Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waar heb jij een hekel aan?

Waar heb jij een hekel aan ?

Voorbeeld:

Ik heb dus echt een hekel aan mensen die truss "trust" noemen.
    (zullen vast wel mensen reageren die zeggen "ow dat wist ik niet";):D)

Aan dat mensen altijd overaan aan willen zitten...

Comment

-Mensen die Movingheads, movehead noemen
      -Te weinig stroom :P
      -Lichttafels die er mee ophouden tijdens je show...
      -Trusspennen die er niet meer uitkomen waardoor je inplaats van 2x 2 meter (wat in het busje past), 1x 4 meter hebt (wat niet past..)

Comment

ik heb een hekel aan:

mensen die je gaffa tape even willen lenen en vervolgens niet terug brengen
        mensen die hun afpraken niet nakomen
        mansen die iets bestellen om te huren en vervolgens het nooit komen ophalen en als je ze vervolgens op belt heel vaag doen.

Comment

- De lokale catering die een stopcontact ziet en daar lekker hun satéwarmhouder in steken (poef, alles weg.)
          - Mensen die niet op de website kijken ("Hoi hoeveel kosten jullie voor een avond")
          - Ter plekke in een hoekje gepropt worden
          - Mensen die aan het einde van de avond doodleuk in de weg blijven staan als je wilt inladen
          - Kleine koters die voor de ingang van het gebouw aan het einde van de avond een borrelnootjes-stamp-festijn hebben gemaakt.. :(
          - Mensen die met hun maag proberen te praten in de microfoon. (Buiksprekers)
          - Voor de luidsprekers gaan staan met microfoon *PIIEEEEP*
          - Mensen die constant verzoekjes aanvragen..
          - Ouders die hun kroost niet in de gaten houden en staan te kleppen met andere moeders met soortgelijk kroost. Gevolg, 3-jarig kindje presteert het om 1 van de ledtubes los te halen.
          - Mensen die hun drankje doodleuk op je meubel neerplanten. (Welke ik dan ook netjes verwijder en een eind verderop zet. Weg ermee!)
          - Kindjes die rondhangen bij de fascinerende rookmachine. Ik zeg maar één keer dat ie warm is..

Comment

- Minderjarigen (onder de 16 in dit geval) die op één of andere manier binnen zijn gekomen en dan gaan vragen om bier.
            - Mensen die het lef hebben om met hun drankje toch verdomd dicht bij je gear komen.
            - Mensen die een verzoek nummer aanvragen (dat vind ik niet erg, lees verder!) en dan om één of andere reden áchter je meubel moeten komen staan wanneer je de cd opzoekt, en vervolgens denken "hé, waar is dit knopje voor". Helaas dat het niet altijd bij denken blijft. Verzoeknummer krijgen ze dan ook nog, naar hun hoofd in de vorm van een cd :p
            - Delay Start op de Pioneer CDJ-1000. Waarom, in the name of god, zit dat ding erop. Gebruikt iemand het nou écht? Maar het verziekt wel heel je beatmatchen als je hem vergeet uit te zetten, iets wat ik regelmatig doe omdat ik hem nooit gebruik, en ze bij mij dus standaard uit staan.
            Last edited by Patrick Godschalk; Tuesday-09-06-2009, 18:38.

Comment

mensen dat steeds het zelfde liedje willen horen en als je even weg bent naar wc zelf het liedje beginnen zoeken en willen opzetten

Comment

ik vind mensen ook irritiant die een nummer aanvragen,
                die je dan een paar nummers later inmixt,
                om vervolgens een paar nummers later terug te komen om te vragen of het nummer nog komt...

Comment

Waar heb ik hekel van:

- Mensen die steeds komen op liedjes aan te vragen.
                  - Mensen die een nummer hebben aangevraagt, en die dan weg gaan, en dan komen ze terug, ''komt hij nog?'' Nee, is al geweest..
                  - Mensen die de hele tijd voor de rookmachine staan..
                  - Mensen die irritand doen als je bezig bent.
                  - Mensen die de hele tijd aan je Gear willen zitten.
                  - Dat je vraagt van te voren via de mail, als er genoeg ruimte is, zeggen ze ja, maar dat het blijkbaar niet eens is..

Comment

Originally posted by stevendr View Post
                    mensen dat steeds het zelfde liedje willen horen en als je even weg bent naar wc zelf het liedje beginnen zoeken en willen opzetten
                    Ga jij tijdens het draaien naar de wc? En laat je je spullen dan onbeheerd achter?

Verder heb ik nog: '

-Mensen die een verzoekje komen vragen bij de licht tafel, niet zoveel problemen mee, wij ze meestal gewoon door maar als die zelfde persoon dan nog een keer terug komt.

-Kinderen die willen kijken ofdat ze de bewegingen van je MH kunnen stopzetten....

Comment

Originally posted by Paradise View Post
                      Ga jij tijdens het draaien naar de wc? En laat je je spullen dan onbeheerd achter?
                      If you gotta go, you gotta go... en vooral als je ca. 6 uur moet draaien op een avond (stel, van 8 tot 2). Vul jezelf dan zo nu en dan eens op met cola, water of iets anders (want zo'n ruimte is vaak flink warm door dansende mensen en verlichting) en dan lukt het wel.
                      Ik heb de luxe dat ik altijd iemand bij me heb die de booth in de gaten houdt, maar als je een klein setje in je eentje wegzet is het wat lastiger.

Comment

Ja inderdaad wat moet dat moet ;-).

Moeten we toch maar is een systeem bedenken waarbij je met een schakelaar de aarde zwevend kan maken waardoor je een lekkere aanraakspanning op je mengpaneel krijgt :-p.

Vrees alleen wel voor een 50Hz brom in je systeem.

Comment

Infrarood beveiligingssysteem met een flinke piep uit je luidsprekers als een ongenode gast bij je spullen in de buurt komt, lijkt me iets minder fataal. :D

Comment

Vervelender is het, als je naar de wc gaat en er dan achter komt dat er nog 5 man voor je staan te wachtten.

Comment

Och, ik heb het wel eens gehad dat mensen me gewoon voorlieten. ;)

Comment

Working...
                              X