Announcement

Collapse
No announcement yet.

De studio monitoren van Nicky Romero.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De studio monitoren van Nicky Romero.

Even wat happy news delen!

Zoals de titel al aangeeft bezit ik op dit moment de studio monitoren waar o.a. Nicky Romero hoogstwaarschijnlijk mee in de studio heeft gewerkt.

Om het verhaal even duidelijk te krijgen:

De studio monitoren komen uit de studio van de producent van Nicky Romero. Uiteraard is Nicky Romero daar geweest om zijn bijdrage te leveren. Dus ik ga er vanuit dat Nicky deze studio monitoren in de handen heeft gehad.

En nu komt het grappigste/interessante deel van het verhaal.

Raad maar welke studio monitoren het zijn op de facebook pagina van FSR.

http://www.facebook.com/pages/FireSp...6410505?ref=hl

Ik zal het (eerst gegeven) juiste antwoord liken en diegene wint automatisch een introductie les van 2 uur voor FL Studio ter waarde van een tientje! (Je mag het eventueel ook cadeau doen aan iemand anders die er baat bij kan hebben.)

ff een paar rules:
    Geen waslijsten van alle mogelijke merken en types...
    Je mag zo vaak gokken als je wilt... hou wel een beetje maat a.u.b. en niet meer dan 1 antwoord tegelijk...
    Ik wil wel Merk en type weten...

*Bax-shop hint: ze zijn verkrijgbaar in de webwinkel van Bax ;)*

Op de studio foto van FSR op Facebook staan niet de Nicky Romero studio monitoren.

Happy guessing!

Indien je ook de pagina wil liken zou in ieder geval fijn zijn... help je een mede muzikant ontzettend mee :)!

Bij deze bedankt :)!
    Last edited by Firespace Recordings; Wednesday-14-11-2012, 14:28. Reason: Verduidelijking

Wat op de foto van e studio staat zijn krk's..

Comment

Oeps,

Ik ben iets vergeten in bericht te wijzigen.

De KRK's die je op de foto ziet van FSR zijn de monitoren die ik zelf heb aangeschaft. De Nicky Romero Studio monitoren staan niet op de foto ;)

Comment

Krk vxt-8?

Comment

Als het kan reageer op FB op de pagina.... Als reden voer ik aan dat het dan overzichtelijk is wat er is geraden en mensen het terug kunnen zoeken... evenals dat ik hier niks kan liken :P

Comment

Mag ik vragen wat er in godsnaam speciaal aan die speakers zijn? Ik loop hier wekelijks met speakers, geluidstafels en microfoons in mijn handen waar ook wel eens een BN'er mee heeft gewerkt. Twee weken geleden zelfs nog toen we een een aantal acteurs van Spangas (Op Ned3 uitgezonden ofzo) hadden in een toneelstuk.

Comment

- nickey romero is niet speciaal
              - krk is sowieso niet speciaal
              - likes bedelen is ook niet speciaal
              - een flstudio training van €10 is wel erg goedkoop om je "like" ziel te verkopen op faceboek....

Comment

@Rio

Tja ik doe het op deze manier. Laat mij. Daarnaast is Nicky Romero wel iets meer dan een BN-er. Namelijk een IBN-er...

Zit wel degelijk verschil in...

Raphie wil jij alsjeblieft je mening ergens anders verkondigen en deze thread niet vervuilen?

Daarnaast hekel ik ook eraan dat je nergens: 'ik vind' bij zet... het is je mening en geen feit.

Daarnaast wil ik geen woord horen als je die training nog niet heb gehad... Als je die training hebt gehad wil ik je wel horen. Anders mond houden!

Daarnaast heb ik nergens het woord: 'speciaal' genoemd... als je citeert doe het dan goed...

#begrijpend lezen is moeilijk...

Comment

Originally posted by Raphie View Post
                  - nickey romero is niet speciaal
                  Ben ik het niet mee eens. Ik kom zijn naam wel tegen in de top ... dance/house. Die van jouw niet ;-)

Nog wel 1 vraagje. Zijn de monitoren gewoon dezelfde als die nicky romero? Of heb je deze van hem overgekocht van hem? Avicii heeft geloof ik ook krk (gehad...)!

Comment

Met Nicky is natuurlijk niks mis, waanzinnige carriere in 4 jaar. Maar IK VIND het gewoon een nogal moeizaam likes bedelverhaal that's all
                    Likes zijn er om aan te geven wat je leuk vindt, daar vraag je niet om, die krijg je, IMHO
                    Anders kan iedereen die iets probeert te slijten op faceboek hier wel om likes gaan lopen bedelen.

10% korting op volgende huur? Like!
                    20 euro korting op volgende mastering? Like!
                    DJ voor halve prijs ? Like!

