Originally posted by donkey kong
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Waar heb jij een hekel aan?
Collapse
X
-
Originally posted by waltervanpeene View PostIk heb het wel al vaker gezegd, en verschillende mensen hier in dit topic ook. Wat heeft dit te maken met licht/geluid/audiovisueel? Niks volgens mij.
Comment
-
Ik heb een hekel aan oplichters op marktplaats, gelukkig kan je ze er zo uithalen.
Maar er zijn mensen die toch nog in hun val lopen. Paypal is nu wel veilig maar toch zit er hier een giftig addertje onder de grond.
Thanks for your understanding am paying you €200 euro for the item and €50 euro for the shipment via tnt post office so the total amount of €250euro will be transfer.so the payment method should be via a paypal because PayPal is the only secure online payment and the item will be send via register mail to my friend in Nigeria for the Gift present i will be waiting for the PayPal email for the transfer today Please if you don't have a PayPal account you can just set up a paypal account now because PayPal is the only secure online payment approved by marktplaats so visit www.PayPal.com
hope to read from you
thanks.
Comment
-
Ergernis: Schale bier lucht
Ik kom ergens midden in de nacht (of is het al eerder ochtend?) thuis van een fuif, smijt m'n kleren in een hoekje en kruip in m'n bed. De dag er na kom ik in de buurt van die kleren en dan komt je zo'n verschrikkele stank tegemoet... BAH!
Doe ik net even m'n werkkistje open, komt me daar dezelfde stank tegemoet van m'n handschoenen...
Comment
-
Herkenbaar. In de drive-in show tijd nog eens koninginnenacht gedaan voor de jeugd in een buurthuis, in een zaaltje.
Het TL-licht ging aan, we zagen een aardige modderpoel van schoen-slik, bier, wijn en andere rotzooi. Eerst maar een dweil er doorheengehaald om een gangbaar paadje te maken, en dan nog continu vastplakken met je schoenen aan de grond. Bleh.
Comment
-
waarschijnlijk hier al voorbij gekomen maar ben niet zeker:
dj's die het nieuwste van het nieuwste materiaal eisen (djm900, cdj2000) maar als je op het evenement/fuif even mee praat blijkt dat ze met een simpele denon en rodec ook even content waren.
komt er nog eens bij dat ze er totaal niet mee kunnen werken.
Comment
-
ik heb in de media markt achter een Hercules gezetten en heb wat mogen draaien. ik vindt het nu tog echt waardeloos voor je geld. het draait niet lekker en het ziet er goedkoop uit. ook een bekende die toevallig er ook was. kon er niet lekker mashups mee draaien. \
ik kan veel beter voor reloop gaan of pioneer;)
edit achter dit ding heb ik gezeten (http://www.hercules.com/nl/DJ-Muziek...-console-4-mx/)
moraal ik beveel geen Hercules meer aan.
Comment
-
Ik heb een hekel aan mensen die heel erg off-topic gaan, is dat nu zo moeilijk om bij het onderwerp te blijven?
En an mense die 1 bericht plaatse die je 4x moe leze alvorens te snappe wat ze schrijve.
Leer eens alle letters te gebruiken, hou het AN en laat die msn taal achterwege, je zit op een forum, niet op een chatbox.
Comment
-
Mensen die totaal niet kunnen draaien / produceren / zingen en als ze ermee geconfronteerd worden de apparatuur de schuld geven. Zelfs zonder controller krijg ik het nog wel redelijk aan elkaar gedraaid. Makkelijk en tof is anders maar het lukt wel.
@ donkey
Waarom zou je in het verleden wel hercules aan raden als je er dus blijkbaar tot nu nog nooit mee gewerkt hebt? Vreemde adviezen geef je dus.
Ook heb ik totaal geen probleem met de media markt. Top winkel. Veel keus, leuke prijs, nette service. Kortom waarom niet? Huis tuin en keuken electra kun je er volgens mij prima kopen. Dj spullen gewoon lekker bij bax halen.
Comment
Comment