Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat vraag jij aan de kerstman?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat vraag jij aan de kerstman?

Vrede op aarde en lichtjes overal oftewel het is bijna kerst.
    Ieder jaar krijg je de legendarische vraag "wat wil je voor kerst"

Aangezien ik nog geen idee heb en de kerst toch snel arriveerd vroeg ik mij af, wat vragen jullie aan de kerstman dit jaar?

Allen & Heath Xone 4D kopen? Groot assortiment leverbaar. Bekijk Bax-shop NU! ★★★24-uurs-levering★★★ Laagste prijs garantie ★★★ Gratis verzenden

Maar het zal er wel niet in zitten ^^

Comment

http://www.bax-shop.nl/-48-kanaals-m...t-details.html denk alleen niet dat die in de arrenslee past, dus zal toch maar moeten gaan sparen

Comment

Ik zie het al als de kerstman aan jullie verwachtingen moet voldoen dan is het budget voor de komende jaren er door heen haha!
        Hebben jullie ook nog andere wensen buiten het licht en geluid om?

Comment

fireworks, blijft altijd leuk om je eigen vuurwerk show te bouwen en wat lampjes er bij te laten knipperen, hele buurt komt altijd kijken :D

Comment

Vuurwerk met kerst? Dat is toch altijd pas vanaf de 27e te koop?

Comment

Ligt eraan, in belgië niet ;) illegaal? Ja en? ;)

Comment

Daar had ik niet aangedacht de tijd van de illegale vuurwerk heb ik al achter me gelaten al is veel vuur en harde klappen nog steeds erg leuk!

Comment

Als ik die wensen zo zie denk ik dat velen van jullie een briefje van de kerstman terug gaan krijgen met de tekst: Ik ben toch zeker Sinterklaas niet

Comment

Het enige wat ik nog echt wil is een Leatherman Wave. Dat is gewoon ontzettend handig bij klussen. Maar ik denk dat ik hem toch zelf cadeau moet doen...

Comment

Ik wil nog een setje Alpine Music Safe Pro voor oudjaarsdag... melkbussen gaan best hard. :mrgreen:

Comment

Waarom laat je geen oordoppen op maat maken, Rick?
                        Kost in vergelijking met een hoorapparaat bijna niets, heb je jaren plezier van en is eigenlijk onmisbaar als je in deze branche werkt. Ik ben al lange tijd erg tevreden over m'n Variphone dopjes :-)

Mij mag de kerstman verrassen met wat nieuw gereedschap. Al heb ik het stiekeme gevoel dat ik zelf de rode muts mag opzetten dan...

Comment

Och, voor die paar keer op een jaar dat ik ze zou gebruiken... (als ik ze niet vergeet... :mrgreen:)

Comment

Working...
                          X