In maart houden we met de jeugdraad (waarvan ik sinds dit jaar lid ben) jaarlijks een fuif ter ere van de plaatselijke 100 dagen (de laatste jaars in het middelbaar vieren dat ze nog +-100 dagen in het middelbaar zitten).
We willen het concept wat veranderen dit jaar, en hebben dus een nieuwe naam voorzien voor dit jaar: "Check-point". Er zal ook sinds dit jaar een VIP zijn (voor de laatste jaars, sponsors etc...). Hier zal ook een preparty/ receptie doorgaan vooraf (waar ik heel waarschijnlijk een setje mag neerpoten)
Nu vroeg ik me af of jullie nog leuke ideën hadden voor onze fuif. Ik had al gedacht aan een sms-wall .
Zoals je wel kan verwachten mag het allemaal niet te veel gaan kosten, en zijn leuke ideën om sponsors in de kijker te zetten ook altijd welkom.
Ideën voor licht en geluid mogen ook zeker, maar budget blijft ook beperkt ( 2000euro). Hiervoor zijn wel al mails vertrokken naar plaatselijke verhuurfirma's, die we om voorstellen hebben gevraagd. Die leuke licht-en geluid-ideën zullen dus ook in overleg met de firma's moeten gebeuren.
Nog enkele gegevens over de zaal
- Het is in "de Brielpoort" (voor wie er toevallig al zou geweest zijn)
- oppervlakte van de zaal is 20x30 meter
- als de zaal volledig leeg is mogen er maximaal 3498 personen in. Maar wellicht zullen we niet de volledige zaal gebruiken, en het podium, de toog, coctailbar... moet er ook nog in. Vorig jaar hadden we 800 feestvierders (vandaar dat we het concept veranderen), dit jaar gaan we voor minstens het dubbele (bekendere dj's enzo ;) )
- In de vip mag maximaal 150 man binnen
- Aan het dak mag maximaal 120kg/lopende meter
We willen het concept wat veranderen dit jaar, en hebben dus een nieuwe naam voorzien voor dit jaar: "Check-point". Er zal ook sinds dit jaar een VIP zijn (voor de laatste jaars, sponsors etc...). Hier zal ook een preparty/ receptie doorgaan vooraf (waar ik heel waarschijnlijk een setje mag neerpoten)
Nu vroeg ik me af of jullie nog leuke ideën hadden voor onze fuif. Ik had al gedacht aan een sms-wall .
Zoals je wel kan verwachten mag het allemaal niet te veel gaan kosten, en zijn leuke ideën om sponsors in de kijker te zetten ook altijd welkom.
Ideën voor licht en geluid mogen ook zeker, maar budget blijft ook beperkt ( 2000euro). Hiervoor zijn wel al mails vertrokken naar plaatselijke verhuurfirma's, die we om voorstellen hebben gevraagd. Die leuke licht-en geluid-ideën zullen dus ook in overleg met de firma's moeten gebeuren.
Nog enkele gegevens over de zaal
- Het is in "de Brielpoort" (voor wie er toevallig al zou geweest zijn)
- oppervlakte van de zaal is 20x30 meter
- als de zaal volledig leeg is mogen er maximaal 3498 personen in. Maar wellicht zullen we niet de volledige zaal gebruiken, en het podium, de toog, coctailbar... moet er ook nog in. Vorig jaar hadden we 800 feestvierders (vandaar dat we het concept veranderen), dit jaar gaan we voor minstens het dubbele (bekendere dj's enzo ;) )
- In de vip mag maximaal 150 man binnen
- Aan het dak mag maximaal 120kg/lopende meter
Comment