Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• aan mensen die niet van ledparren houden

Comment

• Tja, ligt er aan waar voor je ze wilt gebruiken. Als front verlichting heb ik er ook een hekel aan, maar als deco of tegenverlichting. Graaaaag!

Comment

• Ik kan gewoon met beide parren overweg. :)

Ik heb op dit moment een hekel aan mijn kapotte rookmachine die net 3 dagen oud is.

Comment

• leuk nieuwe plaat af (zie producties). gooi ik hem er uit doet media player stom. gaat de tijdbalk kappen bij 1,30 in plaats van de voledige tijd. de muziek speelt door maar de tijdbalk is al gestopt!!!! grrr!!!

Comment

• Ik heb dus ook een hekel aan mensen die een hekel hebben aan mensen die een hekel hebben aan ledparren. maarja, als decoverlichting prima. wellicht dat ik er binnenkort 2 aanschaf als leuk effect achter mn dj booth maar voor vervanging van mn huidige parren: ECHT NIET!

Comment

• producers zonder ritme gevoel:mad:

Comment

• Pff, Ledparren... Geef mij maar enkele stevige MH's met CMY kleursysteem! :p

We hebben nu in het magazijn een demo liggen van een ledpar van een dikke 2000 euro. Moet zeggen dat dat ding best een prettige output geeft, maar nog steeds een lelijke inkijk heeft... Iets aanlichten er mee is ook onbruikbaar zonder een frostfilter er voor, maar dan ben je de strakke beam weer kwijt...
                Stijn <3 de Colorspot 700eAT's opt werk :razz:

Comment

• dat is aardig donkey kong waar komt dat nou vandaan, frustratie?! hehe

nee srry heb de neiging om de waarheid te zeggen soms zonder de gevolgen hiervan te voorzien, grappige eigenschap xD

Comment

• Originally posted by dance2mix View Post
                    nee srry heb de neiging om de waarheid te zeggen soms zonder de gevolgen hiervan te voorzien, grappige eigenschap xD
                    Ai, komt inderdaad bekend voor.
                    Maar ik heb zelf gelukkig wel door dat ik soms een beetje lomp ben...

Wat ik dan wel jammer vind: ik kan mijn gezicht niet echt in de plooi houden. Als een band/orkest/whatever slecht speelt kun je dat altijd aan mijn gezicht zien. Andersom natuurlijk ook (bij een goed spelende band dus), dan begin ik juist enorm te grijnzen en krijg ik hier en daar soms kippenvel. :)

Comment

• Originally posted by Rio View Post
                      Ik heb op dit moment een hekel aan mijn kapotte rookmachine die net 3 dagen oud is.
                      En op dit moment heb ik een hekel aan mij tweede rookmachine die kapot is en slechs 15 minuten oud was.

Comment

• Originally posted by Rio View Post
                        En op dit moment heb ik een hekel aan mij tweede rookmachine die kapot is en slechs 15 minuten oud was.
                        Dan zal je toch iets verkeerds doen neem ik aan.

Comment

• Nee, het was twee keer een ander probleem en beide een B-stock.

Nooit meer een b-stock voor mij.

Comment

• -
                            Last edited by Rio; Wednesday-10-08-2011, 22:38.

Comment

• Ik heb een hekel aan iemand die 2x hetzelfde bericht post :-D

Comment

• Ik heb een hekel aan iemand die 2x hetzelfde bericht post :-D

Comment

Working...
                                X