Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• een sennheiser HSP 2 headset microfoon die het (na terugkomst van reparatie onder garantie) het na twee keer gebruiken weer begeeft (zelfde euvel) zal dus wel niet zo goed gedaan zijn bij sennheiser.... en/of de dealer (niet bax in dit geval).

Had gelukkig nog zo'n mic bij, maar daar wilde ik eigenlijk geen (bruine) schmink aan hebben... nood breekt wet.

Comment

• TOTO ROSSANA
      Queen - Radio Ga Ga

die komen mij de neusgaten uit. is vast het enige liedje dat ze kennen bij klasiek rock fm. (bij mijn werk luisteren we veronica).

Comment

• Waarom blijf je dan luisteren? Als ik iets niet wil horen ga ik naar een andere zender.

Comment

• Donkeykong, mond houden!

Rosanna is een van de beste nummers ooit gemaakt!!

(Radio Ga Ga is ook niet verkeerd trouwens)

Comment

• De mensen wie bij je komen en vragen zonder ergens verstand van te hebben (geluid) en een luidsprekerset willen kopen, wat hard moet gaan. Vervolgens vraag je hun budget en zeggen ze dat het weinig/niets mag kosten. (*hint* carnaval)

Comment

• of de mensen die een dj set willen kopen en dan verbaasd zijn dat ze er nog kabels voor moeten kopen ook :p, heb ik niet echt een hekel aan maar vind ik eerder grappig

Comment

• Ik heb en hekel aan:

mijn vriendin, die vergeet de master van mijn ddm4000 dicht te draaien,
                dus ik net LP van Abba aan zetten versterker op 10(niet in de gaten hebben dat me master open stond) zet ik het eerste nummer aan, en knal mijn fader omhoog.....!!!GIMME GIMME!!!!! aaargghh my ears.......:s:s:s:
                dat was ff schrikken,
                buren pissig op de stoep "moet dat nou rond deze tijd"(half 8 )

dat was z'n beetje mijn ochtend deze dag vandaag!

Comment

• Originally posted by JONKIE View Post
                  Ik heb en hekel aan:
                  mijn vriendin,
                  Zal ze blij mee zijn, maar
                  Zet maar in het tweedehands-forum ! Wel met foto dan aub ;)

Comment

• Originally posted by SLGV View Post
                    Zal ze blij mee zijn, maar
                    Zet maar in het tweedehands-forum ! Wel met foto dan aub ;)
                    en leeftijd uiteraard

Comment

• haha, laat ik dat maar niet doen!

Comment

• waarom niet?? schaam je je zo voor haar:p?

(sorry rick, totaal offtopic, i know ;))

Comment

• Originally posted by full effect View Post
                          waarom niet?? schaam je je zo voor haar:p?

(sorry rick, totaal offtopic, i know ;))
                          moet ik hier nu echt op in gaan?

OT:

Hekel aan, met je mou van je Blouse achter je pitch fader blijven hangen en dan ook nog je range op Wide(100%) heben staan:S

ja en toen stond mijn muziek stil -100% is nul:S

Comment

• Hekel aan serveersters die wel 2 keer een movinghead zonder p/t correctie met de hand wegdraaien omdat hij "iemand in de ogen schijnt" waarna ze het niet meer ziet zitten en kwaad naar huis gaat als ie er iets van zegt...

Comment

• Mensen die een account maken en al op 0 posts staan! Even geteld, ongeveer 2700!!

Comment

• Originally posted by nijst001 View Post
                                Hekel aan serveersters die wel 2 keer een movinghead zonder p/t correctie met de hand wegdraaien omdat hij "iemand in de ogen schijnt" waarna ze het niet meer ziet zitten en kwaad naar huis gaat als ie er iets van zegt...
                                De movinghead zei er iets van en de serveerster ging naar huis?
                                Of was die vent die beschenen werdt kwaad dat het voor de 3e keer gebeurde...?
                                Inderdaad irritant mensen die denken maar even een lampje of speaker anders te richten...

Comment

Working...
                                X