten met de verzekringsmaatschapij van de lichtman/lichtbedrijf. als het goed is kan ik vrijdag mijn nieuwe ipad ophalen :)
Comment
-
ik gooide was in de wasmachine en toen ik ging kijken zij mijn buurvrouw dat hij het niet meer deed. ik dacht een stekkertje los. aangesloten en er weer was en gegooid. en toen leker laat zegt mijn buurvrouw. ooh jaah gooi er geen was in. de afvoer is stuk. dus nu kan het water niet meer weg lopen. en kan het deurtje niet meer open. en ik moet vandaag gewoon werken. en heb ik geen werkleding.
grrrrrrrr.Last edited by donkey kong; Tuesday-12-07-2011, 09:01.
Comment
-
toch wel... Hij heeft nu geen werkkleding (voor de Licht & Geluid werkzaamheden ) omdat die dus niet meer uit de wasmachine kunnen omdat de deur niet open kan.
Ergernis: Mensen die het hele forum vol spammen met domme, idiote youtube filmpjes welke niets, maar dan ook helemaal niets met desbetreffende topics te maken hebben. (mogen van mij een permanente ban + een flinke factuur voor onderhoud van het forum krijgen, maja daar ga ik niet over..)
Comment
Comment