Announcement

Collapse
No announcement yet.

originele ideën fuif

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

een visual/ filmpje maken van iedere offerte vind ik persoonlijk niet echt een meerwaarde. Het gaat me vooral om de mening van anderen.
    Het idee van de soortgelijk klus lijkt me wel wat. Ik denk dat het dan vooral interessant is om te doen met de firma waarmee we uiteindelijk willen gaan (blijkt het dan toch écht tegen te vallen, kunnen we steeds nog veranderen).

Comment

Dat vind ik dan dus wel weer raar.

Met je visual en beter nog filmpje heb je meteen een idee hoe het er voor 95% in het echt uit zal komen te zien.

Je zet hier wel lijstjes neer van wat is gaaf en goed en wat niet maar je wil dus niet zien wat ze nu precies gaan doen. Daarom zou ik juist wel een visual willen als ik er zelf geen verstand van heb ( of niet voldoende ) een plaatje of liever nog een filmpje zegt meer dan 1000 woorden. je ziet meteen wat zijn idee is, wat er mogelijk is en hoe het eruit zal gaan zien. Je kan 100 lijstjes vergelijken maar die zeggen natuurlijk altijd maar heel erg weinig.

Comment

Maar 15 bedrijven een visual laten maken vindt ik nogal.. euhm asociaal gezien daar toch vrij wat werk in gaat zitten.
        Dan kan je beter een bedrijf wat je het beste lijkt vragen of zij je een visual willen sturen omdat je denk met hun in zee te willen gaan.

Comment

Of eventueel de top 3.

Blijft voor mij raar dat je er hier straks gaat 15 gaat posten ( lijstjes totaal geen beeld wat het word ). Dat de materialen je niets zeggen en er dan op in gaat omdat je het lijstje er interessant uit vind zien.

In mijn ogen ben je dan toch ook niet helemaal juist bezig. Dan zou ik me op een andere manier laten informeren. Maar goed het is jullie feestje en jullie aanvragen voor offertes.

Comment

Alle bedrijven een visual laten maken lijkt me idd nogal associaal ( je gaf zelf aan dat 15 bedrijven contacteren eigenlijk al associaal is)
            Er zijn slechts enkele bedrjven die niet laten weten wat ze exact wilen gan doen met hun materiaal ( vooral truss constructie) en van de overige firmas hebben we ofwel al een visual gekregen, ofwel werken ze met het ontwerp dat we zelf voorstelden (waar ik echter al een visual van heb), ofwel mogen we dit nog komen bespreken.
            En wat ze met hun ander materiaal doen (speakers al dan niet vliegen etc), darvoor heb ik niet echt een visual nodig om dit in rekening te brengen in de beoordeling
            Maar het was ook al onze bedoeling om zeker aan de gekozen firma een visual te vragen.
            Morgen hebben we overigens vergadering waarin we al een eerste keer offertes gaan vergelijken, en degene die het zeker niet worden er al uit halen

Comment

Nog iets meer dan een week en het is weer zo ver, onze fuif gaat voor zijn 2e edititie. Even een voorbeeld van wat het ontwerp geworden is:
              checkpoint2014 marc.jpg
              marc 3.jpg
              marc2.jpg
              marc4.jpg
              1525740_10202205480351039_432534368_n[1].jpg (affiche)

de bedoeling was om de truss constructie in de vorm van ons logo te maken (zie affiche). Dit is het maximale wat we er uit gekregen hebben

Comment

Ik denk dat niet heel veel mensen zullen opmerken dat de truss tegen het plafond aan de vorm van je logo ( een beetje ) heeft.

Waarom niet op het podium ( daar waar de mensen heen kijken ) een soort van logo maken van truss?

Comment

Het kan opzich wel, als je LED-tubes of trusswarmers in je truss verwerkt... :)

Comment

truss naar podium verhuizen zal nu iets te kort op de bal worden. Ik heb gevraagd of het mogelijk is om de truss met de punt naar voor te laten wijzen en het geheel te hellen, zodat het beter zichtbaar is.
                    dat idee van de truss-warmers is zeker een goed idee!

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                      Het kan opzich wel, als je LED-tubes of trusswarmers in je truss verwerkt... :)
                      Dan word het inderdaad in ieder geval al wel een heel stuk beter zichtbaar en opvallender dan dat het er zomaar hangt en dus eigenlijk niet echt een eye catcher zal zijn.

Comment

• trusswarmers zaten blijkbaar al in de offerte (maar kon hij uiteraard niet tekenen), en de constructie is gedraaid en gekanteld =D fijn toch om met flexibele mensen te werken ;)

Comment

Working...
                        X