Originally posted by donkey kong
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Waar heb jij een hekel aan?
Collapse
X
-
Originally posted by donkey kong View Postherken het helemaal. want ze vragen steeds bij het zien van mijn genelecs hoeveel watt een speaker kan leveren. ZUCHT.
And we have a spammer... (again)Last edited by BT-Studio; Saturday-12-07-2014, 12:41.
Comment
-
Pffff wat een dag gisteren... 's ochtends laat 1 van de dj's die ik 's avonds heb ingepland weten dat hij onderweg is naar het ziekenhuis, blindedarmontsteking. Ok, ik vervanging geregeld, komt goed. De vervanger moest wel 's middags een klus opbouwen maar dat zou hij wel moeten redden.
Helaas loopt de opbouwklus gigantisch uit door een uitgebrand versterkerrack en andere ellende en komt hij dus pas om 20.30 op de locatie aan, terwijl hij eigenlijk om 20.30 moest beginnen. Lastige locatie maar er is gelukkig een lift dus uiteindelijk draait de show om 21.15. Doordat de klant continu op de hoogte is gehouden is hij gelukkig niet al te boos en het werd een leuk feestje.
Na het feestje wil de collega weer naar beneden... lift kapot :shock: echt ongelooflijk...
Bij mijn eigen feestje ook iets wat ik echt nog nooit heb meegemaakt. Even praatje gemaakt met het bruidspaar, komen op een gegeven moment de zaal binnen, doen de openingsdans en lopen de zaal weer uit... op een gegeven moment staan ze buiten te kletsen, dus ik vraag of alles naar wens is. Ja hoor, leuke muziek, lekker zo doorgaan, wij komen ook zo dansen. Prima.
Helaas heb ik het bruidspaar niet meer gezien... ze zijn er halverwege de avond vandoor gegaan zonder iets te zeggen, niet tegen mij, niet tegen de locatie en ook de gasten hadden geen idee wat er gebeurd was :( Ach ja, zo maak je nog eens wat mee he :D
Comment
Comment