Announcement
Collapse
No announcement yet.
De studio monitoren van Nicky Romero.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by JanPetersen View PostMet ernaast ook nog eens: 'KRK VXT 4 set'...Originally posted by JanPetersen View PostWie had het over de VXT 4
Dan het punt van de gebruikte spullen van ........
Tja ik hang hier ook niet zo aan vast. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de eerste keer dat er iemand met toch wat meer naam met mijn spullen werkte ook wel zoiets had van ohhhhh.......... werkt met mijn ........ ohhhhhhhhh
Maar na een paar keer is het al gouw Hey.... Ik ben en als je nog iets nodig hebt of vragen hebt roep je me maar. Succes.
Maar dan ehb ik ookal meerdere keren toch wel wat grotere ( internationale ) namen over me setje gehad. Van een dj jean tot een jan smit en van alles en nog wat wat er nog tussen kan zitten.
Hier is voor mij de spanning dus voortaan wel af maar kan me goed voorstellen dat het voor sommige nog wouw is. Maar 1 tip je spullen worden er niet beter of slechter van.
Het gezijk om de prijsvraag. Tja je doet mee of niet. Wel beetje flauw dat je dan weer via feestboek moet reageren. Tja dat vind ik dan wel weer wat flauw. Maar heey je doet mee of niet. Wil je mee doen dan lees je de regels. Wil je het niet dan doe je niet mee en lees je het topic niet meer. Maar goed we zullen zien hoe feestcommisie rick hierover denkt. Ik heb wel andere irritante dingen op het forum gezien die ik vervelender vind.
Dan wat voor monitoren? Ik gok op een setje behringers. Type elcheapo hahahahaha nee echt het kan me gewoon niet heel erg veel schelen wat hij wel of niet gebruikt heeft, sorry maar helaas. Als het wel de elcheapo van behringer is wil ik graag de prijs opdragen aan ....... hmmmmmmm daar kom ik misschien nog wel op terug als ik de prijs gewonnen heb en in ontvangst heb mogen nemen.
Comment
-
Originally posted by ronennieshow View PostIk gok jij dus :p
Originally posted by ronennieshow View PostWel beetje flauw dat je dan weer via feestboek moet reageren. Tja dat vind ik dan wel weer wat flauw. Maar heey je doet mee of niet.
Dit is het digitale tijdperk, in elke bijna reclame alleen maar 'ga nu naar onze facebook pagina en doe mee.. blablabla' en al die anders shit ;-)
Comment
-
Originally posted by JanPetersen View PostWaarom staat jouw site dan in je handtekening? Was niet voor reclames.
Ik vind dit een compleet belachelijk topic over een compleet belachelijk onderwerp wat enkel dienst doet als zelf promotie voor de TS. Rick, hopelijk ga je dit niet toestaan op het Bax-shop forum. Want emaal 1 schaap over de dijk....
Comment
-
Originally posted by Rio View PostRick, hopelijk ga je dit niet toestaan op het Bax-shop forum. Want emaal 1 schaap over de dijk....
Originally posted by Rio View PostTussen een linkje in je handtekening en een compleet topic om jezelf te promoten zit een aardig verschil JanPetersen. (Even de muziekantenbank buiten beschouwing gelaten)
Maar komt uiteindelijk op hetzelfde neer, reclame....Last edited by JanPetersen; Wednesday-14-11-2012, 22:54.
Comment
-
koop een tweedehands kabel bij een verhuurbedrijf: 99% kans dat hier 6 BN'ers en 4 internationale artiesten voer hebben gezongen.
Want .... daar gaat het toch juist om, dat mensen die spullen gebruiken.
Een wedstijdje om wat te winnen oke: maar nu het per-se via je feesboek moet is het wel meer reclame voor je zelf eigenlijk. Bij tweedehand verkoop voldoet een enkel mp linkje ook niet. Wat je op bax post blijft op bax.
Comment
-
Originally posted by ronennieshow View PostIk gok jij dus :p
Dan het punt van de gebruikte spullen van ........