90% van de bezoekers hier heeft een website of zoekt exposure. Als we dit nu allemaal gaan doen....... Dan bestaan 99% v/d posts hier uit het spammen van acties.

Maar ik laat Rick daar graag een plasje over doen.

P.S. Ik zeg wat over de prijs, maar niet over de kwaliteit van je training...
                    Last edited by Raphie; Wednesday-14-11-2012, 20:18.

Comment

Originally posted by Firespace Recordings View Post
                      @Rio

Tja ik doe het op deze manier. Laat mij. Daarnaast is Nicky Romero wel iets meer dan een BN-er. Namelijk een IBN-er...

Zit wel degelijk verschil in...

Raphie wil jij alsjeblieft je mening ergens anders verkondigen en deze thread niet vervuilen?

Daarnaast hekel ik ook eraan dat je nergens: 'ik vind' bij zet... het is je mening en geen feit.

Daarnaast wil ik geen woord horen als je die training nog niet heb gehad... Als je die training hebt gehad wil ik je wel horen. Anders mond houden!

Daarnaast heb ik nergens het woord: 'speciaal' genoemd... als je citeert doe het dan goed...

#begrijpend lezen is moeilijk...
                      Ik zit in een compleet andere hoek qua bezigheid met geluid dan bijna iedereen.
                      Maar toch.
                      Laat ze onthouden wie jij bent en niet wie ze speakers je heb vast gehouden.
                      Klinkt zo goedkoop.

Comment

Originally posted by JanPetersen View Post
                        Ben ik het niet mee eens. Ik kom zijn naam wel tegen in de top ... dance/house. Die van jouw niet ;-)

Nog wel 1 vraagje. Zijn de monitoren gewoon dezelfde als die nicky romero? Of heb je deze van hem overgekocht van hem? Avicii heeft geloof ik ook krk (gehad...)!
                        Da's waar Nicky heeft het heel goed gedaan in 4 jaar, indrukwekkend CV, ging ook niet zo zeer om zijn succes, maar meer hoe dat nu gebruikt wordt om likes te bedelen en het weggeven van wel 1! Cursus t.w.v. 10 euro.....

Comment

Originally posted by Firespace Recordings View Post
                          @Rio
                          Goh wat een verschil zeg, wow, ja daar ga je het mee maken..... We hebben hier aantal weken geleden ook bekende Amerikaanse gitaristen gehad, tevens de vaste gitarist van (volgens mij) Ilse DeLange. Je bent echt niet speciaal met spullen die door een IBN'er zijn gebruikt.

Dit forum is tevens niet bedoeld als reclame plek voor jou. Want de enige rede van dit topic is om Facebook likes te krijgen om jou te promoten. Prima als je dat wil, maar doe dat lekker op Facebook of ergens anders en niet hier. Ik vind het hier niet thuis horen. Ik hoop dan ook ook dat Rick snel dit topic naar de diepe kelders van het Bax-shop forum verplaatst.

Comment

Originally posted by Rio View Post
                            Dit forum is tevens niet bedoeld als reclame plek voor jou.
                            Waarom staat jouw site dan in je handtekening? Was niet voor reclames toch??

Jongens toch, laat elkaar eens in z'n waarde!!

Ik ben ook geen voorstander van het 'dwingen' voor een like (zo komt het op mij over). Maar om nu meteen met z'n allen over hem heen 'te pissen' vind ik wel wat overdreven...

En of het nu gaat om een prijs van 10 euro of 1000 euro. Hij verzint zo'n prijsvraag, ik heb jou dat nog niet zien doen? Hij heeft er wat voor over om een leuk initiatief te nemen, heb ik jou dat zien doen? Juist; nee ;-)

Even koers richting het topic:

1 vraagje richting FSR. Ik vind het antwoord niet zo moeilijk, op je fb pagina staat een grote foto:

Met ernaast ook nog eens: 'KRK VXT 8 set'...
                            Last edited by JanPetersen; Wednesday-14-11-2012, 22:42.

Comment

JanPetersen, bedankt voor de support!

De begin post heb ik aangepast... ook op FB. Daarin staat dat de KRK's van de producent en van Nicky NIET op de foto staan... de Bax-shop hint is: 'Je zal de speakers in de huidige verkooplijsten van Bax nog steeds zien staan... En op de foto's staan de VXT 8, niet 4 ;), typo?

Om even in het algemeen te reageren op de prijsvraag:
                              Je kan met relatief weinig moeite toch een leuk prijs(je) winnen. Voor niets gaat de zon op uiteraard. Alleen kan je wel naast jezelf (of iemand uit je vriendenkring) en mij er blij mee maken... een win-win situatie dus ;)!

@Rio & Raphie:
                              Verwijt de pot dat de ketel zwart ziet --> nuff said.

Comment

Working...
                              X