Mensen die, als je met een live muzikant aan het draaien bent, om Nederlandstalige meezingers komen vragen. Een verzoekje, prima. Maar als er een muzikant je live staat te vermaken, dan vind ik het vrij blok-voor-je-kop om een verzoekje neer te gaan leggen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Waar heb jij een hekel aan?
Collapse
X
-
Gast-technici die denken dat ze op pinkpop staan maar het eigenlijk gewoon een klein kroeg optreden is.
Op de dag van te voren pas een rider sturen, minimaal 4 monitors nodig hebben en vervolgens een analoge-mengtafel niet snappen ( terwijl je van te voren de complete app lijst heb doorgestuurd )
Comment
-
Donderdag een opdracht binnen en bevestigd gekregen waar redelijk spoed achter zat waarvoor ik in alle haast dingen moest regelen, omgooien en huren. Krijg ik zojuist een mailtje: Na, we gaan toch door met de eerste aanbieder.
&$%@& hekel heb ik daaraan. Zeg dan dat je een offerte wil en zeg niet dat afspraken vast staan. Heb er gelukkig nog net geen echte kosten aan gehad.
Comment
-
Originally posted by Rio View PostDonderdag een opdracht binnen en bevestigd gekregen waar redelijk spoed achter zat waarvoor ik in alle haast dingen moest regelen, omgooien en huren. Krijg ik zojuist een mailtje: Na, we gaan toch door met de eerste aanbieder.
&$%@& hekel heb ik daaraan. Zeg dan dat je een offerte wil en zeg niet dat afspraken vast staan. Heb er gelukkig nog net geen echte kosten aan gehad.
Comment
-
Terwijl je gewoon een hele redijke prijs vraagt:
"Zo veel? maar kan dat niet goedkoper dan?"
Ja natuurlijk wij krijgen het meteraal ook gratis en verder heb ik geen eten nodig of andere vaste lasten die ik moet betalen. Het personeel vind het ook prima om een avond voor niks te werken.
Zucht: sommige mensen snappen gewoon het echt niet..
Nog irritanter zijn 2 gevallen van: "Oh ja uhm, die factuur komt eigenlijk een beetje ongelegen, dus ik betaal maar niet"
tja dan had je dat niet moeten afnemen, je wist van te voren wat het ging kosten.. en nou kan ik er weer achteraan lopen....
Comment
-
's Morgens werd onze vrachtwagen door een collega geplaatst op een feestlocatie. Tegen de middag vertrekken (met de auto) ik en een andere collega naar de locatie om er gaan op te bouwen.
Draaien we daar de parking op, vraag ik aan m'n collega: "Jij had toch de sleutel van de vrachtwagen bij, he?"
De rest van het verhaal kunnen jullie zelf wel bedenken...
Comment
-
Dat een pioneer cdj 2000 set nu en dan op een feest het opeens niet meer doet en je alles opnieuw mag opstarten, nu neem ik ook mijn traktor s4 controller mee met een 2de laptop eraan en verbonden met de djm 900, als mijn pioneer het laat afweten dan hoef ik enkel de play in te drukken van de S4 en we hebben meteen muziek, dan kan ik rustig de pioneer terug opstarten.
Comment
-
Bedrijven (en geen kleintjes) die na een offerte aanvraag NIKS laten horen. Hoe moeilijk is het om even een offerte te maken voor een potentiële klant, daar draait je bedrijf toch op? Laat dan op z'n minst weten dat je hem in behandeling hebt en neem ook de telefoon eens op...
Prutsers.
Comment
-
ik heb een hekel aan een gierig stadsbestuur dat nog nooit gehoord heeft van communicatie:
Er was me beloofd dat ik een mail zou krijgen over een afterparty na een tv opname waar ik misschien mocht draaien. Na herhaaldelijk mails te sturen krijg ik 2 weken voor de afterparty het verlossende mailtje waarin staat dat ik mocht draaien. Ik natuurlijk super blij, maar toen begon de miserie: Na een paar dagen telefoon gekregen om praktische zaken te regelen, de dame aan de andere kant van de lijn sluit het gesprek af met de zin: "oh ja, je weet toch dat je dit geheel gratis doet?" euh... nee dat wist ik niet! (frustratie 1) uiteindelijk toch tot een compromis gekomen, en enkele mailtjes later blijkt dat de afterparty maar van 22u tot 00uur zal duren, en dat we die 2 uur moeten delen met 3 dj's. Oh ja, het zal niet lang zijn, maar we overlevend dit wel dacht ik. Na even rond te surfen kwam ik te weten dat de opname pas om 21u55 start en pas om 22u50 gedaan is. Als we inderdaad pas na de opnames mogen starten, dan wil dit zeggen dat we maar een dik uur de tijd hebben voor de afterparty. 1u verdelen over 3 dj's= 20 minuten. Zoals je ziet is het bijna de moeite niet meer om tot daar te komen (zeker als je weet dat ik gewend ben van drive-in's te doen die de hele avond duren) (frustratie 2)
...zucht...
Comment
Comment