Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by roderickk View Post
    Mensen die zo dronken zijn dat ze tegen je meubel willen pissen, daar heb ik een hekel aan. En ja iemand heeft het een keer geprobeerd.
    Het schijnt ook al een hele (vieze) rage te zijn om in diverse cafés tegen de toog aan te pissen. :shock: Waar ik het had gelezen weet ik niet meer..

Comment

Kabels oprollen waar op gepist is... Net als je geen handschoenen bij hebt...

Comment

Ook handig voor in je toolcase!!! Handschoenen!!

Comment

Mensen die met je vriendin lopen te flirten terwijl jij achter de decks staat. Is dat gruwelijk irritant of niet?

Comment

Dan neem ik aan dat je vriendin die kerel zelf wel wegstuurt? :D

Comment

Ik weet niet waar jullie draaien, maar dat er gepist word op je kabels heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt;)

Comment

Doorsnee grote-tent-feest met wat kabels naar binnen/buiten?

Comment

Plakken jullie je kabels niet af met tape?

Comment

Überhaupt heb ik een hekel aan kabels lussen als het in een op veld heeft gelegen. Aarde, vottig worden je handen niet schoner op....

Comment

Bij onze groothandel hebben ze om te verpakken een hele rol met plastic buis zal ik maar zeggen. Dus een zak van 10 centimeter breed en 30 meter lang ofzo.
                      Dat zou erg handig zijn voor buiten.

Comment

@ Rick: ze laten zich niet altijd wegsturen, en soms zijn het helemaal geen kerels...

Comment

Ja, dan zou ik er ook een hekel aan hebben... hangt er natuurlijk wel vanaf wat voor iets er dan aan het flirten is. :D

Comment

Deze was geen ergernis voor mij, wel voor een collega...
                            Opeens bellen ze je op of je nog eventjes 40M/M en 40V/V genderchangers kunt langsbrengen... Hadden ze een multi in de verkeerde richting gelegd en stond er een podium boven op...

Comment

Duitse toeristen die tijdens een R&B setje om Grease vragen, en nee niet 1 x, niet 2x, maar uhm 10?!

Comment

DJ's die op kabels gaan staan waardoor er alleen nog een Neutrik conector in je box achterblijft...

Comment

Working...
                                X