Tja ik hang hier ook niet zo aan vast. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de eerste keer dat er iemand met toch wat meer naam met mijn spullen werkte ook wel zoiets had van ohhhhh.......... werkt met mijn ........ ohhhhhhhhh
Maar na een paar keer is het al gouw Hey.... Ik ben en als je nog iets nodig hebt of vragen hebt roep je me maar. Succes.
Maar dan ehb ik ookal meerdere keren toch wel wat grotere ( internationale ) namen over me setje gehad. Van een dj jean tot een jan smit en van alles en nog wat wat er nog tussen kan zitten.
Hier is voor mij de spanning dus voortaan wel af maar kan me goed voorstellen dat het voor sommige nog wouw is. Maar 1 tip je spullen worden er niet beter of slechter van.
Het gezijk om de prijsvraag. Tja je doet mee of niet. Wel beetje flauw dat je dan weer via feestboek moet reageren. Tja dat vind ik dan wel weer wat flauw. Maar heey je doet mee of niet. Wil je mee doen dan lees je de regels. Wil je het niet dan doe je niet mee en lees je het topic niet meer. Maar goed we zullen zien hoe feestcommisie rick hierover denkt. Ik heb wel andere irritante dingen op het forum gezien die ik vervelender vind.
Dan wat voor monitoren? Ik gok op een setje behringers. Type elcheapo hahahahaha nee echt het kan me gewoon niet heel erg veel schelen wat hij wel of niet gebruikt heeft, sorry maar helaas. Als het wel de elcheapo van behringer is wil ik graag de prijs opdragen aan ....... hmmmmmmm daar kom ik misschien nog wel op terug als ik de prijs gewonnen heb en in ontvangst heb mogen nemen.
Agreed, je kijkt toch een klein beetje wel op tegen zulke personen. Wie wil er nou niet een media aanhang van soms pakweg een paar 10.000 tot echt wel over tientallen miljoenen personen.
Ik moest ook heel heel heel hard lachen met de documantaire van: 'A year with Armin van Buuren'. Hij stond gewoon op het station van leiden te wachten op de trein richting schiphol. En er liepen wat mensen rond op het perron. En geen enkel persoon sprak hem aan van: 'ohhhh en ahhh' ondanks dat zo'n beetje 3 kwart van de wereld hem wel kent of ooit qua naam heeft gehoord. Zo kan het dus ook!
Don't get me wrong, dit is misschien op een bepaalde manier reclame maken voor mijn bedrijf(je). Alleen zou de andere grote namen die eerder zijn begonnen dan ik dat niet ook op eenzelfde of vergelijkbare manier hebben gedaan? Tiesto had ook mensen die zijn leerlingen waren. Het was of Ferry of Ron die zijn leerling was.
Alleen werd dat wat stilzwijgender gedaan. Nu (ik sprak toen over 12 tot 14 jaar terug) is dat heel anders. Aangezien primaire problemen zoals hongersnood en analfabetisme steeds kleiner wordende problemen worden door veel campagnes en inzet van verschillende overheden nationaal en internationaal.
Indien bax rond 2000 was begonnen met dezelfde service aanbieden zoals ze dat nu doen. Dan waren ze nu misschien wel heel anders ingesteld dan nu het geval is.
Bax en ik laten zien dat muziek voor alle mensen zijn die creatief zijn. Voor sommigen als 'aanvulling' op hun leven, voor anderen de 'invulling' van hun leven.
Slechts weinigen bereiken de top, en ook ik weet dat het zeer hard werken is om uberhaupt een beetje 'erkenning' te vinden in het oerwoud wat er tegenwoordig is onstaan.
Neemt niet weg dat mensen zoals ik of vergelijkbare positie niet nodig zijn.
Uiteraard zou het voor mij een eer zijn als ik mee mag en kan laten zien wat ik waard ben bij de grootste der grootste namen. Ik zie hen niet als een 'god'. Ik zie hen wel als ervaringsdeskundige. En wat zij zeggen wat verstandig is om op dat moment te doen, dan doe je dat... indien er uiteraard geen beter alternatief op dat moment tegenover staat.
Want uiteindelijk werken we allemaal samen voor 1 doel: 'We zijn en blijven entertainers, met of zonder een duidelijk gezicht voor het (grote) publiek.'
Overigens heeft niemand het nog goed geraden op de foto ;)!
Comment
Comment