Even wat happy news delen!
Zoals de titel al aangeeft bezit ik op dit moment de studio monitoren waar o.a. Nicky Romero hoogstwaarschijnlijk mee in de studio heeft gewerkt.
Om het verhaal even duidelijk te krijgen:
De studio monitoren komen uit de studio van de producent van Nicky Romero. Uiteraard is Nicky Romero daar geweest om zijn bijdrage te leveren. Dus ik ga er vanuit dat Nicky deze studio monitoren in de handen heeft gehad.
En nu komt het grappigste/interessante deel van het verhaal.
Raad maar welke studio monitoren het zijn op de facebook pagina van FSR.
http://www.facebook.com/pages/FireSp...6410505?ref=hl
Ik zal het (eerst gegeven) juiste antwoord liken en diegene wint automatisch een introductie les van 2 uur voor FL Studio ter waarde van een tientje! (Je mag het eventueel ook cadeau doen aan iemand anders die er baat bij kan hebben.)
ff een paar rules:
Geen waslijsten van alle mogelijke merken en types...
Je mag zo vaak gokken als je wilt... hou wel een beetje maat a.u.b. en niet meer dan 1 antwoord tegelijk...
Ik wil wel Merk en type weten...
*Bax-shop hint: ze zijn verkrijgbaar in de webwinkel van Bax ;)*
Op de studio foto van FSR op Facebook staan niet de Nicky Romero studio monitoren.
Happy guessing!
Indien je ook de pagina wil liken zou in ieder geval fijn zijn... help je een mede muzikant ontzettend mee :)!
Bij deze bedankt :)!
Zoals de titel al aangeeft bezit ik op dit moment de studio monitoren waar o.a. Nicky Romero hoogstwaarschijnlijk mee in de studio heeft gewerkt.
Om het verhaal even duidelijk te krijgen:
De studio monitoren komen uit de studio van de producent van Nicky Romero. Uiteraard is Nicky Romero daar geweest om zijn bijdrage te leveren. Dus ik ga er vanuit dat Nicky deze studio monitoren in de handen heeft gehad.
En nu komt het grappigste/interessante deel van het verhaal.
Raad maar welke studio monitoren het zijn op de facebook pagina van FSR.
http://www.facebook.com/pages/FireSp...6410505?ref=hl
Ik zal het (eerst gegeven) juiste antwoord liken en diegene wint automatisch een introductie les van 2 uur voor FL Studio ter waarde van een tientje! (Je mag het eventueel ook cadeau doen aan iemand anders die er baat bij kan hebben.)
ff een paar rules:
Geen waslijsten van alle mogelijke merken en types...
Je mag zo vaak gokken als je wilt... hou wel een beetje maat a.u.b. en niet meer dan 1 antwoord tegelijk...
Ik wil wel Merk en type weten...
*Bax-shop hint: ze zijn verkrijgbaar in de webwinkel van Bax ;)*
Op de studio foto van FSR op Facebook staan niet de Nicky Romero studio monitoren.
Happy guessing!
Indien je ook de pagina wil liken zou in ieder geval fijn zijn... help je een mede muzikant ontzettend mee :)!
Bij deze bedankt :)!
Comment