Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar heb jij een hekel aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Strandtenten hebben dat ook. Waar ik dan een hekel aan heb is dat je een hoop mag servicen na deze klussen. Stroef lopende statieven, smerige dj-sets, lichttafels. Laat staan de schade die je niet ziet: inwendig gedeelte van versterkers, faders van je dj-set/lichtsturing en al het andere wat nog fans heeft.

Laatst heb ik mijn scans een service beurt moeten geven die regelmatig op het strand zijn geweest. Nou daar werd je niet blij van.

Comment

• Maar het daarvan is het wel handig, je hier de kabels niet vast te tape, maar onder te graven xD (word je niet vrolijk van, al dat zand tussen je kabels!)

Comment

• Hier XLR kabels van 1M, 3M, 5M, 10M en 20M. Op een of andere manier is een kabel altijd een halve meter te kort... Volgende lading wordt 1,5M, 3,5M, 5,5M...

Comment

• Laptop-stroomadapters die opeens besluiten om er maar mee op te houden en een kabelbreuk te hebben vlakbij de transformator. Tijdelijke doe-het-zelf-gaffa-oplossing is reeds aangelegd, maar dat zal maar van tijdelijke duur zijn...

Comment

• Haha, altijd 2 stroomadaptors bij me (en soms zelfs een reserve accu..)

Comment

• Originally posted by Rick View Post
              Laptop-stroomadapters die opeens besluiten om er maar mee op te houden en een kabelbreuk te hebben vlakbij de transformator. Tijdelijke doe-het-zelf-gaffa-oplossing is reeds aangelegd, maar dat zal maar van tijdelijke duur zijn...
              Laat me raden, je hebt een Acer?
              Ik heb inderdaad ook altijd 2 adapters bij me. Een universele om ten alle tijden te gebruiken en de originele als back-up.

Comment

• Packard Bell Easynote, die aankomende januari 3 jaar oud wordt.

Comment

• Packard Bell is sowiezo een inferieur audio PC systeem.

Comment

• Hij wordt gebruikt als drive-in laptopje, met een JB Systems Beat 6 USB (dus 2 USB-kanalen er op aangesloten).

Comment

• Als je altijd een reserve adapter gaat meenemen kan je net zo goed alles reserve meenemen. Zo'n ding gaat 3 jaar mee daarna komt een lichte breuk die te verhelpen valt en dan is het tijd voor een nieuwe. Ik heb nog nooit gehad dat die dingen in één keer stopte.

Comment

• Originally posted by roderickk View Post
                        Als je altijd een reserve adapter gaat meenemen kan je net zo goed alles reserve meenemen. Zo'n ding gaat 3 jaar mee daarna komt een lichte breuk die te verhelpen valt en dan is het tijd voor een nieuwe. Ik heb nog nooit gehad dat die dingen in één keer stopte.
                        Mm, vaak nemen dj's die met laptop draaien cd's mee als back up (en andersom hetzelfde verhaar)

Vaak neem ik een reserve lamp (meerdere zelfs) mee voor mijn parren

Sterker nog, als ik een grote klus heb met bijvoorbeeld 2 atomics, gaat er een 3de mee als reserve (Spare)

Een laptop is erg belangrijk, voor mij is het mijn kleine lichttafel en back-up voor mijn cd's, het ding mag dus niet even uitvallen..

Er word voor een hoop dingen ook reserve meegenomen, als ik een truss carré in elkaar zet en ik reken uit dat ik daarvoor 60 truss pinnen nodig heb neem ik er toch echt minimaal 80 mee..

Zelfde verhaald met shuko en XLR kabels en zo zijn er nog vele andere voorbeelden te noemen van apparatuur die je als reserve meeneemt..

Comment

• BZB draaien, en dat de meeste dan met flesjes bier gaan gooien, vaak ook nog met het bier erin !

Comment

• Dan moet je ook maar geen nummers draaien van BZB, dan vraag je toch om moeilijkheden?

Comment

• BZB, is dat B2B BZN nummers draaien? ;)

Comment

• Originally posted by LaRoche View Post
                                Dan moet je ook maar geen nummers draaien van BZB, dan vraag je toch om moeilijkheden?
                                Tsja, mar dat wist ik vantevoor niet ! :P en ik heb het ook al vaker gedraaid op andere feestjes, en toen was er niks aan de hand xD
                                Marja, zo leren we weer voor de volgende keer ! :P

Comment

Working...
                                X