Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Leds met een goede driver worden niet warm...
    Sowieso zijn die showtec led parren een grote fail... Wij hebben er nu 36 liggen en ze worden het niet met mekaar eens wat nu juist blauw moet zijn. Sommigen hebben lichtblauwe leds en andere donkerblauwe. En dat voor ledparren die allemaal in 1 keer gekocht zijn...

Comment

• Klein puntje:
      Een (mijn eigen) bandje in de studio van Slam!FM op een Yamaha 01v moeten mixen... Wat een kleauteding is dat zeg. :(

Comment

• een eerste versie 01V of 01V96 ? bij die eerste versie dan kan ik me dat nog wel voorstellen.

Comment

• Nee, echt de eerste! ;)

Comment

• 1: geluidsmannen die niet masteren kunnen en het volume zo zacht zetten dat je niet fatsoenlijk kunt op treden en dat je dan maar zelf voor de wat extra power moet zorgen.

:mad::mad::mad:

2: gaan ze in de bedrijfs kantine jantje smit draaien. (op de telefoon) omdat dat op de radio was maar die had ik uitgezet. ik dacht snel vluchten.

3: en heb ik een huiskamer concert gewonnen ergens in amsterdam om 4 uur smiddags moet ik nouw net werken:mad::mad: van ene krystel
            20 oktober. (effe kijken of ik vrij krijgen kan;)).
            Last edited by donkey kong; Saturday-15-10-2011, 15:53.

Comment

• forumposts die niet te volgen zijn

nee maar wat was nou ut probleem wat das niet helemaal duidelijk:
              - jij gaf hun de keuze volume omhoog of jij zou stoppen?
              - hoezo moest je zelf voor volume zorgen ?
              - kan je goed op inspelen als ze dat leuk vinden door zelf die muziek op te zetten

- krystal is zeker leuk, daar zou ik vrij voor regelen.

Comment

• Ik heb het nog niet durven posten maar ik heb het bericht van donkey kong ook 4x moeten lezen voor ik het snapte, en als iemand als een aap staat te springen achter zijn booth dan zou ik ook vluchten en jantje smit gaan luisteren in een andere ruimte.

Comment

• Originally posted by SLGV View Post
                  forumposts die niet te volgen zijn

nee maar wat was nou ut probleem wat das niet helemaal duidelijk:
                  - jij gaf hun de keuze volume omhoog of jij zou stoppen?
                  - hoezo moest je zelf voor volume zorgen ?
                  - kan je goed op inspelen als ze dat leuk vinden door zelf die muziek op te zetten

- krystal is zeker leuk, daar zou ik vrij voor regelen.
                  ga ik zeker regelen.
                  wil er zeker bij zijn.

de volume was veelste zacht en moest veel harder. maar dat gebreurde niet.
                  en toen heb ik zelf maar gejumpt voor de wat extra volume.

@mol wat zo jij dan doen als het volume veelste laag is en je een optreden geeft waarbij de volume niet harder mag maar je wel rocken wil???

Comment

• Dan zou ik op laag volume draaien en als het me niet aanstaat de boel opruimen en vertrekken, ik zou me niet belachelijk maken door te springen als een aap achter de booth, daarmee haal je ook het volume niet mee omhoog.

Comment

• Originally posted by donkey kong View Post
                      de volume was veelste zacht en moest veel harder. maar dat gebreurde niet.
                      Als in: 110dB(A) was niet hard genoeg?
                      Of werd je onder de 85dB(A) gehouden?

Is een behoorlijk verschil...

Comment

• heb geen idee. maar als je er zelf had gestaan dan zal je ook merken dat hij minstens 10 a 20 procent harder moest!!.

Comment

• Originally posted by donkey kong View Post
                          heb geen idee. maar als je er zelf had gestaan dan zal je ook merken dat hij minstens 10 a 20 procent harder moest!!.
                          Boh, 10% op een logaritmische schaal is niet heel veel... :p

Comment

• Als je optreed staat het geluid naar de zaal, op het podium hoor je dan altijd minder. Daar hebben we monitors voor bedacht... Had je die dan niet naast of voor je liggen?

Comment

• Als mensen aan m'n mengtafel zitten!! Heb een keer gehad toen moest ik een rondleiding met hoofdtelefoons regelen. Vraag me niet waarom. Toen begon iemand met mijn mengtafel te klooien, vervolgens begon iedereen als kalkoenen in de rondte te rennen en iedereen riep ''AAAAH, het is zo warm aan mijn oren!!!'' Alle koptelefoons waren doorgebrand. Geen pretje.

Comment

• Originally posted by waltervanpeene View Post
                                Als je optreed staat het geluid naar de zaal, op het podium hoor je dan altijd minder. Daar hebben we monitors voor bedacht... Had je die dan niet naast of voor je liggen?
                                nee dat hadden we niet maar ik kom gewoon horen achter mijn boot. dat het geluid harder moest. ook omdat er meer optredens waren en ik het zelf heb kunnen aan horen.

Comment

Working...
                                X