Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gecondoleerd en heel veel sterkte!

Comment

• Het is alweer een jaar geleden dat ik die hoela-tut van mij heb moeten laten inslapen omdat het na en inzinking snel bergafwaarts ging. Ondanks een zware kwaal is het beest met uitgebalanceerde voeding dat ik speciaal voor haar liet maken en de juiste medicijnen/begeleiding van een goede dierenarts is ze net niet 12 jaar geworden. Het scheelt een paar weken. Dobermann Pincers worden gemiddeld maar 9 jaar oud. Een jaar later, en nog verwacht ik haar af en toe achter de deur als ik thuis kom en vind ik het raar dat het niet zo is. Hertogin Sanne Unica von Stoltenburgh, ze kon het wel hebben geweten dat ze van adel was....

Sterkte met het verlies.
      Last edited by JPSholland; Friday-23-12-2011, 01:14.

Comment

• Gecondoleerd, heel veel sterkte er mee, zeker met de feestdagen zo voor de deur.

Groet,
        Lars

Comment

• Waar ik een hekel aan heb....

Meneer dit is het juiste onderdeel, ik garandeer u dat dit past.
          - volgens mij past het niet, dit en dat is anders, dat is kleiner.
          Neneneneneeeee het past absoluuuut! daar kunt u van opaan, ik weet dat 200% zeker.
          - hebt u ook een andere die er op lijkt?
          Doe het nou maar het komt wel goed, dit past, we verkopen dit onderdeel al jaaaaren.

Ik kom thuis....past niet,... [CENSUUR]*

* Tekst afgekeurd wegens verregaande immoraliteit.

Comment

• Een uitvallende aggegraat, zit je in een grote circustent ergens bovenin.
            Zie je langzaam de lampen flikkeren en dimmen, en ja hoor ... aggegraat uitgevallen.

Comment

• Originally posted by --Djdave-- View Post
              Een uitvallende aggegraat, zit je in een grote circustent ergens bovenin.
              Zie je langzaam de lampen flikkeren en dimmen, en ja hoor ... aggegraat uitgevallen.
              Hoe dan? Noodstop of gewoon simpel weg diesel op?

Comment

• deze week ook nog een ergernispuntje, moesten in een zaaltje een simpele set zetten voor een fuif, steken alles in, beginnen alles 1 voor 1 op te zetten.
                we schakelen 2 amps tegelijk in (verschillende fase op psu) en opeens valt alles uit, incl de verlichting van het zaaltje.
                we kijken naar onze psu (32A) en alles staat nog op.

beginnen te zoeken naar een zekeringkast en blijkt dat de 380V, 32A aansluiting daar is afgezekerd met 20A.

hmm, wat heb je er aan als je het toch lager afzekerd

Comment

• Originally posted by dreezer View Post
                  hmm, wat heb je er aan als je het toch lager afzekerd
                  Minder dikke kabels nodig = goedkoper... ;)

Comment

• kabels waren op de juiste dikte voor 32A, tot in de kast toe, grr

Comment

• Dan waren de zekeringen te duur! :P
                      Of ze waren te lui om nieuwe te kopen...

Comment

• Originally posted by waltervanpeene View Post
                        Hoe dan? Noodstop of gewoon simpel weg diesel op?
                        diesel op

Comment

• Dat is echt iets waar we naar kijken voordat we er een ligt show op draaien.

Comment

• wat ergernissen van oudejaarsnacht deze keer,

-zatte mensen die het leuk vinden een nadar afzetting voor het podium uiteen te halen
                            -zatte mensen die in je constructie beginnen te kruipen
                            -zatte mensen die met bier gooien waardoor deze volledig over je chamsys gaat en bijhorende wing
                            -nieuwe chamsys wing die niets meer doet omdat er bier is overgegooid
                            - zatte mens die doordat de nadar afzetting weg was achter het podium loopt, wordt terug gehaald en onderwege effe een 16A 3fase stekker uit je stroomkast trekt.

-organisatie die de persoon die bovenstaande "grappen" heeft uitgehaald niet buiten wilt zetten omdat hij deel uitmaakt van een groep van 20man en pas de politie belt nadat je halvelings het dreigement moet zeggen "bel jij ze of ik?"

-de groep van 20man die begint te vechten omdat de politie aanwezig is op het feest en "zomaar" op elkaars gezicht slaat

-de politie die de fuif stillegt met een man of 30-40

er was die avond ook nog 1 grappig puntje voor mij toen ik opeens iemand bovenop de stack boksen zag staan aan de andere kant van het podium, eerst had ik de intentie om de man eraf te halen maar toen dacht ik: neen, dat hij er maar af valt.

hopelijk leert de organisatie eruit en huren ze volgend jaar profesionele security in

enig lichtpuntje: tot +- 5h was de fuif leuk, toen begonnen de problemen en om 6h15 is het stopgezet
                            Last edited by dreezer; Tuesday-03-01-2012, 21:07.

Comment

• Pff, ik zou niet met je willen ruilen! En wie betaald die chamsys? En ik hoop dat die gek van je pa toren is gevallen :)

Comment

• de persoon die in de constructie kroop en met bier gooide, heeft nu een leuke rekening aan zijn been.

Comment

Working...
                                X