Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1. Als je dat niet wist dan heb JIJ blijkbaar niet doorgegeven wat de kosten waren
    2. Je wordt gevraagd om van 22:00 tot 00:00 te draaien, als je dat niet wilt doe je het toch niet?

Gebrekkige communicatie blijft natuurlijk wel een grote ergernis:
    waarom moeten mensen alweer de dag van te voren bellen voor een setje ( je weet toch al zeker een maand dat je dat nodig hebt).

Comment

• Ik heb een hekel dat mensen niet van je dure spullen kunnen blijven.
      Voor een job had ik mijn instalatie een dag op voorhand geplaatst omdat ik de dag zelf geen tijd had wegens een afspaak, ik zei tegen de klant en de zoon dat ze van mijn spullen moeten blijven omdat het geen speelgoed is en ik geen brokken wil.
      De booth had ik extra met een zeil omwikkeld en dichtgebonden met een touw, maar de zoon van mijn klant trok zich dat niet aan en heeft het zei verwijderd, mijn cdj 2000 set aangezet, 1 top en 1 sub aangezet maar de andere kant niet, toen ik de dag van het feest aankwam hoorde ik muziek spelen en ik dacht nee niet mijn set maar jawel, de linker cd lag niet aan en in de rechter zat er een cd, 1 usb kabel stak in de laptop van mijn lichtsturing want de laptop voor mijn muziek had ik mee naar huis.
      Resultaat was dat de cd die niet aanlag geen verbinding meer maakte met traktor en ik die niet kon gebruiken, ik heb dus de hele avon met 2 usb sticks moeten draaien.
      Later bleek dat er een usb poort van mijn laptop niet meer werkte, het zou komen omdat d usb kabel verbonden was met een laptop waar geen traktor op staat en als je dan de usb in een laptop steekt dan flipt de software van de usb poort en werkt niet meer, de cdj 2000 steekt dat ergens in zijn geheugen heb ik me laten wijsmaken. de laptop zal waarschijnlijk vervangen worden door een nieuwe, dus traktor opnieuw aankopen, instaleren en alle muziek terug op de laptop zetten en alles terug in de juiste mapjes steken grrrrr grrrrr

Comment

• Originally posted by SLGV View Post
        1. Als je dat niet wist dan heb JIJ blijkbaar niet doorgegeven wat de kosten waren
        2. Je wordt gevraagd om van 22:00 tot 00:00 te draaien, als je dat niet wilt doe je het toch niet?

Gebrekkige communicatie blijft natuurlijk wel een grote ergernis:
        waarom moeten mensen alweer de dag van te voren bellen voor een setje ( je weet toch al zeker een maand dat je dat nodig hebt).
        1. had ik wel doorgegeven in de mails die ik herhaaldelijk stuurde, maar omdat het evenement door verschillende instanties georganiseerd wordt, wist de dame aan de andere kant van de lijn niet wat mijn prijs was. Slechte communicatie dus...

2. van 22:00 tot 00:00 uur draaien zou ik maar al te graag willen, alleen een beetje spijtig dat ze mijn tijd dat ik mag draaien steeds korter en korter maken. En omdat ik graag mijn beloftes nakom ga ik dat nu ook niet verbreken (en stiekem doe ik dit nog altijd voor het plezier en zie ik het ook als een vorm van promo. Maarja het blijft een domper)

Comment

• Originally posted by Mol View Post
          Later bleek dat er een usb poort van mijn laptop niet meer werkte, het zou komen omdat d usb kabel verbonden was met een laptop waar geen traktor op staat en als je dan de usb in een laptop steekt dan flipt de software van de usb poort en werkt niet meer, de cdj 2000 steekt dat ergens in zijn geheugen heb ik me laten wijsmaken. de laptop zal waarschijnlijk vervangen worden door een nieuwe, dus traktor opnieuw aankopen, instaleren en alle muziek terug op de laptop zetten en alles terug in de juiste mapjes steken grrrrr grrrrr
          Ik kan er moeilijk wijs uit worden, maarre...
          Software van de USB poort??
          Meteen maar nieuwe laptop?
          Traktor opnieuw kopen?? Je hebt een licentie hoor...

Dat ze er niet afblijven: niet netjes, zeker niet.
          Dat je meteen een nieuwe laptop moet kopen omdat er even iets niet werkt... pure bullshit.
          Maar mocht je het toch doen, zend die oude maar naar mij, betaal ik de porto wel haha

Comment

• natuurlijk wel mooi als je die zoon (of de pa) kan laten dokken voor een nieuwe pc door dit "voorvalletje".
            de miserie die je ondertussen hebt is natuurlijk wel minder

Comment

Een CDJ-2000 die niet meer werkt omdat je 'm verbind met een laptop waar geen Traktor op staat? Komaan zeg, pure bullshit...
              De CDJ-2000's hier hebben al zo vaak aan verschillende laptops gehangen, met software als VDJ, Traktor of Rekordbox, en ze werken nog steeds. Het zou een schande zijn voor Pioneer als een toestel dat zo druk in de verhuur zit en door zoveel verschillende mensen ge/misbruikt wordt zou crashen door aan te sluiten op een laptop waar geen Traktor op staat.

