Right, 5.5 kilo hè... ;)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Waar heb jij een hekel aan?
Collapse
X
-
Ik heb een hekel aan mensen die off-topic gaan :-)
En ik heb een hekel aan vergeetachtige personen (mijzelf dus), ronny is vandaag naar mij toe gekomen om cuelux les te geven (stap 3) en toen hij vertrokken was, was ik al terug een paar dingen vergeten :-) dat worden overuren voor ronny via mail.
Comment
-
@ Mol,
Ach je hebt het een paar keer gezien. De basis voor de vervolg cursus is er weer. Door het zelf te doen leer je het toch het snelst. Weet zeker dat de wizzard ook helemaal goed gaat komen. De door jou zelf gemaakte shows worden steeds beter en mooier. Nog ff en dan kom ik bij jou op cursus.
Waar ik dan weer wel een hekel aan heb.
Wazige handleidingen voor dmx gestuurde effecten. Heerlijk om er dan een fixture voor te mogen maken ZUCHT!
Comment
-
ik heb een hekel aan mensen die zich proberen te moeien met mijn hobby (dj) en denken dat ze wellicht er meer over weten (wat vaak niet zo is, en zich dan ook wel uit).
zo herriner ik me een discutie met mijn vader (die al 25jaar niet meer in het vak zit). Hij bleef zich maar afvragen waarom ik voor de mackie srm 450 geen extra versterker huurde... (het heeft me toch een tijdje gekost om hem het principe van een actieve speaker uit te leggen)
Comment
Comment