Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by zassie View Post
    ik zie bij veel "zangers" hier in de regio dat ze een houten of metalen piramide op hun subs hebben waar de paal voor de topjes doorheen kan. hierdoor kunnen er geen glazen meer op gezet worden. Zal allicht wat invloed hebben op je geluid... maar elk voordeel heeft zijn nadeel (ofzoiets)
    Zou je eventueel ook nog kunnen oplossen met zwarte of witte stof. Resoneert niet, is tijdens transport compact en kun je met wat hobbybob-werk makkelijk aan je sub bevestigen.

Wat je ook kunt doen is een soort kruis maken met 35mm gat in het midden en rubberen voetjes, wat je op je subwoofer zet en waar je ogen aan bevestigt zodat je daar het doek aan kunt vastmaken.

De rest mag je zelf uitdenken. :mrgreen:

Comment

• ik heb een niewe koptelefoon besteld:D sennheiser hd 202 geloof ik.

en dit vind ik dan wel de slechtse koptelefoon ooit.
      Lichtgewicht hoofdtelefoon van normale grootte met volledig aanpasbare hoofdband en oorschelpen, voor een bijzonder goede pasvorm en comfortabel luisteren‎

deze moeten ze van mij verplicht met ducktape verkopen. ik heb die dingen destijds op school moeten lopen plakken:mad:.

Comment

• Ik heb een hekel aan stomme mensen. Zoals de gene dit dit hebben opgebouwd op onderstaande foto.

Foto heb ik via de Facebook van een bax-concurent.

Comment

• Originally posted by Rio View Post
          Ik heb een hekel aan stomme mensen. Zoals de gene dit dit hebben opgebouwd op onderstaande foto.

Foto heb ik via de Facebook van een bax-concurent.
          Da's geen foto meer voor Dodgy Technicians, da's eerder een gratis ticket richting elektrische stoel:x

Comment

• Ik vraag me af hoe ze hebben voorkomen dat de hele tent in de fik is gevlogen door de vuurspuwers...

Comment

• Originally posted by DJMa5treat View Post
              Ik vraag me af hoe ze hebben voorkomen dat de hele tent in de fik is gevlogen door de vuurspuwers...
              Niet, ze hebben gewoon geluk gehad dat ze korte bursts gebruikt hebben en het doek wat er vlak achter hangt niet in de fik is gegaan. Daar helpt een beetje impregneren niet meer. En het dak is ook geen licht ontvlambaar materiaal, dat helpt ook.

Toch: te stom voor woorden.

Comment

• En, het is dan niet licht ontvlambaar, metaal geleidt uitstekend wat de temperatuur op zo'n feestje laat stijgen, wat soms toch al niet al te best is. Tel daar halogeen lampen bij op, en je hebt de hoofdprijs: oververhitting, uitdroging wat weer andere dingen veroorzaakt, zoals hoofdpijn, duizeligheid, zelfs bewusteloosheid als het ver genoeg komt. Met als uiterste de dood.

Comment

• Originally posted by StijnS View Post
                  Da's geen foto meer voor Dodgy Technicians, da's eerder een gratis ticket richting elektrische stoel:x
                  gratis heenreis he(me)l

Comment

• Even buiten de doeken en het dak..
                    Welke (geef het een naampje) zet nu zoiets op speakers..

Comment

• Hoe is die fourbar rechts opgehangen? met 2 tyrips ofzo?

Comment

• Wat ook lastig kan zijn is als mensen een verzoekje aanvragen, dan gaan lopen screeuwen in je oor terwijl je ze wel gewoon verstaat..?
                        Toevallig afgelopen zaterdag op zondag nacht.
                        Een feestje van 17:00 tot 04:00.
                        En dan blijven ze kei lang bij je staan en zeggen dat goeie muziek beter is als seks..
                        Njaa 'T zal wel

Comment

• En ondertussen hangt je oor vol kwijl?

Comment

• :evil:
                            Originally posted by Marketingmaat View Post
                            Even buiten de doeken en het dak..
                            Welke (geef het een naampje) zet nu zoiets op speakers..
                            dat valt toch nog wel mee, als hij gwn genoeg ruimte had overgehouden en geen doek erbij had geplaats is dat niet zon ramp ?

ik heb trouwens ook een enorme hekel die 2de hands producten duurder verkopen dan nieuw prijzen (van meerder websites), die geef ik ook altijd aan bij marktplaats.

en mensen die iets verkopen waar ze totaal geen weet van hebben.

ook mensen die vinden dat dj's maar een simpel artiestje zijn:evil:

Comment

• Originally posted by nigelgein View Post
                              :evil:
                              dat valt toch nog wel mee, als hij gwn genoeg ruimte had overgehouden en geen doek erbij had geplaats is dat niet zon ramp ?

Jij heb duidelijk geen enkel benul van de trillingen die speakers veroorzaken en wat voor bewegingen dit met zich mee brengt.....

Comment

• Dat niet alleen, maar om nu iets wat hete vuurballen produceert op een stapel hout te zetten vind ik ook niet zo strak. ;)

Comment

Working...
                                X