Kortom: Gewoon een software issue, instelling die ergens fout staat ofzo... Laat er eens iemand die iets van computers kent naar kijken en het zal wel gefixt zijn in 10 minuutjes.

Comment

• Als ik jou was Mol, zou ik eens iemand zoeken in de buurt die je een cursus kan geven over de set die je hebt. Dan weet je er hopelijk alles van en kan je dit soort simpele problemen gewoon oplossen zonder steeds maar weer nieuwe apparatuur te kopen.

Daarbij; een cdj 2000 moet gewoon alles zonder problemen en met 1 druk op de knop van alle bronnen kunnen afspelen. Een cd'tje afspelen en dan weer terug naar een laptop moet dus geen problemen geven...
                Last edited by Guest; Monday-03-06-2013, 21:53.

Comment

• DJ Funkey, als je naar hier komt en jij kan de cdj verbinden met traktor op de slechte poort van de laptop dan krijg je van mij 50.000 euro ;)

StijnS, ik heb een dealer laten kijken die pioneers hersteld, met de cdj of traktor is niets mis, trouwens ik plug de cdj's nu op 2 andere poorten en ze werken zonder probleem.

Mijn cdj 2000 is niet defect, hij kon geen verbinding maken met traktor en ik zei al dat het kwam doordat er een usb poort defect is op de laptop, een dealer zei dat het waarschijnlijk komt doordat de cdj aan een laptop heeft gehangen waar geen traktor op staat en als je de cdj dan aan een laptop hangt waar wel traktor op staat dat de usb poort van de goede laptop gaat flippen en daardoor niet meer werkt. (iets met een flashkaart in de cdj)

De cdj is dus niet defect, goed lezen hé.
                  Last edited by Mol; Monday-03-06-2013, 23:41.

Comment

StijnS, ik heb een dealer laten kijken die pioneers hersteld, met de cdj of traktor is niets mis, trouwens ik plug de cdj's nu op 2 andere poorten en ze werken zonder probleem.
                    Dat geloof ik meteen, kan ook best zijn dat je een defecte usb poort hebt. Maarre...

Originally posted by Mol View Post
                    Mijn cdj 2000 is niet defect, hij kon geen verbinding maken met traktor en ik zei al dat het kwam doordat er een usb poort defect is op de laptop, een dealer zei dat het waarschijnlijk komt doordat de cdj aan een laptop heeft gehangen waar geen traktor op staat en als je de cdj dan aan een laptop hangt waar wel traktor op staat dat de usb poort van de goede laptop gaat flippen en daardoor niet meer werkt. (iets met een flashkaart in de cdj)
                    .. dit verhaal komt er bij mij lastig in hoor. Klinkt echt matig plausibel dat een CDJ op die manier een usb-poort op hol kan brengen.

Comment

• Kan helemaal niet, alleen al de architectuur van USB voorkomt dit.

Comment

• DJ Funkey, als je naar hier komt en jij kan de cdj verbinden met traktor op de slechte poort van de laptop dan krijg je van mij 50.000 euro
                        Jammer dat in België mijn studenten Ov. niet geld.��

Comment

• Wat uiteraard wel kan is dat de USB stack van Windows weer eens overhoop ligt. Resultaat is dat een bepaald USB device niet meer herkend wordt op een poort. De oplossing ligt er in om de drivers voor het desbetreffende USB apparaat volledig van de computer te vegen.

Alle CDJ-dingen er even uit gooien en opnieuw laten installeren, kijk eens of het dan terug werkt. Eventueel ook de drivers voor de "root usb hub" en aanverwanten verwijderen. Bij het opnieuw opstarten installeert windows deze opnieuw.
                          Last edited by StijnS; Tuesday-04-06-2013, 10:32.

Comment

• wat ik eigenlijk haat is dat er geen dj contest is waarmee je je skills kan showen maar waar het gaat om de meeste likes.

IK zal het echt jammer vinden als ik verlies van iemand met meer dan 1000 internet friends....

Comment

• Die zijn er wel, goed zoeken ;)

UIT DJ in Utrecht bijvoorbeeld, maar die is al geweest.

Originally posted by Dj funkey View Post
                              Jammer dat in België mijn studenten Ov. niet geld.
                              Met een dergelijk uurtarief zou ik niet moeilijk gaan doen over 2 tientjes voor de trein... haha

Comment

• Word de commerciele house stijl met iet wat classics van een paar terug gewaardeerd denk je?

Comment

Working...
                                X