Volgende week vrijdag is het dan zo ver. Het uiteindelijke lichtplan is ook voor mij nog een raadsel (door verschillende omstandigheden hebben nog maar enkelen uit de werkgroep een idee wat het wordt)
De creatieve ideën die uit de bus zijn gekomen (want daarvoor is het topic tenslotte aangemaakt):
- er worden 2 stellingen voorzien waarop ieder uur iemand 10 minuten (of meer, afhankelijk van het enthousiasme van het publiek) zal staan dansen achter een wit doek
- Maandag delen we bij alle laatste jaars een goodie-bag uit ter promotie
- in de goodiebag zit ook een bonnenboekje met bonnetjes voor onze sponsors
- in de vip zal de bar in het midden staan (soort kiosk) met daarrond partytafels
- aan de ingang komt de redbull defender (= een jeep met een dj op) tijdens het begin vand de fuif
Ik heb alvast een 3d afbeelding gemaakt, hier volgen enkele print-screens:
De creatieve ideën die uit de bus zijn gekomen (want daarvoor is het topic tenslotte aangemaakt):
- er worden 2 stellingen voorzien waarop ieder uur iemand 10 minuten (of meer, afhankelijk van het enthousiasme van het publiek) zal staan dansen achter een wit doek
- Maandag delen we bij alle laatste jaars een goodie-bag uit ter promotie
- in de goodiebag zit ook een bonnenboekje met bonnetjes voor onze sponsors
- in de vip zal de bar in het midden staan (soort kiosk) met daarrond partytafels
- aan de ingang komt de redbull defender (= een jeep met een dj op) tijdens het begin vand de fuif
Ik heb alvast een 3d afbeelding gemaakt, hier volgen enkele print-screens:
Comment