Announcement

Collapse
No announcement yet.

originele ideën fuif

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Volgende week vrijdag is het dan zo ver. Het uiteindelijke lichtplan is ook voor mij nog een raadsel (door verschillende omstandigheden hebben nog maar enkelen uit de werkgroep een idee wat het wordt)

De creatieve ideën die uit de bus zijn gekomen (want daarvoor is het topic tenslotte aangemaakt):
    - er worden 2 stellingen voorzien waarop ieder uur iemand 10 minuten (of meer, afhankelijk van het enthousiasme van het publiek) zal staan dansen achter een wit doek
    - Maandag delen we bij alle laatste jaars een goodie-bag uit ter promotie
    - in de goodiebag zit ook een bonnenboekje met bonnetjes voor onze sponsors
    - in de vip zal de bar in het midden staan (soort kiosk) met daarrond partytafels
    - aan de ingang komt de redbull defender (= een jeep met een dj op) tijdens het begin vand de fuif

Ik heb alvast een 3d afbeelding gemaakt, hier volgen enkele print-screens:

Comment

Ik ken de zaal niet, maar ik vind het persoonlijk altijd wel tof staan als ruiten beplakt zijn met aluminiumfolie; is niet duur en met een plantenspuit of een spons met wat water blijft het al plakken.
      Ziet er strak uit en lichteffecten komen leuk tot hun recht.

Verder nog even over die "cellen", in de praktijk is het meestal niet de gene die de boeking gedaan heeft, maar het "hoofd-techniek" of de "technisch voorbereider" die telefoontjes pleegt n.a.v. onduidelijkheid in een rider.

Comment

ruiten afplakken zal zeer moeilijk worden, aangezien er geen ruiten zijn ;) (enkel in het protaal, maar heel vaak heeft dit geen invloed op de zaal (zeker niet op een fuif die 's avonds door gaat)

Ik ga ook nog eens informeren of er al contact opgenomen is voor die cellen. Maar normaal is dit niet mijn verantwoordelijkheid ;)

Comment

Wat de ballonnen betreft: http://www.deballonnerie.nl/netten-c-299_72.html Net in 2en knippen en dan de twee delen aan elkaar rijgen met een touw. trek het touw weg en je ballonnen vallen naar beneden.

Comment

bedankt voor de tip, maar ik denk dat we het idee van de balonnen zullen laten varen, en vooral dan wegens tijdgebrek (en ook wel wegens budget voor ballonnen, er is besproken geweest dat voor ons de prijs ervan niet opweegt tegenover het effect )

even een update: we hebben vandaag de goodie bags rondgedeeld en deze waren een succes! (de leerlingen vlogen er op als aasgieren ;) ). Dit resulteert dan ook weer in goede reclame voor de fuif. Echt een aanrader voor wie zelf iets organiseert ;)

Comment

alvast een beeld van hoe de zaal er in het begin van deze namiddag uit zag. Het zegt misschien niet veel (o.a. door de gsm kwaliteit), maar ik zal geregeld wel foto's posten, zodat je de evolutie kan zien

Comment

edit
                Last edited by Mathias Van Rechem; Wednesday-06-03-2013, 21:51.

Comment

edit
                  Last edited by Mathias Van Rechem; Wednesday-06-03-2013, 21:51.

Comment

ik heb geen tijd meer gehad om foto's te uploaden, maar bij deze staan de foto's van de avond zelf er op:

https://www.facebook.com/photo.php?f...0089677&type=1 (ze staan jammer genoeg enkel op facebook)

Het was een zeer vermoeiende week, maar het was het zeker waard. De reacties achteraf waren ook veelal positief. Maandag worden het aantal verkochte tickets geteld, maar we nemen aan de we toch iets meer of 1000tickets hebben verkocht (vorig jaar +-800)

Comment

Dat ziet er erg leuk en goed uit!

Comment

Om eerlijk te zijn zie ik er eigenlijk nagenoeg helemaal niks van. Ik zie een soort van matrix achter de dj en een circel truss met een kruis erin.

Verder zie ik wat movingheads of scans maar echt een indruk van de installatie en de opbouw ervan kan ik totaal niet goed zien.

Dus ik vermoed dat het wel een leuk en gezellig feest was voor de gasten maar als licht en geluid freak is het wel heel erg moeilijk om een reele inschatting te maken met de foto's die op faceboek staan.

Comment

Scroll tot bijna helemaal beneden. Daar staan ook wat foto's zonder mensen er op.

Comment

Daa moet ik je jammer genoeg gelijk in geven.
                            Wat er was:
                            - 1 vierkant gemaakt van vierkante truss, onderverdeeld in 4 vierkanten ( gevlogen)
                            - daaronder 1 cirkel tuss ( gevlogen)
                            - daar hingen 4 gewone t4's aan
                            - 4x3 led parren
                            - 8 moving heads (niet led)
                            - 8 led moving heads
                            - 1spiegelbol ( 1m³)

Podium:
                            - 4 sterkere moving heads
                            - 9m² pixeltrack

- 4x ledpar om de prijslijsten te verlichten

- 1 flood lamp met flappen / danstoren

- 2 x t4 aan de toog
                            - 2 x ledpar in de coctailbar

- 2 x t4 in de vip
                            - 4 x ledpar in de vip bar

Mocht ik an een specifiekere lijst raken, post ik die wel even
                            Last edited by Mathias Van Rechem; Sunday-10-03-2013, 10:55.

Comment

haha das niet mis, flink lijstje, moet er zeker nice uitgezien hebben

Comment

normaal komt volgende week de volledige lijst, met de zaken die ik vergat (zoals strobo's ed.) en ook met het geluid

Comment

Working...
                                X